globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: uprava
21.11.2011 v 18:12
newite nekdo jak zvyšit vykon na Honda XLR 125 ale aby to mělo přes 11 kw potřebuju z toho udělat poradny endurko
Předchozí
1 2
Následující

uprava

21.11.2011 v 18:20 | Nahoru | #1
kup si jinou moto co má vetší vykon

uprava

21.11.2011 v 18:22 | Nahoru | #2
Takovýhle témata dokážou pobavit :D zvlášť u 4T dvácy na víc jak 11kw :D

2 reakcí na tento příspěvek uprava

21.11.2011 v 18:34 | Nahoru | #3
Kup si 2T, to už jede hodně slušně.

(reakce na) uprava

21.11.2011 v 18:48 | Nahoru | #4

Daniel_cz píše: Kup si 2T, to už jede hodně slušně.

To jo, ale musi to bejt 300

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava

21.11.2011 v 18:49 | Nahoru | #5
Daniel_cz> ano, ale musí to být EXC nebo EC, TE atd. jinak je to stejné

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava

21.11.2011 v 18:50 | Nahoru | #6

roberto.cz píše: Daniel_cz> ano, ale musí to být EXC nebo EC, TE atd. jinak je to stejné



Nechceš mi tvrdit, že DT jede stejně jak XLR že ne.

(reakce na) uprava

21.11.2011 v 18:51 | Nahoru | #7
roberto.cz> Nechceš mi tvrdit, že EXC jede stejně jak XLR že ne.

uprava

21.11.2011 v 18:52 | Nahoru | #8
u 4t těžko

(reakce na) uprava

21.11.2011 v 18:55 | Nahoru | #9

Daniel_cz píše: Nechceš mi tvrdit, že DT jede stejně jak XLR že ne.

ne ale ze zkušenosti vím že nejede o nic víc jako novější 4t (mylsím v terenu)

(reakce na) uprava

21.11.2011 v 18:55 | Nahoru | #10

Daniel_cz píše: Nechceš mi tvrdit, že DT jede stejně jak XLR že ne.

Je to takovy z blata do louze, je tam sice o nakyho toho ponika vic, ale poradny enduro to taky neni. Ten podvozek, brzdy i celkova konstrukce nejsou uplne vhodny na enduro/motokros. Jedina moznost jsou ty modely co popsal Roberto, nebo koupit 450 a nazdar, na enduru se stejne znacky nevozej, tak to ty noty uz nezachranej

1 reakcí na tento příspěvek uprava

21.11.2011 v 19:02 | Nahoru | #11
uvalak, ty jsi mi uplně zastrašil toho borce stím Detečkem, jsem si chtěl párkrát rejpnout a on kvuli tobě utekl já mu chtěl říct, jak detečko nejede, ma na prd podvozek a ze ho pojezdí v terenu i 4t

(reakce na) uprava

21.11.2011 v 19:05 | Nahoru | #12
roberto.cz> ty jo

1 reakcí na tento příspěvek uprava

21.11.2011 v 19:05 | Nahoru | #13
Taky nikdo netvrdí, že DT je nějaký velký enudro natož kros. Neni nejvýkonější, nemá nejlepší brzdy, podvozek ani konstrukci, ale je to univerzální držák, kterej neni vyhnanej do výkonovejch výšin, ale i tak to jede dost dobře.

1 reakcí na tento příspěvek uprava

21.11.2011 v 19:10 | Nahoru | #14
Poptej se v nejbližší motoprodejně na samolepky Monster Energy

(reakce na) uprava

21.11.2011 v 19:14 | Nahoru | #15
Daniel_cz> S tim se da souhlasit. Ale klucina chce "poradny enduro" a na enduru se jezdej vetsinou RZ i na MX trati. Univerzal je to dobrej (az na ty priserny brzdy), ale na poradny enduro to holt nestaci.

1 reakcí na tento příspěvek uprava

21.11.2011 v 19:16 | Nahoru | #16
Uvalak: Tak XLR mi taky nepříde jako pořádný enduro. Proto sem napsal DT. DT je spíš na pole a horší cesty. Tam je suprový.

(reakce na) uprava

21.11.2011 v 19:21 | Nahoru | #17
Daniel_cz> Taky jedina moznost jak udelat z XLR poradny enduro je prodat ho Jinak nechci rejpat, ale zrovna na poli DT moc neexceluje, vim o cem mluvim na LC2 jsem byl rad, kdyz jsem moh na mokrym poli dat aspon za 4

uprava

21.11.2011 v 19:22 | Nahoru | #18
nic proti XLR, ale jel jsem na ňom ... to i moje 50cc byla živější než tohhle

1 reakcí na tento příspěvek uprava

21.11.2011 v 19:35 | Nahoru | #19
je to huonda tam stačí turbonátor rozdíl poznáš ihned...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava

21.11.2011 v 19:41 | Nahoru | #20
HornisGSX> já ho tam mam taky ten turbonátor a fakt to funguje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava

21.11.2011 v 19:43 | Nahoru | #21
alpiniště> žejo akurát na sjuzuki ho nedělaj

uprava

21.11.2011 v 19:48 | Nahoru | #22
blondik34>Muzes dat vetsi trysku , lepsi filtr a torosku si pohrat s vyfukem ale stejne vic jak 1-2 kone ztoho nedostanes a este to musis umet sladit aby se tito nedusilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava

21.11.2011 v 20:05 | Nahoru | #23
HornisGSX> jj jak tam zařadim za 3 a chytnu jí pod krkem tak to rve normalně ruce mi normálně tahá kůži prijedu zastavim a mam vytahanou kůži jak 80 letá babka jak ten turbonátor tahá to je až neskutečný normalně alp jede rychlejš než hayabusa

Naposledy editováno 21.11.2011 20:09:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava

21.11.2011 v 20:11 | Nahoru | #24
alpiniště> ty jóó už na trojku jóó tak to musí být pěkný mazec to chcííí

uprava

21.11.2011 v 20:14 | Nahoru | #25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava

21.11.2011 v 20:15 | Nahoru | #26
HornisGSX> no mazec to je to ti teda povim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava

21.11.2011 v 20:20 | Nahoru | #27
alpiniště> turbo je mazec

ale na 125 se jedná o turbonátor to je jinný zařízení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava

21.11.2011 v 20:26 | Nahoru | #28
HornisGSX> při tom brdění motorem mu docela hustě kouří modře pap pap pap olejíček jak mu chutná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava

21.11.2011 v 20:29 | Nahoru | #29
alpiniště> jen ať mu chutná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uprava

21.11.2011 v 20:30 | Nahoru | #30
HornisGSX> asi mu šmakuje no
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výpadky budíků a vynulování Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 hlafkin 1 1.8.2019 v 12:41 sseba1
Setkal se s tím někdo Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 Simso 5 7.8.2018 v 23:27 Simso
Honda XL 125 S nastavenie Honda XL 125 Erik15015 5 1.6.2018 v 12:42 Dreadlock
na kolik foukat Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 Lukydoga 9 15.5.2018 v 19:32 Lukydoga
Varadero-plasty Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 Fanda2103 8 17.12.2017 v 19:39 KubaLC8


TOPlist