globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Youngtime veteráni pro běžný provoz?
Zdravím tímto veškeré bikery se slabostí skvosty typu CB 750c, GS 650 GT stará XJ apod), především ty z vás, kteří měli to štěstí sedlat tyto unikáty a tudíž starat se o jejich provoz.
Já momentálně vlastním kawasaki zephyr 550, což je trošku jiný případ, protože ta si na youngtime veterána v podstatě pouze hraje, jelikož je mladší, konkrétně ta moje je rok 99.
Po 3 společných letech už však začínám pociťovat nutkání na změnu ještě umocněné nedávno nabitými notami opravňující mě k řízení strojoven dle libosti a nikoliv kilowat.
Velmi mě lákají stroje podobného rázu jako výše uvedené, avšak trošku se bojím jak je to s náhradními díly a poruchovostí především modelu GS 650 GT (vím totiž že se vyráběl jen velmi krátkou dobu a poměrně dávno již tomu).
Nejsem člověk vyžívající se v úpravách natož opravách, spolehlivost je pro mě jedním ze základních argumentů pro výběr. O spolehlivosti CB 750 netřeba pochybovat, avšak jak je to u starých XJ, případně GS 650 GT. Můžete též doporučovat další návrhy, mé představy +- 50 kW, 4válec, centrální stojan (zephyr ho nemá, tak vím své), chromované budíky (né panel).
Díky za ohlasy!
PS: foto je pouze ilustrační


Naposledy editováno 17.11.2011 14:26:37
Anketa: Používal bych stroje z 80 let pro běžný provoz? (cca 7000 km za s
Ano, bez obav, jsou to držáky
85%
51
Ne, dostupnost dílů a technologie mě odrazují
12%
7
Bál bych se na to sednout.
3%
2

1 reakcí na tento příspěvek Youngtime veteráni pro běžný provoz?

Skvělá odpověď, děkuji! 16.11.2011 v 21:12 | Nahoru | #1

měl jsem jí 7 let a nebyl s ní sebemenší problém.Najeto měla 180 tisíc,já sám jsem na ní najel asi něco kolem 40 t.Suzuki GS 1000 r.v.81

Naposledy editováno 16.11.2011 21:13:40

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtime veteráni pro běžný provoz?

17.11.2011 v 08:32 | Nahoru | #2

Raqwators I píše:
měl jsem jí 7 let a nebyl s ní sebemenší problém.Najeto měla 180 tisíc,já sám jsem na ní najel asi něco kolem 40 t.Suzuki GS 1000 r.v.81



Mám jí v verzi S rok ´79, se šoupatovýma karbcema a bylo na ní vidět,že opravdu chudinka ležela na boku dlouhé roky- naštěstí v suchu. Byl na ní originální řetěz Suzuki (na každém článku S made in Japan) a origo přední pneu ! Jinak dostávala asi holky jinak zabrat, povolenej šroub na spojkovém koši, ve kterém se někdo neodborně hrabal a strhnul snad všechny šroubky na deklech spojky a zapalka. Po rozchození musim motor udělat- ventil.gufera a komplet těsnění mám na ponku jen se do toho pustit. Jak to leželo, jsou zpuchřelý všechny. Komprese válců ale parádní ( oproti GS 750,kterou mám taky-tam budu dělat daleko větší opravy včetně pístů).

Doufám, že jí nikdy nebudu muset dát pryč a zůstane navždy u mě i se 750tkou s kickstartem.

Už jsem si s "novýma" motorkama užil dost a na jednu-dvě vyjímky mě prostě nebaví. Tohle je něco jiného. Rád vybočuji ze standardu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or Ina32 3 Včera v 12:36 krokoš
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
Označení Pneumatik Honda CB 750 rg250 5 2.2.2024 v 20:06 ja1
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 jirisis 2 6.1.2024 v 20:33 jirisis
kempy na Slovensku Honda CB 750 rg250 16 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan


TOPlist