globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu pitbike
 
20.11.2011 v 17:31
Ahoj všem, rád bych vás požádal o radu.Momentálně je mi 27 let a po delší době se ve mě probudila vášeň si na něčem jen tak pro zábavu zajezdit.Chci se zeptat jestli je pro mě dobrou volbou pitbike, měřím 185cm a vážím necelých 110kg.Na internetu jsem našel tyto, které se mi docela líbí :

1) http://www.dvmoto.c.../x-motos-xb37-xz250r

2) http://www.dvmoto.c...on/mikilon-mtx-250-r

Další varianta co mně napadla je jestli by nebylo rozumnější koupit nejakou Hondu.Třeba CR 125 nebo 250ccm tady ale taky nevím která kubatura by byla vzhledem k mojí výšce a hmotnosti dobrá.

Díky za rady.

Prosím o radu pitbike

20.11.2011 v 17:41 | Nahoru | #1
Za ty penize bych sel urcite do nakeho CR KX YZ jedou 2x tolik a nejsou drahe na serivs pro hobby jezdce .

Prosím o radu pitbike

20.11.2011 v 17:54 | Nahoru | #2
Za ty prachy si fakt radši kup nějakýho Japonce místo nějaký čínský jebky

Naposledy editováno 20.11.2011 18:02:44

Prosím o radu pitbike

20.11.2011 v 18:05 | Nahoru | #3
Radši kup pořádnou motorku - za stejné prachy ale mnohem lepší.

Prosím o radu pitbike

20.11.2011 v 18:10 | Nahoru | #4
Ta v 1. odkazu má nosnost 90 a v 2. odkazu 110 kg. Pro jistotu z toho ještě 1/3 nosnosti odečti, stoupni na váhu, podívej se na ručičku a zapomeň .
Za ty prachy koupíš už docela pěkný TT, XT, KLX , DR, XR, ... a budeš mít motorku jak na vyblbnutí, tak i s papírama na silnici.

Prosím o radu pitbike

20.11.2011 v 18:15 | Nahoru | #5
se 110 kg na to určitě ne..přesně jak radí kluci kup si 450 crf nebo něco podobnýho myslím ,že by ta čína ani stebou nějak závratně nejela

Prosím o radu pitbike

20.11.2011 v 18:34 | Nahoru | #6
Na netu jsou pěkný mašiny typu kx,yz,cr atd..Myslim že za ty peníze koupíš v poho 01,02,03.Pokud to máš na hobby ježdění tak to vydrží fakt dost.Sežen ale spíš nějaký dvěpade na stopětadvácu si moc velkej (myslím dvoutakt)je to i mín náročný na údržbu

Prosím o radu pitbike

20.11.2011 v 19:44 | Nahoru | #7
hele meřím 195 cm a važím 125 kg a lítám s tím na trati a žádnej problém až na kyvku ale né mohou vahou nebo chybou bývalý majitej nevymezil vůli v uložení centrálu a stáhl a ve sváru vniklo pnutí a praskla zavařil jsme ji a valí to dál a ze skoků nemám strah hodím foto

pit> na vyblnutí parádní věc, levné díly nízká spotřeba nezabírá žádné místo
něco se furt sere, kde jsou vijeté koleje tka se stím pereš, vratkost, podvozek

Cross> síla, podvozek, volnost vyjede prostě vše a kamkoliv
spotřeba bohužel koně něco musí papat, ceny náhradních dílu

Naposledy editováno 20.11.2011 20:06:34

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu pitbike

20.11.2011 v 19:45 | Nahoru | #8
[url=

Naposledy editováno 20.11.2011 20:02:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu pitbike

21.11.2011 v 14:02 | Nahoru | #9
DR.Dirt> A nepřipadáš si na to moc velkej Né,to je sranda.V Poho

Prosím o radu pitbike

21.11.2011 v 15:25 | Nahoru | #10
Díky za vaše odpovědi.Ted mi ještě poraďte jakou zvolit kubaturu a jestli 4T nebo 2T.Samo že bych byl rád aby to trochu jelo ale ne zase aby mě to hned na první pokus schodilo :)

Prosím o radu pitbike

21.11.2011 v 15:28 | Nahoru | #11
Ale notak,na téma 2T vs 4T Jsou tady už desítky,možná i stovky diskuzí...

(reakce na) Prosím o radu pitbike

21.11.2011 v 19:37 | Nahoru | #12
rybíz5> čus no jasný nejsem žádnej drobek ale za tu srandu to stojí
Evokoun> 2T jednoduchej motor v nízkých točkách nejede musíš to roztočit pak je to nástup ohromnej
4T nástp ihned od rozjedu daší na servis, ventile rozvody atd ale má kultivovaný chod a dá se od toho čekat co to udělá ten motor prostě lepší charatestika záleží na co to budeš mít jestli na trať tak se hodí oba jak 4T tak 2T pokudli na enduro na brouzdání po lese a výjezdy je lepší 4T.
Teď záleží co tobě bude víc vyhovovat a na co máš cash tak štastnou volbu motorky

ale jestli chceš motorku aby zvládla trať vs polnačky a lítání okolo komína kup radši menší enduro nebudeš do toho sypat tolik lovů a budeš v klidu ze své vlastní skušenosti doporučuju suzuki dr 350 univerzalní traktor

Naposledy editováno 21.11.2011 19:43:47

Prosím o radu pitbike

21.11.2011 v 19:38 | Nahoru | #13
Jestli to chceš pro zábavu, tak určitě nějaké tupé enduro jako DRZ 400, DR 350, XR400/250 apd. Jen leješ benzín a vozíš se, o motor se (mimo výměny oleje) nemusíš vůbec starat..

Ostrý 4T jako CRF je spíše k vzteku vzhledem k náročnosti servisu, kdy za 2 roky tě servis stojí to co motorka. O 2T platí v podstatě totéž, jen s rozdílem, že opravy budou u jednoduššího 2T levnější, o to dražší ale bude provoz. A navíc to musíš pořád točit a spojkovat a do lesa to je k ničemu (mimo lepších 2T endur jako KTM EXC či GasGas EC)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist