1) http://www.dvmoto.c.../x-motos-xb37-xz250r
2) http://www.dvmoto.c...on/mikilon-mtx-250-r
Další varianta co mně napadla je jestli by nebylo rozumnější koupit nejakou Hondu.Třeba CR 125 nebo 250ccm tady ale taky nevím která kubatura by byla vzhledem k mojí výšce a hmotnosti dobrá.
Díky za rady.
Za ty prachy koupíš už docela pěkný TT, XT, KLX , DR, XR, ... a budeš mít motorku jak na vyblbnutí, tak i s papírama na silnici.
pit> na vyblnutí parádní věc, levné díly nízká spotřeba nezabírá žádné místo
něco se furt sere, kde jsou vijeté koleje tka se stím pereš, vratkost, podvozek
Cross> síla, podvozek, volnost vyjede prostě vše a kamkoliv
spotřeba bohužel koně něco musí papat, ceny náhradních dílu
Naposledy editováno 20.11.2011 20:06:34
1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu pitbike
Naposledy editováno 20.11.2011 20:02:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu pitbike
Evokoun> 2T jednoduchej motor v nízkých točkách nejede musíš to roztočit pak je to nástup ohromnej
4T nástp ihned od rozjedu daší na servis, ventile rozvody atd ale má kultivovaný chod a dá se od toho čekat co to udělá ten motor prostě lepší charatestika záleží na co to budeš mít jestli na trať tak se hodí oba jak 4T tak 2T pokudli na enduro na brouzdání po lese a výjezdy je lepší 4T.
Teď záleží co tobě bude víc vyhovovat a na co máš cash tak štastnou volbu motorky
ale jestli chceš motorku aby zvládla trať vs polnačky a lítání okolo komína kup radši menší enduro nebudeš do toho sypat tolik lovů a budeš v klidu ze své vlastní skušenosti doporučuju suzuki dr 350 univerzalní traktor
Naposledy editováno 21.11.2011 19:43:47
Ostrý 4T jako CRF je spíše k vzteku vzhledem k náročnosti servisu, kdy za 2 roky tě servis stojí to co motorka. O 2T platí v podstatě totéž, jen s rozdílem, že opravy budou u jednoduššího 2T levnější, o to dražší ale bude provoz. A navíc to musíš pořád točit a spojkovat a do lesa to je k ničemu (mimo lepších 2T endur jako KTM EXC či GasGas EC)