Téma: Co vybrat - pro hobíka amatéra.
 
9.10.2011 v 20:58
Čau, vím, že podobných témat je tu hodně, ale věřím, že mi i tak dobře poradíte :).

Druhým rokem mám DRZ. Je to novější Éčko, má obyč. podtlakový karburátor, hmotnost vč. plné nádrže 142kg, moje první "lehká".

Já mám 93kg bez výstroje. Občas si dám nějaké cross country, Rumunsko, kamenolom, kratší enduro výlet. Nejezdím rychle, rád si s motorkou hraju, baví mě technický věci (stromy, členitý terén, potoky, výjezdy apod). Taky na tom jsem časově docela špatně, jezdím jen občas.

Chci enduro s papírama, se startérem, peníze cca 100-150tis. Výkon na DRZ mi tak nějak "stačí", neutahá, ale vadí mi váha, podvozek a celkově "charakter" motorky. Ono se na tom prostě jezdí líp v sedě a jsem pak dost pasivní a víc se flákám :).

Zalíbila se mi 250 ve 4T (buď WR-F nebo EXC-F 250), ale v Rumunsku mě od toho všichni odrazovali. Jak jsou na tom v sérii třeba s rychlostí při přesunech? Dá se na tom jet cca 80-90 bez výraznějšího trápení motoru? Co spodek? Keihin na 250 by snad mohl být dravější než podtlakový mikuni na DRZ? Nebo zkusit nějaké 2T?

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.

13.12.2011 v 22:07 | Nahoru | #1
No já nakonec do té 250 půjdu, z 93 jsem zhubnul na 89 a na začátku sezóny bych rád měl kolem 85, tak snad pak ta 250 nebude tak kňučet jako při 93kg

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

13.12.2011 v 22:10 | Nahoru | #2
RadoTP>
Jenže ty jseš muší váha proti nám, prostorově výraznějším Navíc máš srovnanou techniku jízdy, spojčení, práci s plynem. Já jsem někdy rád, že mě to někam "vytáhne" , i když se to snažím cílevědomě neodbornými zásahy motorce kazit

Naposledy editováno 13.12.2011 22:13:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist