Já momentálně vlastním kawasaki zephyr 550, což je trošku jiný případ, protože ta si na youngtime veterána v podstatě pouze hraje, jelikož je mladší, konkrétně ta moje je rok 99.
Po 3 společných letech už však začínám pociťovat nutkání na změnu ještě umocněné nedávno nabitými notami opravňující mě k řízení strojoven dle libosti a nikoliv kilowat.
Velmi mě lákají stroje podobného rázu jako výše uvedené, avšak trošku se bojím jak je to s náhradními díly a poruchovostí především modelu GS 650 GT (vím totiž že se vyráběl jen velmi krátkou dobu a poměrně dávno již tomu).
Nejsem člověk vyžívající se v úpravách natož opravách, spolehlivost je pro mě jedním ze základních argumentů pro výběr. O spolehlivosti CB 750 netřeba pochybovat, avšak jak je to u starých XJ, případně GS 650 GT. Můžete též doporučovat další návrhy, mé představy +- 50 kW, 4válec, centrální stojan (zephyr ho nemá, tak vím své), chromované budíky (né panel).
Díky za ohlasy!
PS: foto je pouze ilustrační
Naposledy editováno 17.11.2011 14:26:37
1 reakcí na tento příspěvek Youngtime veteráni pro běžný provoz?
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Raqwators I píše:
měl jsem jí 7 let a nebyl s ní sebemenší problém.Najeto měla 180 tisíc,já sám jsem na ní najel asi něco kolem 40 t.Suzuki GS 1000 r.v.81
Mám jí v verzi S rok ´79, se šoupatovýma karbcema a bylo na ní vidět,že opravdu chudinka ležela na boku dlouhé roky- naštěstí v suchu. Byl na ní originální řetěz Suzuki (na každém článku S made in Japan) a origo přední pneu ! Jinak dostávala asi holky jinak zabrat, povolenej šroub na spojkovém koši, ve kterém se někdo neodborně hrabal a strhnul snad všechny šroubky na deklech spojky a zapalka. Po rozchození musim motor udělat- ventil.gufera a komplet těsnění mám na ponku jen se do toho pustit. Jak to leželo, jsou zpuchřelý všechny. Komprese válců ale parádní ( oproti GS 750,kterou mám taky-tam budu dělat daleko větší opravy včetně pístů).
Doufám, že jí nikdy nebudu muset dát pryč a zůstane navždy u mě i se 750tkou s kickstartem.
Už jsem si s "novýma" motorkama užil dost a na jednu-dvě vyjímky mě prostě nebaví. Tohle je něco jiného. Rád vybočuji ze standardu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or | Ina32 | 3 | Včera v 12:36 krokoš |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
Označení Pneumatik Honda CB 750 | rg250 | 5 | 2.2.2024 v 20:06 ja1 |
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 | jirisis | 2 | 6.1.2024 v 20:33 jirisis |
kempy na Slovensku Honda CB 750 | rg250 | 16 | 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan |