Kdo by věděl, odkud stáhnout manuál na WR 426, hoďte prosím link. Díky moc *yes*
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
WR450 je lepší než 426 a 426 je proti XR400 dokonce těžší,takže bych bral bud XR400 nebo WR450...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Ale... pozkoušel jsem 3 kusy XR 400 a prostě, hrabalo se to pěkně do otáček, ale toť vše. Nějak to prostě pořádně nepotáhlo za ruce, proto jsem si ji nechal jako takovou jistotu v záloze. Jak jsem sedl za WR, tak to prostě bylo jiné kafe. Tím XR 400 nehaním, ale jak jsem přemýšlel, tak jsem si řekl, že je třeba jít dál a myslím že 426 je asi nejlepší volba. Teda snad bude :lol:
Co si budem povídat, 450 s čudlíkem, je asi jiné kafe, ale taky je o 60 jablek dražší ;) Kicku se nebojím a proto startér nevyžaduju. Čím míň toho na motorce je, tím míň se toho může pokazit. Závody na krev nejezdím a když mně startování zabre třeba 10s na místo 2s, tak mě neubude. Dokonce mně předchozí majitel tvrdil, že prodává kvůli tomu, že se to blbě startuje. Když jsem viděl jak po tom skáče a zároveň podivně dekompresoroval s křečí v ruce, tak jsem se mu ani nedivil :lol: Nasadil jsem svoji odzkoušenou startovací metodu z XR a WR chytá jak babeta. Maník čuměl jak péro z gauče...
Takže tak no. Bližší poznatky až po sobotě. Zítra budu přezouvat a asi pozapravuju odloupanou barvu. Jo a to teda vidím jako velké MÍNUS. To zalakování rámu. U stupaček na to se.e pes, ale prostě všude tak nějak kde se do něčeho ťuklo, tak prostě barva šla dolů... To šikmoocí soudruzi jaksi odfákli *no*