bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Hayabusa r.v. 1999 - 2000
23.10.2011 v 21:55
Zdravím, chtěl bych se zeptat majitelů těchto sokolů na zkušenosti s těmito staršími kousky. Spolehlivost, na co dát bacha atd. Díky)

Suzuki Hayabusa r.v. 1999 - 2000

23.10.2011 v 22:07 | Nahoru | #1
Také mě to zajímá
Značkuji

Suzuki Hayabusa r.v. 1999 - 2000

23.10.2011 v 23:57 | Nahoru | #2
už se to tady řešilo,pohledej a určo něco najdeš...

asi nejdůležitější věci:
-napínák rozvod. řetězu(původně mechanickej, později hydraulicky napínanej)-ohlídat si,zda je to předělaný na hydraulickej
-čerpadlo (občas stávkovalo,nebo mohl být problém se zanášejícím se paliv. filtrem)později čerpadlo modifikováno a přesunuto do nádrže
-slabší přítlač. pružiny na spojce
-převodovka(pořádně vyzkoušet funkčnost),falešnej neutrál mezi 5a6kou- neni vada, dělaj to skoro všechny

Osobně bych si ohlídal př. kotouče(min. tloušťka,vůle v nýtech a zda nejsou zkřivený, nebo nerovnoměrně sjetý-poznáš na pultující brzd. páčce),vůle(krk řízení,osy kol/ložiska,gumy v náboji rozety-vůle na rozetě) atd atd, vlastně jako u každý jiný motorky...

Suzuki Hayabusa r.v. 1999 - 2000

24.10.2011 v 08:57 | Nahoru | #3
Jak psal Mari. Jinak je to při rozumným zacházení nesmrtelný

Suzuki Hayabusa r.v. 1999 - 2000

24.10.2011 v 11:54 | Nahoru | #4
Super, díky moc.

Suzuki Hayabusa r.v. 1999 - 2000

24.10.2011 v 13:47 | Nahoru | #5
tyhle kousky 99-00 jsou nejlepší. stejně jako ZX12R z tohoto roku. neváhej

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Hayabusa r.v. 1999 - 2000

24.10.2011 v 14:35 | Nahoru | #6
Mari to rozepsal myslím dostatečně, napadá mě snad jen - když budeš chtít při koupi sundat kapoty (to bych požadoval u každé kapotované motorky) a majitel se bude tvářit stylem "nevím, neumím, řešil servis" nebo něco podobnýho, bylo by asi lepší mít to už vyzkoušený, třeba zkusit nějakýho známýho, co má Busu nebo aspoň mrknout na postup do manuálu; aspoň mně to tehdy poprvé a bez znalosti postupu moc nešlo - dřív by mě nenapadlo, že sundat kapotu by mohl být problém, a to jsem měl předtím celokapoty dvě a u pár servisů dalších motorek asistoval..

..ale možná je to jen tím, že jsem kokot, no..

Naposledy editováno 24.10.2011 14:36:24

(reakce na) Suzuki Hayabusa r.v. 1999 - 2000

24.10.2011 v 14:38 | Nahoru | #7

Rod píše: Mari to rozepsal myslím dostatečně, napadá mě snad jen - když budeš chtít při koupi sundat kapoty (to bych požadoval u každé kapotované motorky) a majitel se bude tvářit stylem "nevím, neumím, řešil servis" nebo něco podobnýho, bylo by asi lepší mít to už vyzkoušený, třeba zkusit nějakýho známýho, co má Busu nebo aspoň mrknout na postup do manuálu; aspoň mně to tehdy poprvé a bez znalosti postupu moc nešlo - dřív by mě nenapadlo, že sundat kapotu by mohl být problém, a to jsem měl předtím celokapoty dvě a u pár servisů dalších motorek asistoval..

..ale možná je to jen tím, že jsem kokot, no..



souhlas teda s těma kapotama
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist