globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ustřelování kola
5.1.2012 v 22:07
Zdravím Vás,
Už nějakou dobu jezdím na WRku(125)R. Když se tak dívám na internetu nebo v televizi na enduro/motocross závody nebo teď například na Dakar, všímám si jak jim při jízdě zadní kolo 'ustřeluje'(například v zatáčkách)..určitě to každý zná. Já mám z tohohle ale husí kůži a párkrát když mi v terénu kolo ustřelilo, tak jsem motku párkrát položil. A do mokra bych nevjel už vůbec, tam bych se natáhl hned. Štve mě to, terén mám rád.
Je to všechno o zkušenostech a přijde někdy období kdy budu motku taky tak ovládat?
Díky za postřehy

Ustřelování kola

5.1.2012 v 22:17 | Nahoru | #1
to je snad podstata enduro ježdění, ne? Pokud se bojíš toho že ti jde zadek do driftu, tak se na enduro vyprdni, kup si babetu a jezdi po asfaltu

Ustřelování kola

5.1.2012 v 22:19 | Nahoru | #2
Tak to ustřelování zkus dělat cíleně a učit se to vybírat. Ale nejsem endurák, on sem něco napíše někdo povolanější

Ustřelování kola

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2012 v 22:21 | Nahoru | #3
Já myslím že pokud nejsi úplný pako tak jo Já když si dřív půjčil od někoho krosku nebo enduro tak jsem jezdil zatáčky po cestách i na louce prkeně rovně.Zatáčel jsem jen řiditkama a náklon minimální.Ale do toho se časem dostaneš,pak když to mydlíš a zadek ti uskakuje,tím myslím teda spíš v krosu.Tak je to bomba Jezdi a jezdit

Ustřelování kola

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2012 v 22:29 | Nahoru | #4
Já když jsem si poprvé půjčil enduro, byl jsem úplně nadšený z toho, jak to zadní kolo lítá, docela se divím, že jsem to ani nikam neposlal. Stačí se prostě neleknout, nepustit plyn, klidně tam ještě trochu přidat a uživat si to. Silnice je jiná, ale v blátě se člověk nesmí bát spadnout, tam se s tím prostě počítá. Pořádně vem za heft a ono to nějak dopadne, chybami se člověk učí. Také určitě nebude na škodu, když si najdeš někoho, kdo ti řekne a ukáže co a jak, bude jezdit před tebou atd., mně to dost pomohlo.

Ustřelování kola

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2012 v 22:36 | Nahoru | #5
já na motorkách začínal na silnici na jawách a mimo asfalt prakticky nejel, pak jsem koupil cenduro s tim, že budu jezdit mimo asfalt a asfalt tak půl na půl, na začátku když sem to neměl v ruce tak jsem měl zadní kolo ve šmejru furt, ať už při zrychlování, či zpomalování, jak jsem se na tom trochu naučil, tak ta motorka je nádherně čitelná a uplně si to užívam a přímo to vyhledávam ježdění zatáček bokem, dokonce i na tom asfaltu to jde driftem, nejlíp když je mokrej(ale neni to ono, šotolinu maj nejradši), vůbec já říkam, že smyk neni moc problém a zvlášť na zadním kole se s tim výborně pracuje, jinak jestliže vlítneš do zatáčky pod plynem tak, že se přetočíš nebo rovnou hned lehneš, tak to neni uskočením a tim že je to tam kluzký, ale tim, že to řídíš absolutně bez citu

Ustřelování kola

5.1.2012 v 22:49 | Nahoru | #6
všechno příjde časem stravený na mašině a jak se říká kdo nepadá nejezdí

Ustřelování kola

6.1.2012 v 00:19 | Nahoru | #7
V pohodě, já to mám taky - jak mi ustřelí kolo tak se strašně leknu Letos pořídim padáky a budu na tom muset zapracovat, jelikož se mi to líbí když takhle někdo jezdí.

1 reakcí na tento příspěvek Ustřelování kola

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2012 v 00:45 | Nahoru | #8
No, já to nechtěně párkrát zapraktikoval na běžný silnici na GS500 po dešti. Taky jsem noob. Dlouhá cesta domů, na moje poměry, a před-před-poslední zatáčku před garáží jsem si v náklonu idiot neuvědomil že je mokro a necitlivě a moc přidal, jakože mě plyn srovná... Najednou mi zadní "uskočilo" v pravym náklonu doleva snad o 3m (tak mi to v tu chvíli připadalo , v reálu asi pár cm) a zem se nekompromisně blížila... Ani nevim jak, automaticky kontra řídítkama, postavil jsem se na stupačkách a přenesl váhu stejnym směrem jako kontra řídítky, spojka a po ní jemně plyn a takovym powerslidem jsem to nějak ustál... Dodnes nechápu ten reflex. Tak jsem si myslel, jakej jsem mistr světa, a druhej den jsem se samozřejmě rozstřelil na štěrku, dobře mi tak!

Asi ti nezbyde nic jinýho, než zkoušet, zkoušet a zkoušet... A jezdit s někym zkušenym, kdo ti vysvětlí co a jak a event. tě bude jezdecky korigovat.

Naposledy editováno 06.01.2012 00:58:17

Ustřelování kola

6.1.2012 v 01:18 | Nahoru | #9
Kup si nějaké enduro, které ti nebude vadit pokládat na zem, neb motorkář, který nepadá jezdí pod své možnosti! A enduro bez padání je nuda, méně leštit, víc kupovat nové plasty

Ustřelování kola

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2012 v 08:23 | Nahoru | #10
presne jak pisou nademnou, jak to chytnes do ruky, uz neprojdes zatacku jinak nez ve snaze to alespon trosku urvat
chce to jen jezdit...co nejvic...
nebo mi pomohlo kdyz leti nekdo vyjezdenejsi predemnou-nez aby ti ujizdel mas vetsi snahu tomu davat a drzet se ho - sam to tak nehecnes

Ustřelování kola

6.1.2012 v 11:31 | Nahoru | #11
....zajímavééé zase se mi rozšířili obzory

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ustřelování kola

6.1.2012 v 11:37 | Nahoru | #12
OlafCZ> Zrovna GSko má váhu už výš a vepředu, oblíbené nájezdy/sjezdy v štatlu čas od času také prolétnu s prdelou šejdrem i v létě na suchu - na to nepotřebuješ ani aby bylo mokro

Ustřelování kola

6.1.2012 v 14:05 | Nahoru | #13
bez toho ustřelování ani nezatočíš motku řídíš nohama. chce to odvahu a jezdit a jezdit

Ustřelování kola

6.1.2012 v 15:56 | Nahoru | #14
Díky všem za postřehy.
Ještě jsem tak uvažoval, mám origo pneumatiky, takové polodrapáky. Předpokládám že s drapákama to půjde ještě líp

Ustřelování kola

6.1.2012 v 16:01 | Nahoru | #15
Chce to mít prostě v píči a nebát se toho jezdit, jezdit a jezdit

Ustřelování kola

Skvělá odpověď, děkuji! 6.1.2012 v 16:57 | Nahoru | #16
přesně, musí to příjít samo a né to znásilňovat.teda mě by to nebavilo jezdit rovně ale každý jednou začíná.No a když u toho lehce vypneš mozek,, taky to není od věci

(reakce na) Ustřelování kola

6.1.2012 v 17:59 | Nahoru | #17
dj_hroch> wow V tom případě to GS musíš mít neskutečně v ruce, když tohle chtěně dáš a zvládneš za sucha s počítám dobrou gumou!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist