globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hřeby v onroad sprckach
 
2.11.2011 v 21:52
Zdarec,

po obligatnich otazkach jako: textil nebo kuze, 25kw na R1, jak zazimovat, co s baterkou pres zimu a cim cistit retez, tu mam dalsi evergreen tohohle fora.... Nasel jsem tu nejaky temata, vetsinou ale cca rok a vic stary, tzn vetsina odkazu na fotky jsou uz v coudu, mnoha videa taky.
Nicmene vetsinou se resi hroty predevsim do crossovych gum, ma to tu vyhodu, ze spunt na gume tvori dostatecnou hmotu pro udrzeni cehokoli, od nastrelovaku az po regulerni srouby v matkach do drevotrisky ..

Jenze na onroad gumy jsem nic nenasel, mam v garazi par 17" gum a premyslim, ze bych je osazel.. Na trellerborgy (bo jak se to jmenuje) kakam, vyroba hezky sama doma za minimalni naklady.. precijen je to pouze fun, kdyz by me to prepadlo a byl zrovna zamrzlej rybnik nebo lipno..

je tu par videi se SS na lede (jedno bago a pak nevim co), takze problem by to byt nemel.. zkousel nekdo osazet 17"??? resp silnicni gumy?? zkusenosti?? rady??

Hřeby v onroad sprckach

2.11.2011 v 22:22 | Nahoru | #1
onroad gumy nesmí mít hřeby ze zákona, tak možná proto se neprodávaj..myslim že sanitky maj vyjímky ale jinak ne e...každopádně zkusit to můžeš, buď klasika šroubama, nebo sehnat co maj na ledovou plochou dráhu

Naposledy editováno 02.11.2011 22:25:27

Hřeby v onroad sprckach

2.11.2011 v 22:35 | Nahoru | #2

vyroba hezky sama doma za minimalni naklady...



jenže mam dojem že prackarr to psal že Trelleborgy mu držej už kolikátou sezónu, kdežto ty samodomo počítáš urvaný šrouby po každý vyjíždce a v docela velkým mnošství

Hřeby v onroad sprckach

3.11.2011 v 08:13 | Nahoru | #3
Tak predne pocitam s dvema vecma... jak uz jsem psal, pouze fun na rybniku, nebo na poli.. o adhezi asfaltu a kovu si nedelam iluzi... To ze to vyrvu behem vyjizdky neni az takovej pruser, chci to dat do gum, co bych stejnak vyhodil.. na snehu/ledu nemam jinak moznost se projet, tak proto...

premyslel jsem o necem jako je v tom videu s bmw.. rekneme M6 adekvatni dylky a vypodlozit z oboustran sirokyma podlozkama (abych to nevytrh v prvnim zaberu).. delku max 1cm nad matku...

Hřeby v onroad sprckach

3.11.2011 v 09:07 | Nahoru | #4
na co hřeby? KTM to zvládá i bez ;)



A kdyby si tam teda potřeboval hřeby, tak tady jsem ještě jedno našel..


Naposledy editováno 03.11.2011 09:08:34

1 reakcí na tento příspěvek Hřeby v onroad sprckach

3.11.2011 v 10:23 | Nahoru | #5
Mě se nejvíc osvědčily klasický vruty do dřeva. Vydrží nejdýl. Normální šrouby jsou hned ztupený.
Takže bych přemýšlel jak to udělat s vrutama. Podle mě bude nejlepší sehnat něco jako Mitasky E-09 a nahusto to do nich naimplantovat.

Než to ale začneš dělat tak si vyřeš kde budeš jezdit. Protože na sněhu ti to na 17tkách bude platný jak mrtvýmu zimník. Tam potřebuješ 18/21 a drapáky. Na ohrotovaných 17tkách jedině na led, a to nejde všude..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hřeby v onroad sprckach

3.11.2011 v 10:44 | Nahoru | #6
Vespa> asi zi začnu připravovat přední gumu na zimní enduro-fun sezónu (když máme ten zákon o zimních pneumatikách, že ), máš zkušenost co se hloubky vzorku týče? Hraje to velkou roli, když budu mít silněji sjetou přední gumu posázenou hřeby? (Zadek mám solidní špalky s hřeby co jsem sehnal.)

(reakce na) Hřeby v onroad sprckach

3.11.2011 v 11:00 | Nahoru | #7
PetrXX> určitě co nejvyšší vzorek. Pokud to bude na hřeby, tak co nejtvrdší gumu (ideálně nějakou starou krosovou, ale ne zteřelou!)
Pokud bez hřebů, tak naopak co nejměkčí (Mitas s bílým pruhem)

Tady jsou moje - jen nedělej boční vruty zvenku, to byla chyba! Všechno šroubovat zevnitř.


A takhle vypadají po dvou zimách


Na letošek mám připravenou darovanou tvrdou Mitas C-04

Hřeby v onroad sprckach

3.11.2011 v 17:14 | Nahoru | #8
to vypada dobre!!!

Hřeby v onroad sprckach

3.11.2011 v 18:20 | Nahoru | #9
Já používám samořezný šrouby do plechu. Mají špičku ve tvaru vrtáku která je kalená (musí to provrtat plechy) takže to něco vydrží snad i víc než obyč samořezky do dřeva.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist