globalmoto_duben_nolan





Téma: Jak je to s homologací doplňků na moto.
 
28.12.2011 v 12:35
Mám pár otázek, které by se možná mohly i někomu jinému hodit při výběru doplňků na moto...
1. Vztahuje se homologace na plexištít k motorce?
2.Vztahuje se homologace třeba na tak důležitý prvek ovládání řízení jako jsou momentálně velmi rozšířené a moderní cnc lámací páčky?
3.A z jiného soudku: Ochrání karbonový potah při pádu hliníkové víko motoru?
(tak aby nedošlo k jeho podření či dokonce prodření?)

Díkes

1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s homologací doplňků na moto.

28.12.2011 v 14:22 | Nahoru | #1
Po mé letošní zkušenosti z STK,musíš mít homologovánu každou věc na motorce a na doplňky jako miniblinkry, pačky,přepákování atd.zvlášť doklad,jakousi atestaci,že je to vyrobeno přímo pro daný typ motocyklu,mě technik udolal jak na blinkrech,tak kevlarovejch kapotách ale sral se i kvůli přepákování.Pokud by fungovala každá technická podle předpisů tak neprojdeš s ničím co není origo nebo origo doplněk výrobce.to mi bylo při odjezdu řečeno.

(reakce na) Jak je to s homologací doplňků na moto.

28.12.2011 v 16:14 | Nahoru | #2

ManiaC píše: Po mé letošní zkušenosti z STK,musíš mít homologovánu každou věc na motorce a na doplňky jako miniblinkry, pačky,přepákování atd.zvlášť doklad,jakousi atestaci,že je to vyrobeno přímo pro daný typ motocyklu,mě technik udolal jak na blinkrech,tak kevlarovejch kapotách ale sral se i kvůli přepákování.Pokud by fungovala každá technická podle předpisů tak neprojdeš s ničím co není origo nebo origo doplněk výrobce.to mi bylo při odjezdu řečeno.



Mam stejnej názor. Prostě jde o to, jestli daná součástka je či neni schválená pro danou motorku pro provoz na silnici...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist