To, že je první karbec a druhá stříkačka mi psát nemusíte
Zdali byl tento motor vývojově nějak vylepšen nebo je stále stejný?
Dík za info...
Na motoru se vylepšuje něco neustále,gufero s vodní pumpou,váleček spojky a kdoví co ještě. Ja jen vím že poslední modely mají přepracované písty(váha)kliku(váha)vačky a vstřikování.
Naposledy editováno 29.12.2011 00:05:37
u 950 šlo o uchycení hlavy, spojková tyčka, víčko chladiče atd. liší se jednotlivé ročníky třeba doplněnými olejovými tryskami do válců od 2004-2005
liší se provedením vyvyžováku, 990 je o něco jeměnjší mechanickýcm chodel, ale zase má víc citlivou stříkačku
obecné nectnosti platí pořád - vodní pumpa, spojková váleček, palivové čerpadlo u 950 atd.
Já mám zkušenost z 990SM rok 2008, jedna ostrá jízda na jeden kopec 21zatáček a dolů už relativně v klídku a větráky se spustily v půlce kopce dolů a to už jsem jel, jak říkám v klídku.
Nemáte s tím někdo zkušenosti? Jestli to dělají i 950SM? Je fakt, že více lidí jsem si na toto zatím stěžovat neslyšel.
Jelikož nad tímto strojem celkem uvažuju, tak řeším neduhy a problémy jak 950SM tak i 990SM.
Důvod je, že jezdím celkem z ostra a ten stroj k tomu i přímo vyzívá. Prostě sedni na mě a pojď hned do plna a pořád dokola.
A z nám taky pár maníků, kteří mají jak 950SM nebo 990SM a mají už najeto okolo 20000km a víc a vše NO PROBLEM.
Asi to moc řeším že???
Vím že se od nějakého roku na LC8 přepracovávalo vodní čerpalo (jinačí vrtulka s deklem) a jde to napáchat i na starší modely.
Nemám srovnání s karburátorama v LC8 a ani se slabšíma šprickama. Hopnul jsem rovnou na ADV 115k a do terénu je to až moc prudké. Tenhle motor ale musí být v SMku jako doma.
Povoz se na obou a sám nejlíp poznáš co lépe vyhovuje.
Tak a 950SM jsem zatím v ruce neměl, takže musím čekat do jara a někde ho vyzkoušet.
Takže pokud prodám mého Horneta 900, tak se bude konat návrat k supermotu, sice v litrovém vydání, ale jinak to nepůjde.
1 reakcí na tento příspěvek Motor LC8
Co je ale fakt je to že karburátorový 950 SM mají relativně vysokou spotřebu oleje.
Je zajímavý že se to týká pouze SM, 950 Adventure s tím problém nemá.
Na 1000km běžnýho ježdění naleješ určitě cca 0,5l a např. při jednom dni na okruhu je to schopný si vzít 1,Ol, podle toho jakej seš bejk.
Z praxe mi to přijde jako docela častej jev.
Jinak si myslím že žádný jiný problémy kromě těch dokola omýlanejm (dá se jim předcházet)
tě nečekají.
Hodně stěstí
1 reakcí na tento příspěvek Motor LC8
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor LC8
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mizí voda KTM 950 Supermoto | Johnysamec | 23 | 3.11.2022 v 12:56 Pepa919 |
Startér Ktm 950 sm KTM 950 Supermoto | Gotie77 | 7 | 30.7.2022 v 13:13 mmks |
Propad výkonu, laďák a směs lc8 KTM 950 Supermoto | P-man | 6 | 21.6.2022 v 10:14 slanyf |
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Balkánek KTM 950 Supermoto | S3164181 | 9 | 10.6.2021 v 11:14 Foresterr |