Téma: plechofka
 
3.1.2012 v 16:41
sháním plechofku.... malou, motor do 1350ti ccm, pokud možno bez bursíkovnýho,spolehlivou, zachovalou co má dost za sebou ale ještě spoustu před sebou, lepší 5ti dvířko, cena kolem 20t.....jestli máte někdo nápad, sem s nim.... dík....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) plechofka

4.1.2012 v 12:58 | Nahoru | #1
Karlie> Mně přijde že díly podvozku a brzdy vydržej kolem 50 tis. A nic jinýho se prakticky nemění, možná spojka a ta asi vydrží.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) plechofka

4.1.2012 v 14:26 | Nahoru | #2

abcman píše: Starýho japonce vůbec, blbá dostupnost ND a když tak napálený jako prase i vrakáče neví co už si za starý ND říct..



Blbost na entou. Měl jsi vůbec nějakýho? Předpokládám zkušenosti 0,0 nic.

dastr> Jen jsem dal tip, dle požadavků - "malou, motor do 1350ti ccm, pokud možno bez bursíkovnýho,spolehlivou, zachovalou co má dost za sebou ale ještě spoustu před sebou, lepší 5ti dvířko, cena kolem 20t..."

Kup si co chceš.

Stev píše: Karlie> Mně přijde že díly podvozku a brzdy vydržej kolem 50 tis. A nic jinýho se prakticky nemění, možná spojka a ta asi vydrží.



Moje zkušenosti ohledně 2. a 3. tipu - otec měl funglovku, krom rozvodů a oleje, brzdové destičky přední - 140 tkm, tlumiče zadní 165 tkm, tlumiče přední 185 tkm, spojka 230 tkm, 230940 km totálka. Silentbloky na podvozku vydrží okolo 300 tisíc, odchází kosti stabilizátoru a gumový uložení, ale originál vydrží okolo 150, i když otec ani měnit nemusel. Vzadu víceprvek, motory takřka nesmrtelný. Nevím o člověku, kterej by to měl a někdy na to řekl křivýho slova, i když je to přece taková prašivina!

O autech se radši moc nebavím, něco na tom "kdo haní, rád by měl, kdo chválí, rád by prodal" určitě je a navíc každej chválí to svoje... jen jsem dal svůj tip.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist