Téma: Co vybrat - pro hobíka amatéra.
 
9.10.2011 v 20:58
Čau, vím, že podobných témat je tu hodně, ale věřím, že mi i tak dobře poradíte :).

Druhým rokem mám DRZ. Je to novější Éčko, má obyč. podtlakový karburátor, hmotnost vč. plné nádrže 142kg, moje první "lehká".

Já mám 93kg bez výstroje. Občas si dám nějaké cross country, Rumunsko, kamenolom, kratší enduro výlet. Nejezdím rychle, rád si s motorkou hraju, baví mě technický věci (stromy, členitý terén, potoky, výjezdy apod). Taky na tom jsem časově docela špatně, jezdím jen občas.

Chci enduro s papírama, se startérem, peníze cca 100-150tis. Výkon na DRZ mi tak nějak "stačí", neutahá, ale vadí mi váha, podvozek a celkově "charakter" motorky. Ono se na tom prostě jezdí líp v sedě a jsem pak dost pasivní a víc se flákám :).

Zalíbila se mi 250 ve 4T (buď WR-F nebo EXC-F 250), ale v Rumunsku mě od toho všichni odrazovali. Jak jsou na tom v sérii třeba s rychlostí při přesunech? Dá se na tom jet cca 80-90 bez výraznějšího trápení motoru? Co spodek? Keihin na 250 by snad mohl být dravější než podtlakový mikuni na DRZ? Nebo zkusit nějaké 2T?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

17.12.2011 v 12:51 | Nahoru | #1
MikiberG> no já myslim, že na takový pěkný peníze se u 4T dostane jen málokdo
RadoTP> jestli ti výkonem stačila DRZ, tak 250 4T jede o něco víc a rozdíl ve váze nesrovnatelnej

Naposledy editováno 17.12.2011 12:53:14

(reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

17.12.2011 v 14:28 | Nahoru | #2
_JJ_> To máš pravdu, jsou to jen náklady na motor a to ještě za předpokladu že všechno se dělá jak má a taky tak funguje. Ale jde to takhle hodit i na 250 hod to už je bez problémů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist