globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...
Ahoj bikeři,trocha sem podcenil zimu a vyjel sem,ovšem po půl km sem hapal na L bok,bylo to při rozjezdu,sklouzlo mi zadní kolo motka trochu dodřená atd,běžela chviličku cca 10-15s na L boku,teď když ji startnu,tak se mi rožne FI a svítí..nevím zda to nemaže,či co s tím.. ale po postavení a skontrolování kontrolka zhasla cca po 15s,což sem si řekl,že to nabralo bublinu,či tak něco,ale teď.. zda mi můžete nějak poradit,budu vděčen,jedná se o gsx-r 1000 K1 ps-pro urypance- blbé připomínky si nechte..
Předchozí
1 2 3
Následující

motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

11.11.2011 v 17:22 | Nahoru | #1
FI - fuel injection - vstrikovani paliva...chyba bude asi nekde tam
aspon teda myslim ze je to ono,pokud si dobre pamatuju....jestli ne tak me nekdo opravte

Naposledy editováno 11.11.2011 17:24:30

motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

11.11.2011 v 17:32 | Nahoru | #2
Má už ten tvůj moped diagnostiku integrovanou v přístrojích? Měl by ne? Ta moje jebka to už má. Tak mrkni do servisního manuálu, je tam postup na provedení diagnostiky a pak budeš chytřejší

motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

11.11.2011 v 17:33 | Nahoru | #3
pokud ti svítila jen chvíli po pádu a pak už ne neřeš to... pokud ti svítí porád řeš to
kontrolka FI nemá nic společného s mazáním neboj pravděpodobně jedno s čidel si hodilo pauzu

E: slovíčko

Naposledy editováno 11.11.2011 17:34:54

motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

11.11.2011 v 17:36 | Nahoru | #4
jde o to,že po lehnutí sem s motkou odjel tak 2km do garáže a na třetí den po nastartování kontrolka svítí..

motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

11.11.2011 v 17:52 | Nahoru | #5
červená kontrolka má 3 fukce rosvítí bud motor nemaže nebo je přehřátý nebo je chyba v nějakém čidle, a podle toho se zobrazí na displayi bud olejnička nebo teploměr nebo spolu s teplotou motoru bliká FI. Pokud ti bliká FI tak si přes konektor můžeš zjistit co to dělá. Popis viz manual nebo tady na foru.

motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

11.11.2011 v 18:09 | Nahoru | #6
ahoj...co to slyším o mé bývalé? njn vítej v klubu Zkus asi pohledat nějaké čidlo.Třeba se opřela někde kapota když to hapalo a hrklo si to.Jinak jak tu ostatní píšou:zkusit to propojit a co ukáže.Měj se

1 reakcí na tento příspěvek motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

11.11.2011 v 18:18 | Nahoru | #7
svítí FI a bliká olej? jestli jo,tak vojtík měl stejnej problem na 750 a bylo to náklonový čidlo,měl je vypadený z držáku - okoukni to,je myslím někde u baterky

(reakce na) motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

11.11.2011 v 18:38 | Nahoru | #8
Dědek.> přesně, sundej plast podsedláku a bude vlevo u hlavní pojistky

E: tý červený šipky si nevšímej - to je z mýho jinýho vlákna

Naposledy editováno 11.11.2011 18:40:34

motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

11.11.2011 v 19:00 | Nahoru | #9
Propoj si diag.konektor a na pristrojich ti to ukaze,o jakou chybu se jedna. Treba C46 a pod. Podle cisla si dohledas v manualu,o co se jedna. Konektor je bily,prekryty gumovou krytkou. Myslim,ze K1 ma jen dva dratky co do nej vedou. Pokud ne,tak to take dohledas v manualu,ale barvy jsou u vsech suzuk stejny. Tusim,ze cerny s bilym pruhem a cerveny s bilym.

1 reakcí na tento příspěvek motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

11.11.2011 v 19:29 | Nahoru | #10
bikeři omrknu to jasnějc,ale jak sem to kopl,tak olejnička zhasla.. blikala mi teplota vody,ale to mi blikalo tak do 23 stupňů,tak dám vědět,jde mi hlavně o to,zda to maže,že.. oila tam je dost,nikde neukápl..

honza511 : co už naděláš,hýčkám si ji a na konec sezóny si ji škrábnu,štve mě to,ale naštěstí se nestalo nic víc..přes zimu si ji opět dám do pucu a na jaře opět do sedla a hlavně bez nehod..

(reakce na) motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

11.11.2011 v 19:41 | Nahoru | #11
zbynour> však asi víš jak jsem ti líčil moji první jízdu u domu...taky šrámy hned první den.Přeji ať ti nadále slouží

2 reakcí na tento příspěvek motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

12.11.2011 v 16:58 | Nahoru | #12
tak bikeři,motku sem dnes startl,olejnička zhasla a kontrolka FI se rozsvítila a bliká mi s teplotou vody FI.. tak na co to tedy vidíte,vody je v okruhu dost..?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

12.11.2011 v 17:14 | Nahoru | #13

zbynour píše: tak bikeři,motku sem dnes startl,olejnička zhasla a kontrolka FI se rozsvítila a bliká mi s teplotou vody FI.. tak na co to tedy vidíte,vody je v okruhu dost..?



Jak jsem psal,nastartuj,az se rozsviti FI,tak to zdechni chcipakem a klicek nech zapnutej,pak propoj dratkem ten konektor pod sedlem,jak jsem psal vyse a prectes si cislo te chyby na budikach.

(reakce na) motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

12.11.2011 v 17:39 | Nahoru | #14

Murkin píše: Jak jsem psal,nastartuj,az se rozsviti FI,tak to zdechni chcipakem a klicek nech zapnutej,pak propoj dratkem ten konektor pod sedlem,jak jsem psal vyse a prectes si cislo te chyby na budikach.


jo a diagnostika jde tuším Spustit i při zapnůtém motoru,někdy jsou závady kdy to bliká jen "někdy" neni na tom nic těškého,na k1 je diagnostický konektor čtyřpinový,osazné má 2 piny od protivky,spojíš to drátem a hýýýr,diagnostika faká a hned víš co je blbě

(reakce na) motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

12.11.2011 v 17:52 | Nahoru | #15
zbynour> to dělá normálně když je natočený motor,teplota se střídá s FI....z důvodu abys měl přehld o těplotě,ikdyž ti bliká závada na vstřikování,takhle ti nepovím,jestli máš dost vody,musíš jen sledovat teplotu,jestli se nepřehřívá,popř mrknout do expanzky

motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

12.11.2011 v 20:50 | Nahoru | #16
pro některé,vody mám v expanzce dost a nikdy mi FI neblikalo.. číslice teploty naskočila cca od 23 stupňů.. já to zétra skusím s tím propojením těch pinů,výsledek písnu,zatím díky bikeři..

1 reakcí na tento příspěvek motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

13.11.2011 v 11:47 | Nahoru | #17
K1 uz ma tech dratku v servisnim konektoru vic, ale barvy jsou jak pise Murkin, tady mas foto:

motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

13.11.2011 v 12:32 | Nahoru | #18
Zdar,někdy to dělá i přívěra.respekt.nastavení lanek k servomotorku.FI prostě svítí,ale vesele jezdím.Prve zkus co ti napíše diagnostika.

1 reakcí na tento příspěvek motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

13.11.2011 v 15:40 | Nahoru | #19
děkuji za rady a přesné foto propojení.. na rady sem tak již propojil a ukázalo to -c46 manual nemám,tak bych byl rád,kdyby jste mi písli co s tím.. díky..

(reakce na) motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

13.11.2011 v 16:31 | Nahoru | #20
zbynour> c46 je notoricky znama chyba aktuatoru vyfukove privery. o reseni najdes dost i jen na tomto foru, jen dej hledat c46. manual si stahni ze sekce motokatalog.



Naposledy editováno 13.11.2011 16:31:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

13.11.2011 v 16:49 | Nahoru | #21
assassin> k1 víc? ja mam za to,že víc až novější modely ?? teda mam na mysli počet drátů v serv.konektoru

1 reakcí na tento příspěvek motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

13.11.2011 v 17:26 | Nahoru | #22
tak chyby c46 by měla být něco s přívěrou,co mám tedy dělat,či na co se podívat,motka najela přes 8tkm co ji mám a bez problému..

(reakce na) motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

13.11.2011 v 17:54 | Nahoru | #23

zbynour píše: tak chyby c46 by měla být něco s přívěrou,co mám tedy dělat,či na co se podívat,motka najela přes 8tkm co ji mám a bez problému..



v servisnim manualu je cela sekce kde muzes projit kontrolu a nastaveni, vzhledem ze se tak stalo pri padu tak tipuju ze bud je nejak mechanicky "zasekla" ta klapka ve vyfuku..tzn vycistit, rozhybat, namazat necim vhodnym... ale je mozny ze se pri te rane i oskubaly nejake prevody v tom servu co tou klapkou hejbe.. to by pak znamenalo sehnat to servo jiny. pripadne je taky jeste reseni tu priveru odtamtud vyhodit a odpoji se jeden drat od ridici jednotky aby to tu chybu nehlasilo.. na to je tu nekolik temat kde je presne popsany kterej drat atd..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

13.11.2011 v 17:55 | Nahoru | #24

Motomaniak píše: assassin> k1 víc? ja mam za to,že víc až novější modely ?? teda mam na mysli počet drátů v serv.konektoru



jo cece asi sem to zmotal.. ta fotka co sem daval je asi az z K3, ta K1 tam bude mit jen 4pinovej konektor a jen 2piny zapojene.. stejne jako TL a SRAD... kazdopadne barvy dratu sedi nezavisle na poctu dratu v servisnim konektoru

(reakce na) motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

13.11.2011 v 18:44 | Nahoru | #25

assassin píše: jo cece asi sem to zmotal.. ta fotka co sem daval je asi az z K3, ta K1 tam bude mit jen 4pinovej konektor a jen 2piny zapojene.. stejne jako TL a SRAD... kazdopadne barvy dratu sedi nezavisle na poctu dratu v servisnim konektoru


1 reakcí na tento příspěvek motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

14.11.2011 v 17:37 | Nahoru | #26
kluci ještě dotaz,neboť už je venku kosa a nedá se moc času trávit v garáži,tak co kdybych to pouze vypojil??? ani nevím který je to drát,neboť každý píše o novších modelech a model K1-2 nic a pak ještě dotaz,je třeba něco sundávat z té přívěry,či to je stále otevřené???

(reakce na) motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

14.11.2011 v 18:43 | Nahoru | #27
zbynour> sesteluj si ty bowdeny, zabere ti to pul hodiny

motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

14.11.2011 v 19:00 | Nahoru | #28
jak rika dawe, radsi bych to uvedl do puvodniho stavu, ale pokud by ses toho chtel zbavit, tak vyhodis lanka mezi priverou a ovladacim servem... privera by mela zustat otevrena - je tam pruzina co ji otevira a pak musis odpojit jeden dratek z ridici jednotky, aby nehlasila chybu, ale motorka pak jede trochu hur v nizkejch otackach...

schema jak to vypada:

motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

17.11.2011 v 11:19 | Nahoru | #29
kluci schéma je super,už sem to i viděl na motce,klapku sem zkoušel a hýbe se,když moto nastartuji,tak nějak nereagujou ty lanka,či jak to laicky naladím,na správnou vlnu,potřebuji přímo manual,nebo jde zákl.nastavení od oka???

1 reakcí na tento příspěvek motka lehla a stale mi sviti FI..??? SOS...

17.11.2011 v 11:46 | Nahoru | #30
V servisním manuálu máš postup, jak to nastavit.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1184, 1185] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35524 Dnes v 18:11 oxygen
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist