globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: problem 2T
8.1.2012 v 10:48
Zdravím, uz delsi dobu muj GG ec 300 nejede jak spravnej 2T neni to to pravé "víí víí" uz me ani nenapada čím to muže byt.včera jsem sundal valec abych se podival jak vypada pist, klika a privěra. vzhledem k tomu ze kliku jsem dělal pred rokem tak je v pořádku , píst je celkem taky v pohodě až na to ze je trochu začernalej i pod pistnima kroužkama , na privěře jsem zjistil akorat ze uz jsou vychozeny ložiska-může to mít na to vliv? Díky za kazdou radu.
Předchozí
1 2
Následující

problem 2T

8.1.2012 v 11:52 | Nahoru | #1
zde mam par fotek

problem 2T

8.1.2012 v 12:22 | Nahoru | #2
Změř si kompresi,ale to že píst je černej i pod kroužkama. Toho bych se nebál, protože než se motor ohřeje, tak stejně nětěsní 100%-ně.

problem 2T

8.1.2012 v 12:27 | Nahoru | #3
Není to nijak extrémní. Víděl jsem podpálený kroužky mnohem víc a lítalo to. Ale byly to skútry bez řazení.
Preventivně bych koupil nový kroužky když už to máš venku.
Zkus víc popsat problém, ono že to není to pravý vííí-vííí nám moc nepoví

1 reakcí na tento příspěvek problem 2T

8.1.2012 v 12:57 | Nahoru | #4
Jo hoši vííí-vííí, to je něco

1 reakcí na tento příspěvek problem 2T

8.1.2012 v 13:10 | Nahoru | #5
Osobně si myslím ze ten pist je cejlem v pohode, aji kroužky(kdyz je dam do valce tak je tam tak 1mm v tom miste pro zamek). nevim jak vic popsat víí víí ale co znam 2T tak maji takovej vostrejší zvuk(neco jak motorovka ), ale ten muj me prijde takovej pridušenej. zkusim jeste dukladne vycistit tu priveru je možny že se kvuli tomu karbonu nechtěla dovirat a otvirat.
jj taky jsem zažil kroužky který když se dali do valce tak propadli a taky to jezdilo

Naposledy editováno 08.01.2012 13:27:58

2 reakcí na tento příspěvek problem 2T

8.1.2012 v 13:32 | Nahoru | #6
Když 2t nejede tak hledej problém ve vejfuku PERFEKTNĚ HO VYČISTI a asi bych zrovna udělal i koncovku -> vyčistit a dát novou vatu

(reakce na) problem 2T

8.1.2012 v 13:39 | Nahoru | #7
Dman> ve vejfuku to neni vyfukovi koleno mam nový a v koncovce je vata davana taky nová, ale mužu se rači taky mrknout

problem 2T

8.1.2012 v 13:56 | Nahoru | #8
eště když to máš rozhozené zkus supitem poměřit kulatost válce

(reakce na) problem 2T

8.1.2012 v 16:24 | Nahoru | #9

Dman píše: Když 2t nejede tak hledej problém ve vejfuku PERFEKTNĚ HO VYČISTI a asi bych zrovna udělal i koncovku -> vyčistit a dát novou vatu



Stalo se mi,že se mi u GG EC 300 rozpadla ta děrovaná trubka,která vede výfukem a vata přicpala tlumič.Nešlo to vytočit,přes 5000 tis./ot. to nejelo.Výfuková cesta musí být naprosto volná.

M.

(reakce na) problem 2T

8.1.2012 v 16:44 | Nahoru | #10
maras> já chápu nemá vííí vííítr v zádech musíš k indiánum do větrova

problem 2T

8.1.2012 v 16:47 | Nahoru | #11
kámoš má kmx a když ho vytočído pořádnejch toček 10 až 11 a bere za něj tak normalně píská z vejfuku

1 reakcí na tento příspěvek problem 2T

8.1.2012 v 16:59 | Nahoru | #12
sundej kroužek z pístu a hod jej do válce. píst nesmí propadnout. jinak nový píst a nicasil.

1 reakcí na tento příspěvek problem 2T

8.1.2012 v 17:58 | Nahoru | #13
počítej i s tím,že máš enduro.pokud těmi jinými dvoutakty myslíš krosky-tak to je kapánek něco jiného.....,enduro je jinak naladěné,má težší kliku i rotor zapalka...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem 2T

8.1.2012 v 18:58 | Nahoru | #14
ja1> ja si myslim ze pist musi mit ve valci vzdycky nejakou malou vulu , prece az se zahreje tak se nepatrne zvetší

problem 2T

8.1.2012 v 19:05 | Nahoru | #15
nepatrně vážně se jen tak lehce roztáhne

Naposledy editováno 08.01.2012 19:15:50

(reakce na) problem 2T

8.1.2012 v 19:09 | Nahoru | #16
Dolph-cz> tak to je taky pravda to jsem si neuvedomil ten jeden ma KX 250 a druhej SX 300. ale stejnak kdyz pustim treba na youtube video s gasem tak je ten muj takovej rekl bych pridušenej

(reakce na) problem 2T

8.1.2012 v 19:10 | Nahoru | #17

ASKcko píše: ja1> ja si myslim ze pist musi mit ve valci vzdycky nejakou malou vulu , prece az se ahreje tak se nepatrne zvetší

spodek pístu drží píst rovně a neměla by tam být vůle.koukam že ten tvuj píst je dole odřenej , jak vaklá ve válci.jezdit se dá ,ale jen dokud píst nepraskne.pak můžeš kupovat dílů víc než ted

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem 2T

8.1.2012 v 19:12 | Nahoru | #18
ASKcko> tím propadnutím je myšleno, že když ho dáš do válce, tak by neměl spadnout jako špalek. Jestli máš sparové měrky, tak změř jakou má vůli píst ve válci. Nevím jaký tam jsou tolerance koukni do manuálu. Já na tohle měření moc nejsem. Vždycky vezu válec s pístem k servismanovi. Ten mi to proměří a poradí co dál .

problem 2T

8.1.2012 v 19:27 | Nahoru | #19
zitra jeste zmerim , jj a to chapu jak tam začne moc litat tak začne od spoda praskat a ty ulomky by udelali kur... neplechu v kartrech atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem 2T

8.1.2012 v 19:42 | Nahoru | #20
jeny>

Když se mění píst,tak se musí pokaždé změřit válec a podle naměřených rozměrů se koupí potřebný rozměr pístu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problem 2T

8.1.2012 v 19:55 | Nahoru | #21
ASKcko> Ahoj,když už to máš rozebraný,koukni na klapky,jestli neodstávají,nebo nejsou ulámaný.Měli by těsnit.Pokud by to šlo a bylo by třeba,tak je otoč.Dělá to hodně na výkonu,proto tam jsou.
M.

(reakce na) problem 2T

8.1.2012 v 20:00 | Nahoru | #22
Milos125> mělo by to tak být ale říkám v tomhle proměřování se moc nevyznám. Vždycky to vezu k servismanovi změří vůli pístu a ovalitu válce, když už je to moc šišatý tak musíš i nikasil

(reakce na) problem 2T

8.1.2012 v 20:16 | Nahoru | #23
white> zdar taky jsem se na ne dival jsou v pohode , ale ta privera byla poradne zanesena mistama az milimetr karbonu. az prijdou vsechny dily a poskladam to tak uz doopravdy zbivaji jen 2 veci: 1)skontrolovat jestli neni špatne nastavenej karburator
2)koncovka vyfuku (mam v planu si kupovat koncovku DEP , tak ju koupim už teď)

1 reakcí na tento příspěvek problem 2T

8.1.2012 v 20:23 | Nahoru | #24
K čemu ta koncovka pomůže?Kde ji budeš kupovat?

(reakce na) problem 2T

8.1.2012 v 20:38 | Nahoru | #25
Milos125> http://www.westmxsh...3&secm5d=1400542 uz jsem se po tech koncovkach dival dyl ale az ted je trochu penez navic tak jdu do toho

problem 2T

8.1.2012 v 20:45 | Nahoru | #26
Pěkná je.Má jenom koncovka nějaký přínos na výkonu?

problem 2T

8.1.2012 v 20:52 | Nahoru | #27
nevim jestli jenom koncovka nebo musi byt aji koleno vyfuku ale melo by to byt živejši

1 reakcí na tento příspěvek problem 2T

8.1.2012 v 21:19 | Nahoru | #28
to bych koupil píst a nicasil než kocovku ,ale když nepojede alespon bude slyšet.

(reakce na) problem 2T

8.1.2012 v 21:47 | Nahoru | #29
ja1> zitra jeste zajedu za jednim motomechanikem a uvidime co me na to rekne. jestli rekne pist a nikasil tak samozrejme koncovka počka

problem 2T

9.1.2012 v 21:36 | Nahoru | #30
tak jsem dnes u neho byl a rikal ze na nikasil mam zatim jeste času dost a ten pist ze neni zas tak strasnej ze by se musel už měnit(at se rozhodnu ja)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
Vyplatí se Gas gas Gas Gas EC 300 Ferdator 16 24.7.2023 v 15:27 Sally06
Enduro hobby závody Gas Gas EC 300 Vincátko3 8 30.9.2022 v 16:19 Vincátko3
ISDE 2021 [1, 2, 3] Gas Gas EC 300, Honda CRF 450X, Husqvarna WR 300, Be... Kohlstein 71 31.8.2022 v 22:12 Ariete
Gas Gas EC 300 přívěra Gas Gas EC 300 Vlastik177 7 29.4.2021 v 23:46 Weezer


TOPlist