Kawa je srdcová značka.. ale v cross myslím že by mohla byť aj iná japonská značka ak by bola lacnejšia,lepšia.. ALe aspon čo som čítal tak kawu len odporučajú.
Za 50 000kč ssa pohybujú ročniky 05-06.. čo o týchto ročníkoch viete povedať?
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki kx 250f
Je až moc veľká šanca na poruchu?
alpiniště... Strašný zvuk z ktoreho ma rozbolí vždy hlava.. Nie je nad 4t a ten dym a ta spotreba oleja 2t som nikdy nemal a nechcem
Aj zahradnu kosačku by som mal radšej 4t
Naposledy editováno 24.12.2011 19:07:33
Kamarád jezdí jako hobík Suzuki RM-Z250 a kolik do ní ročně nasype jen za pravidelný servis, to se ti ani nezdá.
Já jezdím jako asfaltomrdal enduro na KLX 650 a ani nechci počítat, kolik peněz mě to stojí najedu maximálně 100mh/2000km za rok. Odhadem je tak 13000,- jen za spotřebák a pravidelný servis. Když k tomu dám startovný na pár akcí do roka ( koho by pořád bavilo jezdit jen okolo komína a letos to bylo cca 8000,-), náklady na dopravu, atd. tak to jsou docela slušný výdaje. A to nemám žádnou ostrou krosku/enduro a veškerý servis si dělám doma sám, což mi taky nějaký ten tisíc ročně ušetří.
Na fóru najdeš docela detailně rozepsaný náklady na provoz ostrý krosky a je vcelku jedno, jestli ji budeš jezdit jako hobík. Servisní intervaly jsou pořád stejný.
Osobně bych se vykašlal na nějakou nelásku k 2T a koupil za 30 něco staršího, dalších 30 dal do GO (pokud to bude potřeba) a máš motorku, který můžeš důvěřovat, víš, co v ní je.
Srovnávat dnešní motorky, kdy se honí každý gram a těma, který se dělali v 90.letech moc nejde. Dnes už snad nikdo nedělá takový držáky, jako dřív a asi to je i obchodní politika, kdy si každý spočítá, že než prodej nových motorek, je mnohem výdělečnější prodávat díly.