Téma: Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
8.10.2011 v 06:55
Zdravím
Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !

Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .

Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .




Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

10.2.2015 v 14:14 | Nahoru | #1
Martic> Tak tady je několik fotek, kdyby tě pak zajímalo něco konkrétního, tak napiš, rád pošlu.
Ještě mě docela zarazila jedna věc a to přetlakový ventil pod nádrží (na foto), takže se nemusí pouštět benzín....to jsem do teď nikdy neviděl
















































(reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo

10.2.2015 v 17:20 | Nahoru | #2
Kaťák> Díky za obrázky . Podle čistoty motorka i z fotek voní novotou . Krom toho karbce a zbarvení jsem tam ale žádnou jinou novinku nenašel. U toho karburátoru mě zaráží, že ovládání a přívod paliva má na opačné straně než Walbro . To mi připadá dost nešťastné. Může to být další servisní oříšek . Živě si totiž umím představit ten zával sprostých slov při výměně plynového lanka nebo nastavování volnoběhu . Jinak je to asi podobný rovnotlaký karbec jako byl dřív. Jen z fotek není zřejmé, jestli má akcelerační pumpu či nikoli. Hádám že ano.

Dále jsem si všiml jednoho nepodstatného detailu. Na levém i pravém víku motoru je jeden šroub černý. Asi jim ty pokovené došly

Ten palivový ventil se montoval od začátku. Je ovládaný podtlakem od sání a obsahuje snímač pro rezervo. U novějších motorek s karburátorem nic výjimečného. Zde bohužel tvoří tento italský výtvor poměrně slabé místo, protože pár lidem skrz něj začal kapat benzín (kolem kabelu). Po čase se taky stává, že vlivem otřesů, které působí na plovák, přestane ukazovat kontrolka rezerva. A nespolehlivé neuzavírání benzínu také není nic výjimečného. To ale uživatel většinou zjistí až když sundává nádrž a z hadičky nekontrolovatelně čůrá palivo. Takže stejně jako manuálnímu sytiči, i zde bych já dal klidně přednost osvědčenému ručně ovládanému kohoutu .

Naposledy editováno 10.02.2015 17:21:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 vondris6 0 18.3.2023 v 22:19 vondris6
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 0 3.10.2022 v 10:07 Panturis
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 Panturis 2 21.8.2022 v 12:14 Ariete
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro czech-mirecek 64 6.6.2022 v 12:11 Ariete
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... Snasy_222 15 30.4.2021 v 09:17 mito7


TOPlist