Téma: Co vybrat? DR400 x WR450
 
1.11.2006 v 15:41
Takže na jaře chystám nahradit stávající DR650SE za nový stroj a rozhoduji se mezi DRkem a WRkem.
Potřeboval bych zkušenosti majitelů výše uvedených strojů. Zajímá mě především životnost motoru - servisní intervaly a intervaly pro výměnu oleje (zejména u WRka).
Lze DR400 občas prohnat na motokrosové trati aniž bych musel mít strach, že se rozlomí při větším skoku?? Dá se něm vůbec nějaký ten skok absolvovat? Lze na WRku vyrazit polema, loukama, lesama cca 100km tam a zase 100km zpět?
Je reálné na WRku vyrazit třeba na Ukrajinu, pohodovou rychlostí do 100km/h a tam zařádit po karpatských kopcích?
Pokud bych se rozhodl pro DR, je lepší koupit SM a dokoupit enduro kola nebo naopak? Dočetl jsem se, že SM verze by měla mít kyvku a vidle z RM.
Nevím, neznám, ....proto se ptám
Zasvěceným a zkušenějším díky za rady a pomoc s výběrem.
roula
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Co vybrat? DR400 x WR450

1.11.2006 v 18:00 | Nahoru | #1
Tak, hned upozornuju, ze nejsem, a ani jsem nebyl majitelem WR, ale co bych k tomu mohl rict. Supr motka do terenu, tech 100 km bych se nebal, ale jet na tom na Ukrajinu :puke: Takze hodit to do dodavky a sup zakrosit...ale jinak vsichni rikaji, ze je rada WR povedena masina :thmubup:

Co vybrat? DR400 x WR450

2.11.2006 v 13:55 | Nahoru | #2
WR je supr stroj, ale budeš měnit každých cca 5-7 motohodin olej a kontrolovat ventily v karpatských kopcích? :puke:

Co vybrat? DR400 x WR450

2.11.2006 v 14:30 | Nahoru | #3
Máro...kuwa...to myslíš vážně???Každých 5-7 motohodin???...taky jsem o ní uvažoval,ale teď mne to teda přechází... :(

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat? DR400 x WR450

2.11.2006 v 15:20 | Nahoru | #4
Ahoj, bohužel to tak je, teda nechci kecat, páč WRko nemám, ale patří do stejný kategorie jako YZ 450, jen má snad jiný převody(enduro) a pár drobností, jinak je to YZ 450 jak vyšitý, stejný motory, a pochybuji že by dělali WRko s prodlouženými servisními intervaly, kámoš měl YZ 450, tak vím co mu to obnášelo, každých cca 5 motohodin výměna oleje, a kontrola ventilů :(

No dokud se tu neobjeví majitel WR 450 a neuvede vše na pravou míru, tak můžem jen spekulovat, ale na 95% počítes s tím, že to tak je :puke:

A to platí i pro ostatní speciály, RMZ, Honda CRF, Husky, KTM... Kámoš měl u Husky 450 TE taky servis po 5 motohodinách *no*

něco za něco, jede to jak prase, žere to peníze jak prase :D

Každopádně kdyby mělo WRko interval třeba po 2000km ,už by to byla jiná..

Co vybrat? DR400 x WR450

2.11.2006 v 15:28 | Nahoru | #5
ono to nebude zas tak žhavý...7 motohodin, ale podle mě - ostrý jízdy...např třeba u zmiňovaný RM-Z...hobíkovi to vydrží snad kapánek déle, neeee?

Co vybrat? DR400 x WR450

2.11.2006 v 15:36 | Nahoru | #6
Nevím jakej je předepsanej interval u DR400, ale každopádně na tom bude nejlíp, pochybuju že u DR400 bude servis po 5 motohodinách, není to "speciál" :)

Nic proti DR 400 nemám, asi to bude dobrej stroj, fungovat jak má, ale mě se na ní pravdu nic nelíbí, je to taková motorka, která me prostě ani na pohled ničím nezaujala, taková "mrtvá" ...když se podívám na WR 450, nebo Husku 450, tak to jsou stroje který prostě přitahujou už jen designem... :shy:

ale jak říkám, určitě nebude špatný DR400 *yes*

Co vybrat? DR400 x WR450

2.11.2006 v 15:41 | Nahoru | #7
Ono už moc nehraje roli jestli pojedeš ostrou jízdou nebo jak píšeš hobikovi vydrží dýl, nevydrží, i hobíci to prohánějí, a problém u speciálů je v tom, že mají malou náplň oleje, tak i z toho duvodu se musí měnit tak často! Kámoš u Husky 610 má olejovou náplň kolem 1.2 nebo 1.5L, a po 5 motohodinách musí měnit, ten olej prostě dostane zabrat *no*

Co vybrat? DR400 x WR450

2.11.2006 v 16:54 | Nahoru | #8
Díky všem za rady, no tu výměnu oleje po cestě bych přežil, ale pokud je to méně jak po 1000km nebo méně jak 15 motohodin, tak to pro mě není.
Na DR400 jsem se ptal u majitelů i na zastoupení Suzuki a tam je výměna po 6000km stejně jako u 650. To mě vyhovuje. Nedělá mi problém to vyměnit po 3000km, ale méně jak 1000km nechci.
Takže přestože srdce nad WRkem plesá, volba asi padne na DR. Zase na druhou stranu to beru tak, že po super zkušenostech se 650 z 96 roku, bych měl být s funglovou 400 ještě spokojenější.
Já tušil, že WR bude náročný na údržbu, ale odhadoval jsem, že těch 1500km by vydržet mohla.

Co vybrat? DR400 x WR450

2.11.2006 v 17:31 | Nahoru | #9
Jo myslel jsem si že DR400 bude v pohodě s výměnou oleje, takže určitě jdi do DR400, tam máš motor na dlouho *yes*

jinak u mě, WR 450... :P ale ten servis, náročnost.. :puke:

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 07:40 | Nahoru | #10
Zdarec,mam WR 450 asi rok,a 3 kamosi v okoli taky,vymenu oleje delame +- po 15 mth-olej 290,-+filtr 135,- = 425,- za výmenu (1,2L napln-vymena 1L) .U DR-Z kamos nechava olej 2500km ale zase ho tam je vic takze ono to tak vyjde skoro nastejno.Tech 6-8 mth co doporucuje vyrobce je brano pro skutecne zavodni nasazeni a to jeste s rezervou.

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 09:09 | Nahoru | #11
Tak pánové,na WR je interval výměny oleje a kontrola-kontrola podotýkám ventilů <strong></strong>20 MTH<strong></strong>

Kámoš je má přes 100 MTH a ventily se nepohly.A olej se tam dává 10w40 běžný apičko SG(takže mnou oblíbený motul5100 za 185kč/litr :) ) a patří ho tam přesně 1000cm3,to jest jeden litránek.
DRZ400,pokud jsem pochopil roulu správně to má o něco delší ,ty intervaly a pokud bych si měl vybrat já,tak jedině CRF450X :) .Ne teď vážně-YAma i Suza jsou dobrý,ale spíše bych bral tu sůzu.

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 09:11 | Nahoru | #12
OK, dík za vysvětlení *yes*

Ještě takovej dotaz, jak dlouho má vydržet píst u WR450? Po kolika motohodinách se má měnit - doporučení výrobce? A jak je to u vás s výdrží motoru WR?
Jsou u vás nějaký vážnější poruchy nebo maximální spokojenost? Asi moc otázek :shy: ale kdo jinej nám předá zkušenosti něž přímo majitelé... :P

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 09:18 | Nahoru | #13
MaraTT-R>Nevím jestli jsi reagocal na mě nebo na milisáka,ale není pravda,že majitel je záruka správných info.To si nepleť.
Jeden výtečník má u nás každé dva roky novou crossku od KTM.A zeptej se ho nacokoliv-ani neví ani,kudy se tam leje olej a že to má vodní chlazení.(nemyslím,že milisák je jeden z nich!)Ale podotýkám,jak to s těmi majiteli mnohdy je...

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 09:25 | Nahoru | #14
Jo to je mi jasný, znám i takový lidi, že krosku kupují pokaždý novou jakmile sjedou řetězovku... a to doslova *no* a vědí o tom prd *no* i takový jsou :/ myslím to vážně, za sezónu 2x stroj.. a pak se od takových něco dozvědět je problém.

Prostě bych rád od majitelů WR slyšel ,jak jsou spokojeni? :)

CRF supr stroj, motor držák (250) ale co je bolák, jsou titan ventily.. fakt "moc" nevydrží :/

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 09:28 | Nahoru | #15
Jo a to 250 CRF píšu proto, páč to má známej, tak vím kolik mu to vydrželo, jinak samozřejmně i CRF 450 je dobrá, ale nikdo v mém okolí jí nemá, tak o ní nic nevím.

Jinak ta Suza RMZ, prej si jí dost lidi chválej - ale píšu jen co se doslechnu od známýho kterej závodí(jeho syn) RMZ tam jezdí dost, a prej držák *yes*

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 09:33 | Nahoru | #16
MaraTT-R>Ator to vystihl,taky takoveho borce znam :D
No abych ti odpovědel-s motorem jeste nikdo z nas nic nedelal.Presne dle origos manualu: píst-kontrola-1000km,výměna-dle potřeby
:) ,pístní kroužky-výmena 1000km,pistni cep-1000km kontrola.Ale znovu podotykam ze to plati pro plne nasazeni motocyklu,nedovedu si predstavit ze bych kazdych 1000 km rozdelaval motor a meril pist..atd.Zalezi to samozrejme na zpusobu jezdeni.

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 09:39 | Nahoru | #17
Rozumím *yes*
Ještě dotaz, kdybychom převedli servis - výměna oleje v motohodinách na KM, tak po kolika KM by to tak mojlo bejt? 500km? 1000km? Kámoš co má husku 610, tak to dělá po 500-700km (jak mu to prej vyjde). Prostě zvědavost, rád bych to věděl v KM. :shy:

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 09:51 | Nahoru | #18
Když už se bavíme o těch blbých majitelích, nevíte jak často se u XR600 má měnit olej a seřizovat ventily? Když já jsem to v servisním manuálu nenašel a uživatelskej nemám .(
Zatím jsem obojí udělal po cca 6ti nádržích, ale předpokádám že to vydrží víc..?

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 09:55 | Nahoru | #19
MaraTT-R> Máro,to je dost divná otázka...Taková roklinka má průměrnou rychlost 500metrů za 4hodiny... :lol:

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 10:00 | Nahoru | #20
MaraTT-R>to bude asi ruzny podle me 400-700 km,fak to chce prizpusobit stylu jizdy,kdyz vim ze jsem jezdil jen pohodicku-dovolim si neco pretahnout,ale pokud jedu sem tam MX zavod nebo 3x tydne potrenuju na trati a jinak jezdim strelbu tak menim driv.

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 10:03 | Nahoru | #21
presne... jedna vec je to co udava vyrobce a druha je realita .... kdyz naleju olej a po 5mth ho z husky vypustim tak skoro není ani poznat ze by uz v nejakem motoru byl ?! tak na co ho menit jezdim na olej 15mth a ventyly jsem steloval za celou sezonu jenom 1x!!!! jinak nebylo potreba proste se nehejbaly. proste obcas skontrolovat pred nejakou dulezitou akci (delsi vyjizdka , zavod atd..) a to je vse .. stejne to myslím bude u WR ... jezdej tu strelci na CRF a SX-F a delají to uplne stejne ... ty motorky se jenom kontrolujou..

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 10:08 | Nahoru | #22
Joraell-TE> *yes*

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 10:16 | Nahoru | #23
Taky přidám názor do diskuze. Jsem majitelem DR-Z400S a zde asi není o čem diskutovat.
Jak řekl jeden můj známý, je to novodobé XR-ko. Prostě držák k pohledání.
Je to dáno také tím, že to není ostré enduro, kdežto WR450 ano.Takže trochu tady srovnáváte nesrovnatelné. Pak taky možná trošku záleží, jestli DR-Z400S nebo 400E.
Ta má o 10k víc, jiný karbec a větší kompresní poměr.Tu má brácha a dle mě je to držák
jen o něco menší, než verze "S". Jinak WR450F je u mě jedinná mašina, do které bych
v současnosti šel kromě DR-ka.Jeden příklad za všechny: kolik se jich prodává na inzerátech??????.............., skoro žádné. A důvod? Asi jsou majitelé spokojení.
Takových KTM, HQV a dalších se prodávají mraky.

Co se týče výše zmiňovaných servisních intervalů u WR-ka, taky by mě to zajímalo.
Podle mě to ale nebude tak strašné. I kdyby po 1000km, tak při té malé náplni to
není zase taková investice. A kontrola ventilů? Toť otázka. Já mám u DR-Z první kontrolu
po 24.000km :) , tomu říkám interval !!!

Já Vám pánové řeknu ještě jednu věc. Jestli budu kupovat další enduro, tak bych šel
asi do stroje odvozeného ze Suzuki RM-Z450, pokud se tedy fabrika uráčí a příští rok
ho uvede na trh jako poslední z "velké japonské čtyřky".

Jedinná věc, která mi vadí u DR-Z je docela velká váha. Když jsem chytl do rukou WR450, byl okamžitě cítit rozdíl.

A ještě k té cestě na Ukrajinu.Neumím si dost dobře představit, že bych jel na DR-ku
třeba 200km, na tož na Ukrajinu.
Mě bolí prdel už po 50km, teda když jsem jezdíval ještě po cestě.Rekord mám nějakých 150km s minimálními zastávkami. A to jsem tak 1/3 cesty prostál ve stupačkách, jaké
to bylo utrpení. A to má DR-Z měkké sedlo oproti WR450!

Hodně zdaru při koupi *yes*

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 10:25 | Nahoru | #24
Vespa>Já měním olej v XR po 2500km,tuším,že 3000 jest psáno,a pokud nemáš tacháč,tak počítej 6-7l/100 a počítej benál.Dělám to tak u CR250

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 10:28 | Nahoru | #25
ale není to divná otázka...
:D tak je jedno jestli tomu bud dávat čočku 5 motohodin nebo vyměním olej po 500km :puke: musí být nějaký zlatý střed po kolika km... :P

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 10:29 | Nahoru | #26
MaraTT-R>Kámoš má CRF450R a závodí.Okamžitě hodil titany do řiti a dal obyčejný,a má na nich už 120MTH a o.k....

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 10:30 | Nahoru | #27
no to s tema inzeratama muze bejt zavadejici udaj .. jednak se asi WR neproda rocne tolik jako KTM a pak napriklad u HQv vidis inzeraty na same 410 a610 nove 450 taky vubec nejsou k sehnaní... je to tak skoro u vsech znacek ...

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 10:31 | Nahoru | #28
Jo to mě zajímalo jestli je možnost koupit třeba do CRF obyč. ventily a Titan dát do ři... *no* Ceny takhle zhruba nevíš? Jen pro zajímavost..
Když jsem viděl titan ventily z CRF 450, jako fakt jsem nechápal jak byly zaklepaný, opravdu brutus, nevím už po kolika to bylo motohodinách, ale pohled to byl příšernej :puke: měli tak ostrou hranu, že bych s tím mohl "řezat sklo" ))

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 10:32 | Nahoru | #29
Patriot DR> Díky za příspěvek, no já byl letos na 650 na Ukrajině a v Rumunsku (3000km) a úplně v pohodě. Prdel i já jsme to přežili a byl jsem tak nadšen, že příští rok bych chtěl jet znovu
Mně vůbec nejde o peníze na nový olej, peníze mě trápí až na posledním místě. Mně spíš jde o to, abych ten olej nemusel měnit po každé vyjíždce nebo dokonce během vyjížďky.
Jezdím stylem, že se zbalím a vyrazím cestou necestou cca 200km do neznáma a zase zpět. 90% jsem mimo silnice. Občas i na trať vyrazím, protože mám motokrosovej areál "za barákem" a snažím se tam učit jezdit svého synka. Hledám kompromis, protože dvě motorky nechci, proto možná srovnávám nesrovnatelné. Ono ani tak nejde o porovnávání, spíš jen o to, co která motorka zvládne. Já už byl pevně rozhodnut pro DR, ale to WRko je srdeční záležitost

Co vybrat? DR400 x WR450

3.11.2006 v 10:32 | Nahoru | #30
Autor>jj taky znam jednoho takoveho .. ale je fakt ze nema nejak zavaznejsi problem jeden mel akorat podpalenej za par stovek dal druhej a jede se dal :) lepsi jak par tisic :thmubup:
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist