2 reakcí na tento příspěvek X-moto xb33 140ccm3 problem s řazením
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto xb33 140ccm3 problem s řazením
Naposledy editováno 06.11.2011 12:22:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto xb33 140ccm3 problem s řazením
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto xb33 140ccm3 problem s řazením
1 reakcí na tento příspěvek X-moto xb33 140ccm3 problem s řazením
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto xb33 140ccm3 problem s řazením
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto xb33 140ccm3 problem s řazením
EIEw píše: SirIndy> a vyřešil tuto závadu už někdo?? :(
Jo urcite, tusim ze to bylo ohnutou vidlickou, zkus prohledat tohle forum:
http://www.motorkari...mp;p=654#goto5811596
nebo se tam zeptej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto xb33 140ccm3 problem s řazením
1 reakcí na tento příspěvek X-moto xb33 140ccm3 problem s řazením
1 reakcí na tento příspěvek X-moto xb33 140ccm3 problem s řazením
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto xb33 140ccm3 problem s řazením
Ještě tak můžou být vybroušený kolíky co jezdí v tom válci, nebo obroušený ty bazmeky,.. pak by to mohlo zlobit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto xb33 140ccm3 problem s řazením
FiffiQ píše: EIEw> No nevim co ti tu radí, řadící válec je masivní kus oceli a ty bazmeky, co posunujou kolečka jsou litinový. Ani jedno z toho nemůže být ohnutý. Vidličky, který otáčí válcem (řadícím) najdeš když sundáš jenom víko spojky, spojku a velký kolo stálýho převodu. Motor kvůli tomu půlit nemusíš,... Ale musel bys být hovado aby to bylo ohnuté, protože to má jenom omezenej úhel chodu a musel bys to někde hodně brutálně prošlápnout, to řazení.
Ještě tak můžou být vybroušený kolíky co jezdí v tom válci, nebo obroušený ty bazmeky,.. pak by to mohlo zlobit.
Nemusi byt hovado, je to navrhova vada, treti rychlost na tomhle motoru zacne vyskakovat kazdymu druhymu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto xb33 140ccm3 problem s řazením
FiffiQ píše: SirIndy> Mám ty motory 3 (origo Honda, Lifan a Jincheng) a ani na jednom mi nevyskakuje. Je to samozřejmě tím, že je jezdím na silnici. V terénu to dostává větší záhul, než na jaký to v Hodně před 50 lety zkonstruovali, tak prostě občas něco odejde.
Nedelaj to vsechny motory tohoto typu, jenom konkretne Lifan 140 a ted si nejsem jiste jestli i Lifan 125. Proste museli poddimenzovat nejakej dil a takhle to dopadlo.