globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 4t vs 2t
8.10.2011 v 18:41
Čau chlapi já vím, že je to omílané téma ale přece... 125 KX jde pomalu pryč a nastalo mi dilema... kx 250 2t vs kx 250 4t? :D Chci to jako hobby. Díkes
Předchozí
1 2
Následující

4t vs 2t

11.10.2011 v 20:15 | Nahoru | #31
ono taky hodně záleží kolik na to máš nachystané peněz-starý 4-takt a ještě k tomu dvěpade to je neštěstí.těch pár malikostí navíc(jako např. titanové ventily) dokážou pěkně provětrat peněženku.

4t vs 2t

15.10.2011 v 22:54 | Nahoru | #32
vcelku chci nové moto aby to bylo co nejmín olítané

2 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t

16.10.2011 v 07:59 | Nahoru | #33
Tak kolik peněz do teho chceš vrazit?

(reakce na) 4t vs 2t

17.10.2011 v 17:38 | Nahoru | #34
prackarr> ty jezdiš hobby zavody?

4t vs 2t

17.10.2011 v 19:35 | Nahoru | #35
to je celkem zajímavej roztřel 250 2T vs 250 4T. asi bych šel do tý 450, nebo zpátky k 125 :)

(reakce na) 4t vs 2t

18.10.2011 v 14:28 | Nahoru | #36
No tak 80-90

2 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t

2.5.2013 v 15:15 | Nahoru | #37
zdar chci se zeptat:chtel bych nakou krosku 250 2t na hobby jezdeni kolik me bude stat oprava rocne?dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4t vs 2t

2.5.2013 v 17:13 | Nahoru | #38
počáteční investice

te610 píše: zdar chci se zeptat:chtel bych nakou krosku 250 2t na hobby jezdeni kolik me bude stat oprava rocne?dík

(reakce na) 4t vs 2t

2.5.2013 v 18:39 | Nahoru | #39
XTeZeto>

4t vs 2t

2.5.2013 v 19:33 | Nahoru | #40
?

4t vs 2t

2.5.2013 v 19:46 | Nahoru | #41
při MX ježdění se prachy neřeší

4t vs 2t

2.5.2013 v 20:46 | Nahoru | #42
cože?a když chci jezdit jenom louky a lesy

1 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t

2.5.2013 v 20:47 | Nahoru | #43
ty víš na kolik to vyjde ročně údržba 250ccm 2t

(reakce na) 4t vs 2t

2.5.2013 v 23:10 | Nahoru | #44
te610> Mám letos najeto cca 5 mth a do motorky jsme vrazil už 10 000 a to jsem neměnil ani píst, jen řetězovka, kotouč, desky, nějaký ložiska, gufera,kanistr benzínu atd... Na podzim se ozvi a já tě napíšu na kolik mi to vyšlo za sezonu.. předpokládám tak 30 000
edit: s pneumatikama můžu počítat spíš 40 000 Kč

Naposledy editováno 02.05.2013 23:12:48

4t vs 2t

3.5.2013 v 10:09 | Nahoru | #45
při srovnání nákladů na 125 2T a 250 4T si nejsem úplně jistej, že dvoutakt vychází levněji. možná že časem přejdu na čtyřtakt :)

(reakce na) 4t vs 2t

3.5.2013 v 11:25 | Nahoru | #46

te610 píše: zdar chci se zeptat:chtel bych nakou krosku 250 2t na hobby jezdeni kolik me bude stat oprava rocne?dík

kdyby si napsal provoz,tak se to dá nějak spočítat ale pokud chceš opravovat něco,co v podstatě ani nevlastníš,tak to se radí dost těžko.

1 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t

5.5.2013 v 10:29 | Nahoru | #47
Mam YZ450f,Když si jedu zajezdit na trať s klukama co maj 2T, tak i při hoby šmrdlání, které provozujeme, dokážou vyjet o nádrž víc jak já na 4T, takže to je cca 250,-, jedem 2x do týdne a to od dubna do října ať nežeru,takže za dvě sezóny co na 2T proletí vejfukem , mam já zaplacenou GO motoru. Zásadní faktor uživatelský komfort 4T pro hobby šmrdlání je k nezaplacení, alespoň pro mě. Ser na moudra co je levnější( protože se stejně nedopočítáš) a jezdi co ti vyhovuje.

(reakce na) 4t vs 2t

7.5.2013 v 10:38 | Nahoru | #48
Zacharias>

Ano souhlasím. Řešit investice do údržby a oprav je fakt hloupost. U údržby se nejedná o stroje,ale spíš o majitele stroje. Znám kluky co jsou schopní do mašiny,které vůbec nic není narvat i 10tisíc jen pro dobrý pocit (př.: jednou ohnutou páčku brzdy,hned mění za novou atd...). Na druhou stranu znám i ty kteří jsou líní vyprat,nebo jen vyfoukat vzduchový filtr.Prostě jim nevadí ,že jedou na šrotu,hlavně že jedou. Opravdu záleží jen na majiteli a né na 2T/4T
Osobně mám radši dvoutakty,kvůli jednoduchosti motoru. Výměna pístní sady na 2T je záležitost jedné maximálně dvou hodinek, na většině motorek nemusíš ani vyndatvat motor. U 4T to bez sundání motoru kolikrát neuděláš, ba co rozvody,repas hlavy,nastavení ventilů atd.. Neříkám že 4T nemá svoje kouzlo,ale je o dost složitější na to že je slabší. Aby se 4T alespoň trochu chytal dvoutaktů,co se týče výkonu, musí mít minimálně dvakrát větší objem motoru,což souvisí s váhou. Na druhou stranu ta spotřeba u 4T je opravdu úžasná, s takouvou spotřebou se 2T nechytá ani na volnoběh .

Za sebe: Pro jakýkoliv závod na vítězství je lepší dvoutakt. Ve stejné objemové třídě nemá 4T šanci, samozřejmě na úkor spotřeby.

Naposledy editováno 07.05.2013 10:40:13

4t vs 2t

11.6.2013 v 21:50 | Nahoru | #49
ani 250 4T ani 450 4T ani 250 2T ale 300 2T - dvoutak kterej má spodek,neurve ruce jak 250 2T protože má plynulejší průběh,servisní záležitost určitě levnější než 4T ,..... sveze se na tom menší kluk i babička :D ,.... (Ideální motorka na hobby projížďky, ostré enduro a na trati se na tom svezeš slušně.... jediný mínus je o facku větší pořizovací cena,.... ale rači přišetřit a počkat,než koupit a posrat

4t vs 2t

11.6.2013 v 22:02 | Nahoru | #50
a řešit spotřebu u závodního stroje mě fakt nutí brečet smíchy,..........jasný jasný chci si koupit formuli, protože sem si na ni ušetřil a moc se na ni těšim,...a až jí budu mít tak ji ucpu vejfuk aby tolik nežrala :DDD ...... jestli nemáš na trošku víc benzínu a oleje ,nemá cenu se ani ptát, jestli má na celou údržbu .

1 reakcí na tento příspěvek 4t vs 2t

11.6.2013 v 22:07 | Nahoru | #51
proč voni ty 4T dělají,že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4t vs 2t

12.6.2013 v 07:27 | Nahoru | #52
prackarr> Třeba proto, abychom my na 2T každý den viděli, jak nám to líp jede .

4t vs 2t

12.6.2013 v 08:09 | Nahoru | #53

(reakce na) 4t vs 2t

12.6.2013 v 08:14 | Nahoru | #54

Martin-Holík píše: prackarr> Třeba proto, abychom my na 2T každý den viděli, jak nám to líp jede .

4t vs 2t

12.6.2013 v 09:32 | Nahoru | #55
Řeším stejný problém 250 2T nebo 450 4T . U 2T bych měl výhodu že si vše opravím sám doma na koleni , ovšem spotřeba a opotřebení dílů je o proti 4T mnohem vyšší . Prozatím jsem jezdil na 125 a trochu mě trápí ta plynulost plynu chápu jsou to závodní stroje aby to jelo musí to řvát ale přece jen 4T bude o dost plynulejší . Souhlasím s tím jak už jste psali srovnání 250 2T a 250 4T to prostě nejde , někteří tu psali že s porovnání s výkony jsou 4 takty slabší myslím že když se srovná 250 2T a 450 4T tak 4T je taky slušný kladivo a o proti tomu dvoutaku rozhodně vydrží najezdit víc . Já jezdím jen tak hobby pro radost na trati :) Takže mi jde o to si to užít a nenechat na tom balík peněz . A myslím si že když do 4T nasypu tak že zase něco vydrží a hezky mě povozí :)

4t vs 2t

17.7.2013 v 20:41 | Nahoru | #56
pane bože lidi, je to jen v lidech :) kazdy preferujeme neco jiného, pro mne je třebas lepší 4t protože jezdíme v sobotu cca 3mth po lese, neumel bych si představit sebou vést kanistr s benzínem a olejem :D
pro me je 4t nezmar, mohu si u novych menit mapy, nemusim to tocit, ve výjezdech si napráskam optimalní víkon a motor mi při sjezdech z krpálu pomáhá šetřit destičky :D vím že když budu menit olej a hlidat ventily s rozvodama tak mi vydrží i 3krát víc jak 2t u kterého je prostě výmena pístu pravidelná a jelikož má hrany tak dost často je zapotřebí i nicasil. zase na trialu ma 2t o nekolik kilo méně :)
K víkonu 250 2t a 250 4t je to nesrovnatelné, ale zase, když se podívám na časy kol 250 4t a 450 4t jsou stejné :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 Wrabis 19 19.4.2023 v 13:49 sirr
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 Jogo 1 25.3.2023 v 11:59 krokoš
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 davidsur 0 19.8.2022 v 12:51 davidsur
Kryt motoru Kawasaki KX 250 davidsur 2 18.8.2022 v 17:45 mira008


TOPlist