Téma: Jízda v písku s mastodontem
 
15.1.2012 v 13:39
Chci se poradit a zeptat, zda má smysl u mastodontu typu Transalp 650, při jízdě v písku ufoukávat vzduch v pneu a o kolik asi. Nebo zda jde jen o psychickou záležitost a je to o jezdci a význam to má jen u lehkých endur. Hmotnost stroje se všemi náplněmi a plnou nádrží je cca 230 kg + 100 kg váha jezdce s výstrojí a cca 20 kg 50 l vak. Pneu přední Trelleborg T644, zadní Mitas C-02.Doporučené tlaky výrobce motocyklu 2,0/2,0 solo jezdec, 2,082/2,25 se spolujezdcem. Ještě dodám, že během dne se bude střídat terén: písek/kamenité cesty, tak jestli pak při jízdě kamenitým terénem spíše nebudou pneu náchylné k proražení...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda v písku s mastodontem

15.1.2012 v 18:14 | Nahoru | #1
lobo6> jj, teorie jsem si vyslechnul spousty...jenže pak přišla praxe a jak ty píšeš: .... kolej, drcnutí do řidítek, zpomalení, přenesení váhy dopředu, zapíchnutí předního kola a už zadní kolo předjíždělo přední asi jsem jel opět hodně pomalu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda v písku s mastodontem

15.1.2012 v 21:30 | Nahoru | #2
Dimi650ta> Hele tak tohle znám velice dobře, na poušti jsem teda nebyl ale v hlubším písku na Ralsku je to taky sranda, teoreticky vím jak na to, v praxi se mi to daří jen občas, ale jak už tu někdo psal - těžiště hodně dozadu a srát tam gas , samo se mi taky stává že mě to nakopne, leknu se, zaklapnu a ležím , ale osvědčilo se mi spíš o kvalt dolů než by člověk jel normálně a víc plynu, kolikrát z kopce v hlubším písku jedu na jedničku, ale pod plynem - ale někdy to funguje, někdy se válím
Tak si to v tý poušti užij a holt si dej nějaký chrániče i zezadu na lejtka .
Čau, Tom
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist