Téma: Co vybrat - pro hobíka amatéra.
 
9.10.2011 v 20:58
Čau, vím, že podobných témat je tu hodně, ale věřím, že mi i tak dobře poradíte :).

Druhým rokem mám DRZ. Je to novější Éčko, má obyč. podtlakový karburátor, hmotnost vč. plné nádrže 142kg, moje první "lehká".

Já mám 93kg bez výstroje. Občas si dám nějaké cross country, Rumunsko, kamenolom, kratší enduro výlet. Nejezdím rychle, rád si s motorkou hraju, baví mě technický věci (stromy, členitý terén, potoky, výjezdy apod). Taky na tom jsem časově docela špatně, jezdím jen občas.

Chci enduro s papírama, se startérem, peníze cca 100-150tis. Výkon na DRZ mi tak nějak "stačí", neutahá, ale vadí mi váha, podvozek a celkově "charakter" motorky. Ono se na tom prostě jezdí líp v sedě a jsem pak dost pasivní a víc se flákám :).

Zalíbila se mi 250 ve 4T (buď WR-F nebo EXC-F 250), ale v Rumunsku mě od toho všichni odrazovali. Jak jsou na tom v sérii třeba s rychlostí při přesunech? Dá se na tom jet cca 80-90 bez výraznějšího trápení motoru? Co spodek? Keihin na 250 by snad mohl být dravější než podtlakový mikuni na DRZ? Nebo zkusit nějaké 2T?

4 reakcí na tento příspěvek Co vybrat - pro hobíka amatéra.

13.12.2011 v 15:03 | Nahoru | #1
čau pánové, omlouvám se, ale po přečtení jsem si udělal v hlavě zmatek. Chci začít trošku s motorkou v terénu ( dosud jen silnice na cruiseru ). je mi 45, takže žádná diivočina na začátek. byl jsem rozhodnutý pro 250 4T ( asi WR od Yamahy ). Ale jelikož mám 110 kg a 195 cm, tak jste mně dost odradili. myslíte, že mně to uveze? Dík za radu
pavel

(reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

13.12.2011 v 15:07 | Nahoru | #2

PavelYDS píše: čau pánové, omlouvám se, ale po přečtení jsem si udělal v hlavě zmatek. Chci začít trošku s motorkou v terénu ( dosud jen silnice na cruiseru ). je mi 45, takže žádná diivočina na začátek. byl jsem rozhodnutý pro 250 4T ( asi WR od Yamahy ). Ale jelikož mám 110 kg a 195 cm, tak jste mně dost odradili. myslíte, že mně to uveze? Dík za radu
pavel



Uveze, ale budes ji asi muset porad tocit aby to jelo, takze bych sel radeji do 400/450.

(reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

13.12.2011 v 15:09 | Nahoru | #3

PavelYDS píše: čau pánové, omlouvám se, ale po přečtení jsem si udělal v hlavě zmatek. Chci začít trošku s motorkou v terénu ( dosud jen silnice na cruiseru ). je mi 45, takže žádná diivočina na začátek. byl jsem rozhodnutý pro 250 4T ( asi WR od Yamahy ). Ale jelikož mám 110 kg a 195 cm, tak jste mně dost odradili. myslíte, že mně to uveze? Dík za radu
pavel

neuveze

(reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

13.12.2011 v 15:24 | Nahoru | #4

PavelYDS píše: čau pánové, omlouvám se, ale po přečtení jsem si udělal v hlavě zmatek. Chci začít trošku s motorkou v terénu ( dosud jen silnice na cruiseru ). je mi 45, takže žádná diivočina na začátek. byl jsem rozhodnutý pro 250 4T ( asi WR od Yamahy ). Ale jelikož mám 110 kg a 195 cm, tak jste mně dost odradili. myslíte, že mně to uveze? Dík za radu
pavel


Neuveze. Sám mám 190 a 110, o 250 jsem přemýšlel také. Ale bylo by to týrání neviňátek, zvláště při tom, že nemám žádnou techniku jízdy.

(reakce na) Co vybrat - pro hobíka amatéra.

16.12.2011 v 16:36 | Nahoru | #5

PavelYDS píše: čau pánové, omlouvám se, ale po přečtení jsem si udělal v hlavě zmatek. Chci začít trošku s motorkou v terénu ( dosud jen silnice na cruiseru ). je mi 45, takže žádná diivočina na začátek. byl jsem rozhodnutý pro 250 4T ( asi WR od Yamahy ). Ale jelikož mám 110 kg a 195 cm, tak jste mně dost odradili. myslíte, že mně to uveze? Dík za radu
pavel



Su podobně urostlý 116kg/200cm a myslím si že pokud úplně začínáš, tak bude 250 4T dobrá pro naučení základních věcí v lese a nepotahá Tě. Ale za měsíc/dva už Ti nebude stačit. Jestli nechceš jenom zkusit co a jak proti silnici, ale fakt jezdit, šel bych zrovna do 450. Na druhou stranu padat je lidské...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist