globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: parts depot - omyl ?
8.10.2011 v 12:15
Zdar přívrženci jedné stopy. Tak jsem strhl na HOLDERU ( což je držák zpětného zrcátka) závit. Nu což, jsem pako a tak si pořídím noý. Hezky jsem zašel na PARTS DEPOT krásně jsem si dle katalogu originálních dílů vybral zboží a odeslal objednávku.
Ovšem jaké bylo překvapení, když mi domů přišel šroubek, kterým se ten HOLDER přišroubovává.
No kdyby chtěli oněch 56 Kč za kus, asi bych si řekl že jsem se uklikl a objednal něco jiného, ale jaké bylo překvapení, když jsem platil plnou cenu právě zmíněného Holderu, což bylo 735 Kč.
Rozhodl jsem se pro komunikaci s touto firmou a budu zde zveřejňovat její průběh, o čemž jsem je i informoval. Text prvního mailu je uveden níže.

__________________________________________________________________________________________

Dobrý den,
Jmenuji se Jan Pilský a nedávno jsem si u Vás objednal z originálních dílů na Suzuki Intruder VS 800 v sekci pumpa spojkové páčky takzvaný "HOLDER" Je to v podstatě zároveň i držák zrcátka a proto jsem jej objednal, neb mám stržený závit.
A nyní k věci. Já objednal HOLDER za 735 Kč a víte co jste mi poslali ? BOLT, což je šroub .
Ovšem vrcholu jste dosáhli tím, že jste sice poslali šroubek za 56 Kč, ale dobírka činila právě zmíněných 700 za HOLDER. (
Vzhledem k tomu, že jsem obdržel pravděpodobně nejdražší šroubek v dějinách bych uvítal, kdybyste prosím za 56 Kč zaslali konečne ten HOLDER. Tím se myslím smaže i možná ztráta Vašeho podnikání. Jestli od cajtů dostanu pokutu, milerád se s Vámi o tu složenku podělím. Najměte si prosím lidi, kteří umí překládat, nebo alespoň prohlížet obrázky.
Bohužel dodací lístek již nemám, nicméně předpokládám, že jste solidní firma a vedete co jste kdy kom,u poslali. Mohu Vám jen pomoci tím, že Vám opět zadám mou adresu:
Jan Pilský
Voděrady ---
67901
Domnívám se, že Vám pomůže k činnosti i zveřejnění naší komunikace na motorkářích, kde si uděláte buď kladnou a nebo zápornou reklamu. Kopie našich mailů budu průběžně zveřejňovat až do vyřízení záležitosti.
S pozdravem
Jan Pilský

_________________________________________________________________________________________

Sypu si popel na hlavu. Jak jsem původně sliboval, že sem dám veškerou korespondenci, dávám sem můj mail, který jsem jim zaslal. Na což mám myslím právo. O zveřejnění další korespondence jsem je požádal a zamítnou-li, budu to respektovat.
Nyní se do mne opět můžete pustit


text:
Dobrý den,
uplynul nějaký čas a musím přehodnotit moji činnost, kterou jsem Vám mohl způsobit újmu. Bohužel po zjištění skutečného stavu věci jsem se dopálil a bohužel v tomto létě již díky firmám po několikáté. Bohužel jste byli ti poslední u kterých jsem již neudržel emoce na uzdě a zřídil na foru vlákno, které vlastně mohlo vzniknout až po vyřešení dané situace.
Tento e-mail přijměte jako mou omluvu.
Dovoluji si Vám oznámit, že i tento e-mail položím do vytvořeného vlákna a dále Vás žádám o svolení, naší další korespondenci tam vystavit. Pakliže souhlasit nebudete budu to respektovat.
Doufám, že můj přetrvávající problém vyřešíme.

S pozdravem Jan Pilský

_____________________________________________________________________________________________

odpověd na první mail je :

Dobrý den,



Pane Pilský na Vaše jméno vedeme v systému 2 objednávky. Jednu ze 14.8.2009 18:44:09 na zmiňovaný HOLDER s poštovným za 757Kč, který jste přebral od kurýra PPL 25.8.2009 v 9:46.

Druhá objednávka je z 26.7.2011 10:03:38 na šroub neboli BOLT s poštovným za cenu 192Kč, který jste převzal od České pošty 1.8.2011. Díl jste objednal on-line přes náš systém, čili sám. Jak je patrné z odkazu - http://www.partsdep...x=&section=10424 tento šroubek se v seznamu dílů nachází hned pod pozicí 8 což je vámi zmiňovaný HOLDER. Do objednávek nikdo nezasahuje, čili je jednoznačné, že jste se jednoduše ukliknul. To se stát může a kdyby jste se rozhodl jej vrátit nikdo by k tomu nic nenamítal. Toliko tedy k vašemu tvrzení, že jste si objednal HOLDER.

Jak jsem již napsal objednávka byla na celkovou částku 192Kč. Jelikož žijeme v době počítačů tak i přenos dat z vaší objednávky je realizován čistě elektronicky právě proto aby se zamezilo vzniku jakýchkoli chyb. Tedy to co zadáte vy do objednávky je automaticky předáno elektronickou formou do systému PPL potažmo České pošty, jako ve vašem případě. V příloze zasílám podací arch a printscreen dat, zaslaných do České pošty. Jak vidíte je zde stejná částka 192Kč jako v objednávce. Za celou dobu našeho fungování se nám nestalo, aby přepravce vybral od příjemce jinou částku než kterou jsme zadali. Nevidím proto tedy důvod ani v tomto případě. Nicméně papírové potvrzení o částce, kterou od vás pošta skutečně vybrala budeme mít v průběhu tohoto týdne. Pošta udala 3-4 pracovní dny. Jakmile jej budeme mít k dispozici ihned vám jej zašleme.

Není mi zcela jasné, proč nemáte uschován dodací lístek od České pošty. Pokud by Česká pošta skutečně pochybila pak by to byl jasný důkaz. Mě kdyby přišlo zboží několikanásobně dražší než uváděné v objednávce tak bych (když už bych jej převzal) rozhodně nezahodil doklad o zaplacení a už vůbec věc neřešil až po více jak 2 měsících. Celé Vaše jednání mi připadá dosti nepochopitelné a zdá se mi vedené spíše jako cílené poškození naší firmy. Když mi do telefonu řeknete, že pokud naše trvzení doložíme tak máme bezvadnou šanci, že vámi založená diskuze v internetovém fóru bude nakonec skvělou příležitostí ke zviditělnění, pak toto mé pochybnosti jedině potvrzuje. Do reklamy investujeme nemalé peníze, ale o takovouto formu jsme se vás opravdu neprosili.

Tedy jsme v kontaktu a jakmile nám Česká pošta poskytne potvrzení ihned vám jej přepošleme. Tuto odpověď zveřejňuji také na Motorkářích, aby bylo jasné, že z naší strany proběhlo vše korektně.

a má reakce :

dobrý den,
Rovněž jsem podnikl kroky směrem k české poště
s pozdravem Pilský

_________________________________________________________________________________________

dnes 11.10
Dobrý den,

Ano, mělo by to jít i z Vaší strany. Číslo zásilky je BO5844738812M

S pozdravem

Peter Bayer
PARTSDEPOT

odpověď :
Dobrý den,
jsem potěšen, že i když začátek byl z mé strany neuvážený a hektický, jste natolik slušní a ochotní, že spolupracujete. Děkuji Vám a vážím si toho.

Pilský
__________________________________________________________________________________________

12.10 2011
Přišel výpis z pošty. Vše souhlasí dle dokladů Parts Depot. Chyba je na mé straně a firmu jsem zatáhl do velmi nepříjemné situce.

Tímto se tedy veřejně omlouvám firmě Parts Depot za křivé nařčení a zatažení do tak nesmyslné akce, jako bylo toto vlákno. Mají neskutečnou trpělivost s debilama, jakým jsem se prokázal já a i přesto, že neexistoval jediný důkaz, či doklad z mé strany o mém tvrzení, přistoupili k danému problému velmi profesionálně a prověřili všechny možné zdroje k tomu, aby se věc vyjasnila.Tímto přeji firmě, aby její obchod kvetl, neboť nás všechny zásobuje věcmi potřebnými a HLAVNĚ co nejméně zákazníků jakým jsem byl já.

Uzavřeno 02.01.2012 v 22:48 uživatelem pijanst


Naposledy editováno 12.10.2011 15:08:22
Anketa: Parts Depot je solidní firma ?
ano
63%
121
ne
6%
11
nemám zkušenost
28%
53
chystal jsem se tam, ale raději už asi ne
1%
2
uvidíme jak to tady dopadne
3%
5

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 11:33 | Nahoru | #151
Jen jsem to z povzdálí sledoval . Doufám že se teď pijanist projeví jako charakter. Ve vlastním zájmu, každej může udělat chybu...

1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 11:36 | Nahoru | #152
na druhou stranu ani oni nepíšou ten email uplně profesionálně.
ale souhlas s pohodářem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 11:38 | Nahoru | #153

Luke288 píše: ...na druhou stranu ani oni nepíšou ten email uplně profesionálně...



Co Ti na jejich odpovědi vadí ?
Jak by se měla projevit vyšší profesionalita ?

(reakce na) parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 11:48 | Nahoru | #154

eab píše: Jak by se měla projevit vyšší profesionalita ?


měli ho poslat rovnou do prdele !

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 12:26 | Nahoru | #155
Chápu, že člověk někdy už vyletí. Žijeme ve světě neskutečného bordelu, podvodníků, českých vychcánků. atd. Kdysi mi taky takhle přetekla míra trpělivosti a zdrbal jsem slušně jednoho prodejce,protože mi nedodal co měl. Byl to tenkrát asi 5-tý problém během pár dnů, tak jsem už vypěnil. Ovšem vypěnil jsem na konkrétního dodavatele a ne,že zahodím dodák a jdu si ulevit na net. To bych viděl jako možnost až po neochotě dodavatele k nápravě!!!!
PS: nechápu,proč to téma neuzavřeš? Tahle se jen špapeš v hovnech...

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 12:39 | Nahoru | #156
Koukám, že se to opět otevřelo a jak to tu žije :)

1. pokud bych měl pokaždě, když se něco podělá s dopravcem nebo dodavatelem založit vlákno, tak se od klávesnice nezvednu - tj všude jsou lidi a chyba se může stát - zvednu telefon, zavolam a 15min vím na čem jsem - - pokud mne pošlou do haje pochopil bych ventilování podobné příhody někde venku, ale až pak.

2. nikdy jsem od Parts Depot nic nekoupil a nemám osobní vazby na nikoho z nich, ale zatím ( z toho co jsem četl) u mne vedou - tj může se stát, že díky neuvážené a zbytečné (předčasné) snaze vydírat ze sebe zakladatel ve finále udělá trotla ...

vlastně píšu souhlas s KOVem

Naposledy editováno 10.10.2011 12:42:42

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 12:47 | Nahoru | #157
Nejdřív dám snad šanci na reakci oné firmě(partsdepot) a v případě že neodpoví korektně(což se nestalo), tak to teprve někde rozmáznu. Tohle je dost trapný. Být zakladatelem vlákna, tak ho okamžitě smažu. Ušetří si ostudu.

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 12:55 | Nahoru | #158
Teď jsem si přečetl omluvu v hlavičce vlákna...alespoň,že tak...

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 12:56 | Nahoru | #159
To je asi netrapnější sebepoprava, jakou jsi mohl udělat, každý rozumný člověk se Ti maximálně vysměje. Měl sis schovat doklady, sler protože je nemáš, máš bobky, jestli se to nějak vyřeší, protože v tomto případě se na Tebe zmíněná firma může vybodnout naprosto v souladu se zákonem. Motorkare.cz si bereš jako rukojmí k dosažení svého cíle. Záměna se samozřejmě může stát, mohl jsi podat reklamaci klasickou cestou.Tenhle způsob je opravdu ubohý.

Naposledy editováno 10.10.2011 12:56:36

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 13:11 | Nahoru | #160
Po přečtení vyjádření od partsdepot musím konstatovat, že si ze sebe udělal pořádnýho kokota a bejt jima, pošlu ti balíček šprcek, aby se takový zákazníci nemnožily! Tomu, co napsali (ač to zní neuvěřitelně) já věřím. Mám s nima pouze kladnou zkušenost (objednávku jsem tvořil průběžně - přes mail jsem si ještě přiobjednával kraviny, který mě před spaním napadly a nakonec finální objednávka obsahovala všechny moje postupně doplněné díly). Komunikace - skoro okamžitá a bezproblémová. Cena za originál celkem vpohodě - hlavně jsem v čechách origo díly jinde nesehnal. Kdo chce šetřit, ať koupí repliku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 13:21 | Nahoru | #161

eab píše: Co Ti na jejich odpovědi vadí ?



jde mi spíš o styl, ne o věcnou správnost.
osobně mi na oficiálních vyjádřeních vadí formulace typu ..."...Jelikož žijeme v době počítačů tak...Není mi zcela jasné, proč nemáte...Mě kdyby přišlo zboží ....tak bych (když už bych jej převzal) rozhodně nezahodil doklad o zaplacení a už vůbec věc neřešil až po více jak 2 měsících..."

tohle si myslím nemá v těhle vyjádřeních co dělat...

(reakce na) parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 13:27 | Nahoru | #162
Luke288> s tim souhlasim... kdyby si ta odpoved od partsdepot odpustila tohle drobny ryti, byla by IMHO jeste drsnejsi

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 13:41 | Nahoru | #163
Kurňa, škoda, že takhle geniální nejsou naše mediální agentury... Tohle kouzlo nechtěného je ukázkový případ fungování negativní reklamy

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 13:48 | Nahoru | #164
skalda- právě, bylo by to stručný, věcný a úderný :)

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 13:51 | Nahoru | #165
Já mám zkušenosti s provozováním e-shopu, a co zákazníci poslední dobou vyvádí je až k neuvěření. Třeba si myslí, že provozovatel e-shopu si musí vyzvednout reklamované zboží u zákazníka. Chtějí vrátit peníze i po dané lhůtě, balík zašle na dobírku bez domluvy a pak vyhrožuje že si to s námi vyřídí ručně jestli si to nepřevezmeme. Zákazníci už běžně chtějí i to na co nemají nárok a jsou ještě nepříjemní. Vyhrožují soudy, posílají na nás své právníky, aby z nás dostali i to na co nemají nárok. Jen vidíte, že se někdy nechovají špatně jen prodejci, ale i zákazníci.

E: to je tak na smazání nicku

Naposledy editováno 10.10.2011 13:53:16

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 14:00 | Nahoru | #166
i pro tyto duvody nemám moc rád lidi jezdící na šoprech a nosící kožené vestičky a rukavičky a navíc jsou nešikovný a kurvěj závity

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 14:01 | Nahoru | #167
Já mam s partsdepot jen ty nejlepší zkušenosti. Kupoval semk u nich několikrát různý drobnosti. Dokonce za mě vyhledali číslo součástky, kterou sem potřeboval, protože sem lempl a nenašel sem ji v katalogu sám. Vzhledem k tomu, jak se to tu vyklubalo si myslim, že už je celkem jasný, kdo je tu za trotla, ale svojí chybu uznal, a chlapsky přiznal, že vytekl předčasně. Partsdepot zase ukázaly profesionalitu, že ho neposlali do hajzlu, což taky považuju za veliký plus pro obchodníka.

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 14:14 | Nahoru | #168
Na partsdepot taky sem tam nakupuji a žádný problém Tohle vlákno jsem jenom sledoval jak se vyvine, neboť argumenty Pijana nebyli od začátku přesvědčivé, ale to neznamená že to tak není.Chudák až dneska otevře kompl , anebo záměrně udělal ze sebe šulína pro dobrou neplacenou(placenou pro někoho) reklamu

(reakce na) parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 14:23 | Nahoru | #169

petridas píše: takhle bych to ovsem resil taky!!!!



A já zase ne.

Když někdo denně něco posílá, stane se omyl - tak zavolám, pořeším situaci, a KDYŽ NEFUNGUJE rozumná domluva, tak v druhém kole upozorním že to rozmáznu.. a když nepomůže ani to, tak to ve třetím kole rozmáznu opravdu. Nicméně já jsem ale člověk kterej by to spolknul a dál neřešil, prostě bych se vysral na nějaký "topis na foru", jen bych prostě bral díly jinde (od PD beru díly běžně, za dobré ceny, rychlé i dobírkou a jsem max spokojený).

Tu situaci s autobusákem byl ale zase řešil právě zostra. Vyžádal bych si nahrávku od spolucestujícího, obratem bych volal dispečink a po řidičovi bych šel jak pes po uzeným, aby přišel minimálně o peníze od zaměstanavatele..

Plně se ztotožňuji s názory Prackarre .

(reakce na) parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 14:25 | Nahoru | #170

Luke288 píše: jde mi spíš o styl, ne o věcnou správnost.
osobně mi na oficiálních vyjádřeních vadí formulace typu ..."...Jelikož žijeme v době počítačů tak...Není mi zcela jasné, proč nemáte...Mě kdyby přišlo zboží ....tak bych (když už bych jej převzal) rozhodně nezahodil doklad o zaplacení a už vůbec věc neřešil až po více jak 2 měsících..."

tohle si myslím nemá v těhle vyjádřeních co dělat...



ale Tys to asi spatne pochopil.Pijanst ocernoval pracovniky Partsdepot z toho ze se nedivaji na obrazky.Formulaci "jelikoz zijeme v dobe pocitacu" psal Partsdepot pouze pro to aby poukazal na system prenosu dat z objednavky..zadna narazka vudci kupujicimu v tom nebyla...."Tedy to co zadáte vy do objednávky je automaticky předáno elektronickou formou do systému PPL potažmo České pošty"-zde pouhe vysvetleni ze na jejich strane vina neni,ze se proste musel ukliknout...
a vety "Není mi zcela jasné, proč nemáte uschován dodací lístek od České pošty. Pokud by Česká pošta skutečně pochybila pak by to byl jasný důkaz. Mě kdyby přišlo zboží několikanásobně dražší než uváděné v objednávce tak bych (když už bych jej převzal) rozhodně nezahodil doklad o zaplacení a už vůbec věc neřešil až po více jak 2 měsících."-ciste pozastaveni nad tim proc Pijanst jedna jak jedna..nic neprofesionalniho na tom nevidim..porad lepsi a profesionalnejsi nez nekomu vyhrozovat a zesmesnovat pracovniky tim ze neumi anglicky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 15:37 | Nahoru | #171

Motorkář Pohodář píše: spíš hodně smutný ... mít víc takových zákazníků, tak se můžem jít klouzat ...



Jn,Akorat to tak cloveka znechuti od prace..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 15:41 | Nahoru | #172
Demon90> nesmysl, naopak - zde preci muzeme jasne videt, ze partsdepotu se jejich prace vyplaci (u spousty lidi v tomhle vlakne se jim zvysila prestiz)

(reakce na) parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 15:50 | Nahoru | #173

Skalda píše: Demon90> nesmysl, naopak - zde preci muzeme jasne videt, ze partsdepotu se jejich prace vyplaci (u spousty lidi v tomhle vlakne se jim zvysila prestiz)



To zas jo,ale čím víc bude takovejch lidí,tak si myslim že to človeka znechuti natolik že už nebude obchodník zapaleny jako je prtsdepot ....Přeci jenom malo kde se setkás ztakovou ochotou a vše se snaží vyresit ke spokojenosti zakaznika...

Naposledy editováno 10.10.2011 15:56:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 16:50 | Nahoru | #174
pijanst> Tak jestli to chápu jsi objednal dvě různé věci a to bolt a pak holder? A oni ti poslali dvakrát bolt jednou za normál cenu a jednou za cenu holderu? Teda aspon jsem to tak pochopil z emailu od parts depot.
Už jsem to přelouskal znova už chápu. Takže dvakrát holder ,ale jednou dorazil šroubek za cenu holderu.

Naposledy editováno 10.10.2011 17:30:10

(reakce na) parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 17:08 | Nahoru | #175
ST3> Já to pochopil tak, že kdysi si objednal HOLDER, který si vyzvedl a nyní chtěl zřejmě zas objednat holder, ale dle partsdepotu objednal bolt, který mu byl zaslán a to prý za cenu boltu, nikoliv holderu, jak tvrdí pijanst.

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 17:11 | Nahoru | #176
jj, jeste vic to komplikujte, at je legrace

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 17:48 | Nahoru | #177
rudyzzr: nesouhlasim. šlo to formulovat jinak a působilo by to asertivnějc a ještě by ho víc setřeli. navíc do těhle vyjádření podle mě nepatří osobní dojmy, ten člověk zastupuje firmu, ne sám sebe, tzn věci jako "není mi jasné...kdyby mi přišlo" bych vynechal.

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 18:02 | Nahoru | #178
Kterak Jenda Pilský ze sebe kokota udělal:)

parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 18:25 | Nahoru | #179
R.I.P. pijanist...tohle bude chtít novou identitu

1 reakcí na tento příspěvek parts depot - omyl ?

10.10.2011 v 18:27 | Nahoru | #180
je to sice horky sousto, ale az tak dramaticky bych to nevidel... Kez bych nekdy videl aspon podobny sypani si popela na hlavu napr. od politiku
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi
Vance & Hines - Intruder 800C 2017 Suzuki VS 800 Intruder TenVojtěch 1 26.7.2023 v 06:09 krokoš


TOPlist