Téma: Kawasaki kx 250f
 
24.12.2011 v 13:17
Zdravím.Rád by som sa dozvedel viac informácii o tejto motorke.. cenovu kategoriu mám do 1900€.. Okolo 50 000kč
Kawa je srdcová značka.. ale v cross myslím že by mohla byť aj iná japonská značka ak by bola lacnejšia,lepšia.. ALe aspon čo som čítal tak kawu len odporučajú.
Za 50 000kč ssa pohybujú ročniky 05-06.. čo o týchto ročníkoch viete povedať?


1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki kx 250f

24.12.2011 v 19:07 | Nahoru | #1
PetrTM ale pozerám fotky na fóre a viac ludi jazdí v lese na starych 90-00 ročníkoch..
Je až moc veľká šanca na poruchu?

alpiniště... Strašný zvuk z ktoreho ma rozbolí vždy hlava.. Nie je nad 4t a ten dym a ta spotreba oleja 2t som nikdy nemal a nechcem
Aj zahradnu kosačku by som mal radšej 4t

Naposledy editováno 24.12.2011 19:07:33

(reakce na) Kawasaki kx 250f

25.12.2011 v 08:58 | Nahoru | #2
9393andy> Provozní náklady na ostrou krosku jsou v porovnání s těma pořizovacíma mnohem vyšší. To je dost zásadní věc, na kterou musíš myslet při koupi. Nemá cenu řešit, jestli tu za 50 nebo mnohem mladší za 70 t. Za jeden rok nebo třeba jen jeden měsíc provozu se totiž ten rozdíl 20 t může snadno smáznout při nějaký tý závadičce.
Kamarád jezdí jako hobík Suzuki RM-Z250 a kolik do ní ročně nasype jen za pravidelný servis, to se ti ani nezdá.
Já jezdím jako asfaltomrdal enduro na KLX 650 a ani nechci počítat, kolik peněz mě to stojí najedu maximálně 100mh/2000km za rok. Odhadem je tak 13000,- jen za spotřebák a pravidelný servis. Když k tomu dám startovný na pár akcí do roka ( koho by pořád bavilo jezdit jen okolo komína a letos to bylo cca 8000,-), náklady na dopravu, atd. tak to jsou docela slušný výdaje. A to nemám žádnou ostrou krosku/enduro a veškerý servis si dělám doma sám, což mi taky nějaký ten tisíc ročně ušetří.
Na fóru najdeš docela detailně rozepsaný náklady na provoz ostrý krosky a je vcelku jedno, jestli ji budeš jezdit jako hobík. Servisní intervaly jsou pořád stejný.
Osobně bych se vykašlal na nějakou nelásku k 2T a koupil za 30 něco staršího, dalších 30 dal do GO (pokud to bude potřeba) a máš motorku, který můžeš důvěřovat, víš, co v ní je.
Srovnávat dnešní motorky, kdy se honí každý gram a těma, který se dělali v 90.letech moc nejde. Dnes už snad nikdo nedělá takový držáky, jako dřív a asi to je i obchodní politika, kdy si každý spočítá, že než prodej nových motorek, je mnohem výdělečnější prodávat díly.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist