Když čtu tohle fórum, vidím, že většina o tomhle tématu nic neví. Vlastníme s klukem dvě elektro trialky GasGas Eta. Nic lepšího jsem nezažil. Rychlost nic moc, není ale potřeba. Výkonu víc než dost, dá totéž jako TXT 300. Baterie vydrží cca 1,5 hodiny. Jízda v lese z ekologického hlediska je pro les pouze přínosem. Ten, kdo dal do fóra fotku eroze způsobené přívalovým deštěm nebo táním velkého množství sněhu v horách asi vůbec nic neví o půdní erozi. Větší škody nadělají v lese stáda divokých prasat a myslivci, kteří mají pouze chytré řeči a stavy divoké zvěře neredukují. Jediný negativní faktor motocyklu v přírodě je hluk a možnost úniku provozních kapalin. Tohle elektrická trialka postrádá - z 50 metrů je slyšet vrzání bot a maximálně zachrastí řetěz a olejovou náplň to nemá. Jezdíme všechno co má dvě kola - okruhy, enduro a teď i trial. Za nás - elektro trialka vyhrává. Můžem jezdit na zahradě a neotravujeme sousedy, dá se s tím do lesa a zatím jsme nikoho nenaštvali - vždycky vidím naštvaný pohled lidí, když se blížíme, když je míjíme a slušně pozdravím, nikdo neřekne ani slovo. Dokonce nás zastavil nějaký chlápek a strašně se divil, že vidí poprvé férovou motorku na elektriku a né paskvil. Mechanicky je to stejný GasGas jako benzínový, jen chybí motor, výfuk,nádrž a vše ostatní. Technika jízdy je trochu jiná, u benzínu dáváte plyn před překážkou trochu dřív. Elektrika má rovnoměrný a přímý tah, takže není potřeba získat otáčky, prostě vezmu za plyn a jde. Je to bomba, za svých 50 let jsem neměl lepší hračku. Jen cena - nová stojí cca 10 000,- eur. Koho tahle motorka zajímá, může se přijet podívat, bydlíme kousek od Prahy. V trialu jsme začátečníci, já ve svém věku asi díru do světa neudělám, kluk ale dělá rychlé pokroky.