globalmoto_duben_nolan





Téma: Elektro trial- co si o tom myslíte
 
24.11.2011 v 09:16
Zdravim,s elekro motorkama se letos roztrhl pytel. Nevím co si o tom mám myslet. Jezdím na motorkách přes dvacet let. Motorka je pro mě zvuk, vibrace, vůně benzínu, oleje.... To je to co se mě líbí na motorkách. Ale na druhou stranu trialka, enduro elektro- můžu jezdit po návsi v noci, po lese, a snad i na dětském hřišti.
Nikdy jsem na něčem takovém nejel a čekám, až se to tady objeví, třeba gasgas / mam doma gg280txt/ a jeho elektrotrial je už na jejich stránkách v normální nabídce, mě celkem láká.
Neznáte někdo cenu? Dá se na tom jezdit? Pište,pište.

1 reakcí na tento příspěvek Elektro trial- co si o tom myslíte

14.4.2017 v 18:47 | Nahoru | #1
Když čtu tohle fórum, vidím, že většina o tomhle tématu nic neví. Vlastníme s klukem dvě elektro trialky GasGas Eta. Nic lepšího jsem nezažil. Rychlost nic moc, není ale potřeba. Výkonu víc než dost, dá totéž jako TXT 300. Baterie vydrží cca 1,5 hodiny. Jízda v lese z ekologického hlediska je pro les pouze přínosem. Ten, kdo dal do fóra fotku eroze způsobené přívalovým deštěm nebo táním velkého množství sněhu v horách asi vůbec nic neví o půdní erozi. Větší škody nadělají v lese stáda divokých prasat a myslivci, kteří mají pouze chytré řeči a stavy divoké zvěře neredukují. Jediný negativní faktor motocyklu v přírodě je hluk a možnost úniku provozních kapalin. Tohle elektrická trialka postrádá - z 50 metrů je slyšet vrzání bot a maximálně zachrastí řetěz a olejovou náplň to nemá. Jezdíme všechno co má dvě kola - okruhy, enduro a teď i trial. Za nás - elektro trialka vyhrává. Můžem jezdit na zahradě a neotravujeme sousedy, dá se s tím do lesa a zatím jsme nikoho nenaštvali - vždycky vidím naštvaný pohled lidí, když se blížíme, když je míjíme a slušně pozdravím, nikdo neřekne ani slovo. Dokonce nás zastavil nějaký chlápek a strašně se divil, že vidí poprvé férovou motorku na elektriku a né paskvil. Mechanicky je to stejný GasGas jako benzínový, jen chybí motor, výfuk,nádrž a vše ostatní. Technika jízdy je trochu jiná, u benzínu dáváte plyn před překážkou trochu dřív. Elektrika má rovnoměrný a přímý tah, takže není potřeba získat otáčky, prostě vezmu za plyn a jde. Je to bomba, za svých 50 let jsem neměl lepší hračku. Jen cena - nová stojí cca 10 000,- eur. Koho tahle motorka zajímá, může se přijet podívat, bydlíme kousek od Prahy. V trialu jsme začátečníci, já ve svém věku asi díru do světa neudělám, kluk ale dělá rychlé pokroky.

(reakce na) Elektro trial- co si o tom myslíte

28.4.2017 v 23:49 | Nahoru | #2
JJR> Co ti k tomu napsat,ja přivezl první tři Osety v roce 2008 od roku 2010 na nich moje děti jely MMČR v trialu,kategorie Žák.Postupem času přišel přestup na benzín s důvodu toho že děti prostě rostou a v té době nebylo na co přesednout v elektrice.Do teď tvrdím že pro dítě do cca 9ti let nic lepšího není,jenže pak to přijde.Jezdil jsem na Electric Motions na Qantii i na KTM Freeride E.Závěr je furt stejnej bomba zátah ale žádnej konec,jen to zatočí dál nenarůstá výkon do špičky,baterky alfa omega všeho,ruku na srdce v mrazu toho moc nenajedeš a absence spojky.Jakákoliv sportovní jízda silnice,cross,endůro,trial se neobejde bez práce se spojkou.Elektrika potřebuje zasadit elektro motor místo klikové hřídele do karterů a hnát s nim přes spojku klasickou převodovku pak to má hlavu a patu,ten elektro motor aby měl vodní chlazení atd.Spousta věci k trialu je u mě ve vlákně trial řevnice a okolí.Píšeš že jseš od Prahy,my jezdíme hodně na Homolák vedle Koněpruských jeskyň,klidně dojeď rád té poznám a k trialu poradím co zvládnu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist