Téma: Jízda v písku s mastodontem
 
15.1.2012 v 13:39
Chci se poradit a zeptat, zda má smysl u mastodontu typu Transalp 650, při jízdě v písku ufoukávat vzduch v pneu a o kolik asi. Nebo zda jde jen o psychickou záležitost a je to o jezdci a význam to má jen u lehkých endur. Hmotnost stroje se všemi náplněmi a plnou nádrží je cca 230 kg + 100 kg váha jezdce s výstrojí a cca 20 kg 50 l vak. Pneu přední Trelleborg T644, zadní Mitas C-02.Doporučené tlaky výrobce motocyklu 2,0/2,0 solo jezdec, 2,082/2,25 se spolujezdcem. Ještě dodám, že během dne se bude střídat terén: písek/kamenité cesty, tak jestli pak při jízdě kamenitým terénem spíše nebudou pneu náchylné k proražení...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda v písku s mastodontem

15.1.2012 v 15:44 | Nahoru | #1
Dimi650ta> čoveče, ta c-02 asi nebude do písku ta nejlepší volba. Možná by byla lepší e-09 Dakar

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda v písku s mastodontem

15.1.2012 v 16:15 | Nahoru | #2

Hugila píše: Dimi650ta> čoveče, ta c-02 asi nebude do písku ta nejlepší volba. Možná by byla lepší e-09 Dakar



Take myslím že E 09 Dakar by byla lepší volba (jezdil jsem e09dakar 2sady), jsou zesílené a lépe odolávají průrazům.
V písku není třeba mít vysoké špunty pneu je skoro celá zabořená, trakce se získává z nuly horko těžko je třeba udržovat rychlost a zastavit jen v nouzi nebo na tvrdším.
Musí se přenášet váha podle potřeby tak aby se kola nejméně bořila.

Ale ono se to kecá přijde kolej drcne to do řídítek člověk se lekne automaticky ubere tím přenese váhu dopředu zapíchne kolo a jde na hubu.[img] je mít ahnung a umět číst terén a vědět kde je možné si co dovolit a nepouštět se zbytečně do předem prohraných bitev

Naposledy editováno 15.01.2012 16:22:55

(reakce na) Jízda v písku s mastodontem

15.1.2012 v 17:32 | Nahoru | #3
Hugila> kluci, co jsem s nima loni byl, tak byli v Tunisu už v roce 2010 a měli obuto vzadu E-09 a občas měli problémy. loni dali C-02 a nemohli si je vynachválit. já na jejich radu obul C-02 taky, ale chybí mi srovnání....kdybych měl srovnávat jen podle velikosti špuntů, tak E-09 má tuším 9 mm a C-02 20 mm....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist