globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
14.1.2012 v 10:27
Zdravím. Jen pro inspiraci. Už jsem měl po krk jezdit na R1 v provozu. 4 roky stačily. Kolena obroušený kopa adrenalinu ale taky minimálně 10x kousek od smrti. Nutilo mě to pořád jezdit jako prase. Posez a výkon. Jezdit rychle a bát se rychlosti na silnicích mezi auty. Tak jsem si řekl, že pokud nejsou peníze na okruh že jdu do nakeda kolem oběmu 600. Řekl jsem si že nepotřebuju jezdit nad 210 a mít zase litra. Projel jsem gsr a sv 650 a stalo se nečekané. Ta malá mršina sv 650 mě chytla za srdce. Už pokuuju kterou si vyberu.

A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.

Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto


Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 22:14 | Nahoru | #121
sv 650 který se mě líbí

Naposledy editováno 14.01.2012 22:16:15

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 22:22 | Nahoru | #122
Já přešel z XV1100 Virago na NT650V Deauville. -10 koní a o mnoho menší krouťák. Váha +- stejná 250 kilo. A i když se s Viragem dá blbnout protože je to byť vzhledem čopr spíš co se ovladatelnosti týče naháč, tak s Deauvillem je víc zábavy

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 22:30 | Nahoru | #123
Koukal jsem na to video co tu dal Stev... no to bylo učebnicové. Borec na SV "dostává naprdel" od rovinkáře Myslím, že ten na té GSXR si musel připadat hloupě.

Naposledy editováno 14.01.2012 22:31:46

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

14.1.2012 v 23:45 | Nahoru | #124
to video bylo primo luxusni. A pak, ze ma Sv spatny brzdy ...ne tak jasny, ze tamten jel bud vychazkove a nebo si to moc nedaval. Ale ten eSVéčkař - fakt střelec.

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 00:07 | Nahoru | #125
Přešel jsem asi před 10 lety z CBR1000F ( 135k) na VFR 750 ( 105k ) . Teď mám 8-mým rokem VFR 800 ( 110k ) a na běžné ježdění a cestování bohatě stačí. Na okruhu je to slabší, tam koně chybí, vidle nestíhají a brzdy taky slabší. Ale většinu kilometrů najedu cestováím po Evropě a na to je VFR super. Spotřeba nízká, využitelnost velká, i dálniční přesuny s naloženou moto i při rychlosti 160 - 180km/h NO PROBLEM.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 01:21 | Nahoru | #126
z 350 na 400 pak na 1000 pak 1200 pak 500 pak 900 pak 250 pak 660 pak 1300 pak 1200 ted 800 nebo 900
jedine co moho rici.... dvouval nebo jednobuch - objem jedno. 4val blee - nuda

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 08:51 | Nahoru | #127

J.R.. píše: TO GRASSEL Teď je mam rozebraný. Dokonce sem tam našel origo brembo desky. Brzdí to standartně porovnával sem to s jinym RSV. Ted mam objedný rejsový desky od LUCASE,tak uvidíme. Možná hraje roli i ta váha ale R1 zaství dřív !



No hele, není to tak to tě můžu ujistit
Jel jsem na 3x RSV starší model, 2x na modelu 01-02, 1x na RSV novější 04+....
2x na R1 karbecovce a 2x na stříkačce (model 02-03)

Všechny tyhle motorky měli stejnou směs desek SBS který jsme jezdily a brzdnej účinek byl u starší RSV podstatně lepší, o modelu 01-02 nemluvě
Pokud si to srovnával s jinou RSV musela mít něco špatně stejně jako ta tvá, nebo naopak R1 musela mít výhodu třeba deskama protože jinak je to blbost

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 09:09 | Nahoru | #128
hlavní je, že to bude naháč, tím pádem nebude nikoho bavit jet delší dobu nad 200, a je jedno jestli to je 650 nebo litr....
u takových motorek jde většině lidí o zrychlení ve středních rychlostech a ovladatelnost...
u kapoty, tě to nutí furt jet rychle co to dá.... páč nic necítíš...

takže za mě 2V litr, za 90tis jich je na výběr plno, a pár v top stavu se mezi něma určitě najde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 09:11 | Nahoru | #129
GRASSEL> a copak žes přestoupil na kx 250 ?? silnice už nebavi ?

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 09:13 | Nahoru | #130
to tě chytl dvouvál kámo,ale mrkni i na Raptora,stejný motor,ale mnohem hezčí.Nebo ducnu

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 09:14 | Nahoru | #131
přešel jsem z kawasaki zx6r na ducati 900ss žádná překoníkovaná mašina ale svezení nej co jsem kdy jel.motor, podvozek a brzdy . sv taky dobra volba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 09:20 | Nahoru | #132

lukaR1 píše: GRASSEL> a copak žes přestoupil na kx 250 ?? silnice už nebavi ?



já na nic nepřestoupil, kx250 jsem si normálně koupil
kroska je výbornej trénink na sporta, fyzičku....
jezdil jsem na nich od 4 do 16let tak jsem si jí koupil znova.
Já jsem se na sporta nevykašlal, nevím proč si hned každej myslí že jsem něco vyměnil či co

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 09:29 | Nahoru | #133

Zimic píše: ......... 4val blee - nuda


jj V2 je brutální kladivo! Zabijácké nářadí pro opravdu tvrdé bikery.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 09:30 | Nahoru | #134

GRASSEL píše: já na nic nepřestoupil, kx250 jsem si normálně koupil
kroska je výbornej trénink na sporta, fyzičku....
jezdil jsem na nich od 4 do 16let tak jsem si jí koupil znova.
Já jsem se na sporta nevykašlal, nevím proč si hned každej myslí že jsem něco vyměnil či co

ok (ja se jen zeptala , co to sama litačka a najednou kroska) jen co vyřešim auto tak si chci taky poridit neco na pole a litani po lese atd..... doplněk musi byt

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 09:34 | Nahoru | #135
lukaR1> Jo v pohodě, mám to tam i napsaný že to není žádná náhrada bavěj mě jakýkoliv motorky ale kros a sport je u mně priorita. Na blátě jsem byl odkojenej
Dneska se většina lidí co jezdí na sportech věnuje čistě jen silnici, ale tohle ti dá hrozně, hrozně moc

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 09:34 | Nahoru | #136

italšrot píše: jj V2 je brutální kladivo! Zabijácké nářadí pro opravdu tvrdé bikery.



Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 09:49 | Nahoru | #137
Dvouvál schvaluji, ale u 650 ti brzy začne chybět výkon, pohlédnul bych se po vyšším obsahu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 09:52 | Nahoru | #138

pylot píše: Panove zkuste se zamyslet nad tim, ze to ze vam nejaka motorka nevyhovuje, neznamena ze nemuze vyhovovat nekomu jinymu. Ja znam spoustu lidi, kteri jezdi SV uz leta a nemaji potrebu prechazet na neco jineho. Proste nekomu ta motorka sedi.

3. sezona a pokud budu měnit tak jedině do SV1000

Naposledy editováno 15.01.2012 09:52:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 09:55 | Nahoru | #139
adosmoto> Když si jezdil v bandě na SS do 110km/h,tak to si musel trpět jak kůň Chce to jet aspoň kilopáďo,aby tě luft narovnával a ruce si pěkně odpočinou Počkej až se něco objeví na Free motu,tam jezdí kupovat motky celá republika,máš to u nosu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 10:09 | Nahoru | #140

adosmoto píše: A to je právě to že já nemůžu mít žádnýho litra protože bych to zas zkoušel a někdě bych se zrakvil. Já když chci jet pomalu tak tak prostě nejedu, neumím to. Proto si kupuju motorku co nejede nad 200 km/h.

Tak tomu ja nerozumim. A do 200km/h se nezrakvis? Je to snad o tom, jak to mas srovnane v hlave, ne jaky ma motorka vykon. Ale treba se pletu

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 10:11 | Nahoru | #141
střelci to nepochopí, dokud si hubu nenamelou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 10:36 | Nahoru | #142

Kantorek píše: 3. sezona a pokud budu měnit tak jedině do SV1000


To si,ale moc nepomůžeš. Ty SV jsou takové nijaké obě.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 10:41 | Nahoru | #143

kury72 píše: adosmoto> Když si jezdil v bandě na SS do 110km/h,tak to si musel trpět jak kůň Chce to jet aspoň kilopáďo,aby tě luft narovnával a ruce si pěkně odpočinou Počkej až se něco objeví na Free motu,tam jezdí kupovat motky celá republika,máš to u nosu



Né to jsem jel 2x do roka takovou vyjíždku s bandou kde byly i holky a proto jsem po 80 km chípal, většinou s kamoši na nakedách 750 a víc a sportech. To bylo tak 150-220 km/h pořád. A to jsem byl po 80 km mín unavený než po jízdě okolo 100 km/h. to je jasný. Ale ted s nima už moc nebudu jezdit a budu jezdit s kamošem a bandou kde jedou od 90 do 150 km/h a na to potřebuji moto která mě bude bavit i při těchto rychlostech. Naked, široký řidítka, a určitě na 100% 2v. SV jsem projel a byl jsem spokojen. Občas jsem jezdil na vtr 1000 sp-1 a tl 1000s. Tele bylo moc těžký a hůř ovladatelný, a sp1 byla dobrá ale nepohodlná. Ve freemotu bych to nejradši koupil ale nic tam nemají ve 2v. Až na superduka ale ten je zas dražší.
A než tam budou mít něco co se mí libí, abych to projel, tak už bude jaro a ceny zas nahoře. Toho se bojím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 10:45 | Nahoru | #144

Negativ píše: Tak tomu ja nerozumim. A do 200km/h se nezrakvis? Je to snad o tom, jak to mas srovnane v hlave, ne jaky ma motorka vykon. Ale treba se pletu



Jo zrakvím se i v 70 jasně, ale pokud mám SS tak mě to láka přidávat, zalehávat za plexi atd, jel jsem pak na hodně naháčích a nenutí mě to, protože mám široký řidítka, jízda mě baví víc i v menších rychlostech.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 11:00 | Nahoru | #145

bledemon píše: střelci to nepochopí, dokud si hubu nenamelou



to je ale filosofie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 11:11 | Nahoru | #146

italšrot píše: To si,ale moc nepomůžeš. Ty SV jsou takové nijaké obě.

Mně tedy 650 vyhovuje, a byla na okruhu i na GG a Stelviu (tam dokonce s manželkou na tandemu).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 11:24 | Nahoru | #147

GRASSEL píše: No hele, není to tak to tě můžu ujistit
Jel jsem na 3x RSV starší model, 2x na modelu 01-02, 1x na RSV novější 04+....
2x na R1 karbecovce a 2x na stříkačce (model 02-03)

Všechny tyhle motorky měli stejnou směs desek SBS který jsme jezdily a brzdnej účinek byl u starší RSV podstatně lepší, o modelu 01-02 nemluvě
Pokud si to srovnával s jinou RSV musela mít něco špatně stejně jako ta tvá, nebo naopak R1 musela mít výhodu třeba deskama protože jinak je to blbost

Sem si jistej,že brzdy mam uplně v pořádku. Brzdí to dobře ,tak jak má. Jem mi pocitově brzda R1 přislá lepší. Když se podívaš na dobové srovnávací testy 2000 apod. taky z toho R1 vychází líp. Samozřejmně je to jenom o kuličku a velkou roli bude hrát i váha. Nedalo mi to a mrknul sem do supermota z roku 2000 na srovnávací test. Ze 140 na nulu. Nejlépe 929 faroš 69,02m za nim r1 69,7metru pak augusta,996,sp1,gsxr750,a až na 7 pozici rsvr 73,9m za ní už byla jen zx9 74m

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 11:31 | Nahoru | #148
J.R..> no já ti jistě na 10000% můžu říct že RSV brzdí líp

néééé, hlavně néééé testy prosím těma se doufám neřídiš
Testy jsou z 80% o penězích, navíc to co v jednom testu vyhraje je v jiným časáku na posledním místě...
No a další věc, kdyby testy byly objektivní tak například ZX10r 04 brzdí jako kráva (ne opravdu nebrzdí) a to ve dvou tstech její brzdy chválej navíc v tvým testu byla GSXR 750 na tom lépe než RSV, no tak to taky opravdu ne

Hele v máločem jsem si jistej tak jako že RSV brzdí líp jak R1 98-02 to mi věř

Jo a ještě něco, to že má něco desky brembo neznamená v žádným případě že to bude brzdit nejlíp ze všech desek

Naposledy editováno 15.01.2012 11:33:23

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 11:56 | Nahoru | #149
GRASSEL> Jestli vam do toho muzu vstoupit, tak v tom testu je porovnavana brzdna draha a ta zavisi predevsim na stavbe ty motorky, polohy ridice a velkej vliv ma i podvozek a odpruzeni. Predpokladam ze ty mluvis spis o reakci brzd na stisk brzdovy packy. Cili citlivost, prubeh a potrebna ovladaci sila. To jsou dve ruzny veci.

Navic ridic nezabrzdi nikdy dvakrat na stejny vzdalenosti i kdyz podminky jsou porad stejny takze nejakejch 20 cm rozdilu a podle toho urcovat poradi mi prijde scestny.

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 12:19 | Nahoru | #150
Přesedlal jsem z VTR sp-2 na motárda KTM smc 660, ale oba stroje jsou použitelný "jen" pro svou kategorii...takže jsem skočil na univerzál Monster S4 s kterým už mám odjeté 3 sezony a pořád pohodička. Naháč je naháč...a když mi rupne v bedně, mohu si i pořádně zalítat.

SV-čko jsem párkrát vodil (když ho měl brácha)...ale pořád brblal omezovač, takže mi moc nesedlo. Na normální kochačku a popojíždění je ale dostačující...takže proč ne.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35591 Včera v 21:24 Veverčák
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist