globalmoto_kveten





Téma: Inzerátek...
 
30.1.2007 v 18:12
no ja nechcu byt sviňa, ale musim se zasmat ;)
nekdo to cekani na zimu uz vzdal...asi ho nasralo, ze poradne nepada...
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=55038

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerátek...

31.1.2007 v 09:47 | Nahoru | #1
Šemík(varan,XR)> u mě je to jedinej kandidát. Buď ona,nebo WR450 ale asi spíše CRF X.

(reakce na) Inzerátek...

31.1.2007 v 10:21 | Nahoru | #2
Autor>>
kuco aošetřili na CRF ty zaklepávajáví se ventily?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inzerátek...

31.1.2007 v 11:34 | Nahoru | #3
Autor> Včera jsem byl u kamaráda pomoct s kucháním Yamahy YZ250F a jenom doufám, že u WR (jak 250 tak 450) je ten motor dělaný jinak, páč to co jsem měl možnost vidět po najetých 65 motohodinách, to byl hnus... Že v takovém malém motoru budou slabé převodové kolečka, to jsem jaksi očekával, ale realita byla ještě horší. To nebyla převodovka, to byl větší hodinový strojek. O to by nešlo, pokud by bylo vše OK. Ale... Ventily KO, to se moc nedivím. Píst a nikasil jdou na přeměření, ale nejspíš bude výměna. Kolečka (hlavně pro druhý a třetí kvalt) jsou totál v řiti. A co je největší vychytávka, ozubené kolečko rozvodu je součástí kliky. Je to jeden kus. To kolco je taky před smrtí. Při použití nového řetízku by zoubky po chvilce upadly. Takže i kdyby byla klika OK (což ještě nevíme) tak se stejně bude měnit... Je mně jasné, že je to závodní stroj, ale zároveň si uvědomuju, že je to opravdu pro majetné jezdce, spíš týmy se sponzorem. Protože, kdyby se měl obyč. člověk o takovou motku starat přesně podle manuálu, tak na tom nechá každý měsíc výplatu...
No závěrem to shrnu asi tak, ačkoliv stále toužím po enduru na značkách, asi oželím výkon a hmotnost... Čím dál víc to vidím na XR400 nebo DRZ.
Jinak DR-Z 400S r.v. 2000 dal teď kamarád na servis k Čechovi do Slušovic, a krom sedla jednoho ventilu a pružiny nakopávačky je vše OK. Včetně pístu a nikasilu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist