globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Demontáž laďáku Laser
7.10.2011 v 17:50
Zdravím, nemáte náhodou někdo zkušenost s demontáži laděného výfuku Laser ? Potřeboval bych vyměnit náplň, protože se vypálila a na jednom místě dokonce propálila asi 1cm díru v tom carbonovém krytu. Roznýtoval jsem zadní stranu výfuku, ale nic se tam ani nehne. Tak nevím jestli to náhodou není propojené i s tou přední stranou u svodu... Jestli s tím náhodou někdo nemáte zkušenosti.. abych zbytečně neroznýtoval i tu druhou stranu :D.. Když to nepůjde tak si stočím nerezový plech místo toho carbonu no :( Děkuji za jakékoliv rady.

1 reakcí na tento příspěvek Demontáž laďáku Laser

7.10.2011 v 18:01 | Nahoru | #1
edit-nic..

Naposledy editováno 07.10.2011 19:59:00

(reakce na) Demontáž laďáku Laser

7.10.2011 v 18:14 | Nahoru | #2
Podle mě by to mělo jít bez problému, zřejmě to bude jenom připečený vyzkoušej poklepat.

Demontáž laďáku Laser

7.10.2011 v 19:05 | Nahoru | #3
Poklepej palickou po obvodu vicka jeden klepe druhy paci toci Taha melo byto jit:) u creptuse totak slo

1 reakcí na tento příspěvek Demontáž laďáku Laser

7.10.2011 v 20:58 | Nahoru | #4
bych rekl ze tady pomuze jen fleksina uriznout a privarit jinej mimochodem peknej kotouc to vidim po prve na er5 , jak to brzdi ???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž laďáku Laser

8.10.2011 v 16:04 | Nahoru | #5
madmax2> Taky uvažuju že ten karbon hodím do hajzlu, bo je docela na sračky.. a dám místo toho tenký nerezový plech, a myslíš/te že se na tom udrží karbonová folie ? Spíš jestli to vydrží tu teplotu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž laďáku Laser

8.10.2011 v 16:05 | Nahoru | #6
Jo a ten kotouč brzdí klasicky jako dvoupístek na jednom kotouči ! Na P*ču ! :D

(reakce na) Demontáž laďáku Laser

8.10.2011 v 20:59 | Nahoru | #7

Vo1c3k píše: Jo a ten kotouč brzdí klasicky jako dvoupístek na jednom kotouči ! Na P*ču ! :D


no ja vymenil dva kotouce a asi tak 8krat desticky od ruznych vyrobcu a porad to brzdilo na hovno, nektery teda brzdili celkem ok ale zase zachvili bylo po nich
ta folie ti asi shori , dal bych tam puvodni vejfuk a hotovo ! taky mel peknej zvuk , na nakej ten rok ti ti bude stacit a pak bych koupil neco silnejsiho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáž laďáku Laser

9.10.2011 v 11:41 | Nahoru | #8

Vo1c3k píše: madmax2> Taky uvažuju že ten karbon hodím do hajzlu, bo je docela na sračky.. a dám místo toho tenký nerezový plech, a myslíš/te že se na tom udrží karbonová folie ? Spíš jestli to vydrží tu teplotu...



Vydrzi teplotu az dojde vata tak se spali folie.....
ale proc pekny ušlechtily nerezový material zakrývat lacinou folili

(reakce na) Demontáž laďáku Laser

9.10.2011 v 12:04 | Nahoru | #9
Pjercak>
jo jo taky bych to nechal nerezovy

Demontáž laďáku Laser

9.10.2011 v 13:01 | Nahoru | #10
Protože na červené Kawě se mi víc líbí karbonový výfuk.. než nerezový ;)Prostě to víc ladí.. Uvidím jak to bude vypadat :) Když tak pak hodím foto ;)

Demontáž laďáku Laser

7.11.2011 v 15:33 | Nahoru | #11
Nakonec se mi podařilo výfuk rozdělat. Takže vyfuk zachráněný :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist