globalmoto_kveten





Téma: Kawasaki kx 250f
 
24.12.2011 v 13:17
Zdravím.Rád by som sa dozvedel viac informácii o tejto motorke.. cenovu kategoriu mám do 1900€.. Okolo 50 000kč
Kawa je srdcová značka.. ale v cross myslím že by mohla byť aj iná japonská značka ak by bola lacnejšia,lepšia.. ALe aspon čo som čítal tak kawu len odporučajú.
Za 50 000kč ssa pohybujú ročniky 05-06.. čo o týchto ročníkoch viete povedať?


Kawasaki kx 250f

24.12.2011 v 13:37 | Nahoru | #1
Pokud chceš 250F, tak rozhodně raději přišetřit a koupit nějaký novější ročník, protože tyhle 05 - 06 byly jedny z prvních,co se vyráběly, a ještě řekl bych "nevychytaný", navíc šest let stará dvěpade ve čtyřtaktu už to prostě bude mít za sebou, motoricky je opravdu hodně namáhaná. za nějakejch 70 už se dostaneš na např. na pěkněj model 09, kterej by mohl ještě chvíli posloužit

Kawasaki kx 250f

24.12.2011 v 14:24 | Nahoru | #2
No cross chcem skôr rekreačne na naučenie..Myslím že ako začiatočník by som pocitil tú stratu vykonu po tých rokoch? skôr sa bojím opotrebovania súčiastok a častého servisovania.

Kawasaki kx 250f

24.12.2011 v 15:18 | Nahoru | #3
kup raději 125 2takt,je to levnější a výkonově podobné

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki kx 250f

24.12.2011 v 15:30 | Nahoru | #4
2t nikdy.. :)
Mám k 2t odpor..

Kawasaki kx 250f

24.12.2011 v 17:29 | Nahoru | #5
nejde vůbec o ztrátu výkonu,ale o to, že motor, co se vytáčí na nějakejch 12000 ot/min je prostě za 6 - 7 let provozu už hodně náchylnej k tomu,aby v něm šeredně "prásklo", a nějaký opravování se pak už ani nevyplatí. Teda stát se to může klidně i u půl roku starý motorky, ale ta pravděpodobnost je u starších daleko větší. osobně bych 4T nekupoval s víc jak 100 najetejma hodinama.

(reakce na) Kawasaki kx 250f

24.12.2011 v 18:27 | Nahoru | #6
9393andy> proč vezmeš za to a střílí to jak raketa

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki kx 250f

24.12.2011 v 19:07 | Nahoru | #7
PetrTM ale pozerám fotky na fóre a viac ludi jazdí v lese na starych 90-00 ročníkoch..
Je až moc veľká šanca na poruchu?

alpiniště... Strašný zvuk z ktoreho ma rozbolí vždy hlava.. Nie je nad 4t a ten dym a ta spotreba oleja 2t som nikdy nemal a nechcem
Aj zahradnu kosačku by som mal radšej 4t

Naposledy editováno 24.12.2011 19:07:33

(reakce na) Kawasaki kx 250f

25.12.2011 v 08:58 | Nahoru | #8
9393andy> Provozní náklady na ostrou krosku jsou v porovnání s těma pořizovacíma mnohem vyšší. To je dost zásadní věc, na kterou musíš myslet při koupi. Nemá cenu řešit, jestli tu za 50 nebo mnohem mladší za 70 t. Za jeden rok nebo třeba jen jeden měsíc provozu se totiž ten rozdíl 20 t může snadno smáznout při nějaký tý závadičce.
Kamarád jezdí jako hobík Suzuki RM-Z250 a kolik do ní ročně nasype jen za pravidelný servis, to se ti ani nezdá.
Já jezdím jako asfaltomrdal enduro na KLX 650 a ani nechci počítat, kolik peněz mě to stojí najedu maximálně 100mh/2000km za rok. Odhadem je tak 13000,- jen za spotřebák a pravidelný servis. Když k tomu dám startovný na pár akcí do roka ( koho by pořád bavilo jezdit jen okolo komína a letos to bylo cca 8000,-), náklady na dopravu, atd. tak to jsou docela slušný výdaje. A to nemám žádnou ostrou krosku/enduro a veškerý servis si dělám doma sám, což mi taky nějaký ten tisíc ročně ušetří.
Na fóru najdeš docela detailně rozepsaný náklady na provoz ostrý krosky a je vcelku jedno, jestli ji budeš jezdit jako hobík. Servisní intervaly jsou pořád stejný.
Osobně bych se vykašlal na nějakou nelásku k 2T a koupil za 30 něco staršího, dalších 30 dal do GO (pokud to bude potřeba) a máš motorku, který můžeš důvěřovat, víš, co v ní je.
Srovnávat dnešní motorky, kdy se honí každý gram a těma, který se dělali v 90.letech moc nejde. Dnes už snad nikdo nedělá takový držáky, jako dřív a asi to je i obchodní politika, kdy si každý spočítá, že než prodej nových motorek, je mnohem výdělečnější prodávat díly.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki kx 250f

25.12.2011 v 10:40 | Nahoru | #9
Ďakujem Janek.. No s tym servisom som jednoznačne na podobnej úrovni...Oco je vyučeny automechanik veškery servis či na moto alebo aute si robíme doma..

Skúšal som vyhladávať témy ale neviem tie česke frázy.. Našiel som len jednu a tam som sa nič nedozvedel..Vieš mi nejaku tému poradiť kde sa to rozoberalo?
Nakoľko som tu par tem prečítal a dočítal som sa akurát tak že platit benzín a pravidelne meniť olej štelovat ventily..Ale zase par ludi píše že je to časte a nakladnéa iný že ju maju xx moto hodin a okrem oleja nemenili nič ani ventily nebolo treba štelovať..

(reakce na) Kawasaki kx 250f

25.12.2011 v 17:23 | Nahoru | #10
9393andy> Nechci a nebudu tu nic hledat, nezlob se, ale zkus třeba tohle nebo si vyber a hledej z x témat tady .

Kawasaki kx 250f

25.12.2011 v 19:29 | Nahoru | #11
No ja patrim k tem co udelalo nekolik GO na 2t a 2 GO na 4t a muzu rict ze na tom 4t to byl pro penezenku vzdy opravdu silnej zazitek. Tam uz se nepocita s tisicema ale desetitisicema. Za sebe rikam ze 2t je zlatej stroj a osobne u nej nemusi clovek premyslet nad tim co by kdyby.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki kx 250f

25.12.2011 v 19:44 | Nahoru | #12
koho znám tak všichni od 250 4T utekly kvůli servisu. Jinak Co se týká jízdy na ostrejch myslim že je to vcelku jedno jestli 2T nebo 4T - v průměru mě každá moto vyšla 800-1000kč/MTH včetně pneu hadrů gum benzínu startovnýho, prostě všeho co k tomu patří, když trefíš špatnej kousek může to bejt ještě mnohonásobně horší, takže otázka spíš zní jestli si ochotnej do toho ty prachy pustit, pak už je vcelku jedno co si koupíš.

(reakce na) Kawasaki kx 250f

26.12.2011 v 17:14 | Nahoru | #13

Jezi píše: koho znám tak všichni od 250 4T utekly kvůli servisu. Jinak Co se týká jízdy na ostrejch myslim že je to vcelku jedno jestli 2T nebo 4T - v průměru mě každá moto vyšla 800-1000kč/MTH včetně pneu hadrů gum benzínu startovnýho, prostě všeho co k tomu patří, když trefíš špatnej kousek může to bejt ještě mnohonásobně horší, takže otázka spíš zní jestli si ochotnej do toho ty prachy pustit, pak už je vcelku jedno co si koupíš.



To by me prestalo bavit jezdit, pri predstave 800-1000kč/MTH , to bych za tyden prisel o 3000Kč, brr.
me to vychazi kolem 340Kč/mth a to ji davam vse co potrebuje, je fakt ze kupuji kvalitni stoje KTM, od lidi, ktere se o stroje s laskou staraji a ne od garazovych velkomistru.

Naposledy editováno 26.12.2011 17:15:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist