globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: napínák rozvodů
2.10.2011 v 07:47
Ahoj když mám studené moto tak je vše ok ale když to ohřeju začne mně v hlavě jakby neco cinkat,na volnoběh i při jízdě jako bez zatěže ale jakmile tomu naložím tak to přestává.
Můj odhad je rozvodák,tedy napínák.Máte to tak??už jste to někdo opravoval??Dá se ten napínak nějak dopnout???Díky za reakce.

1 reakcí na tento příspěvek napínák rozvodů

2.10.2011 v 08:34 | Nahoru | #1
Dopnout se dá, ale

ale když to ohřeju začne mně v hlavě jakby neco cinkat

to se bavíme o hlavě válce? nebo tý tvojí ne, vklidu Napínák se dá určitě dopnout, ale jak, to ti neporadím

(reakce na) napínák rozvodů

2.10.2011 v 11:52 | Nahoru | #2
boban01> Jo jak v hlavě motorky tak i v té mojí jak furt něco poslouchám a hledám ale tohle si řikám je potřeba sledovat,nevím zda může řetěz rozvodů přeskočit nedej bože prasknout .Já se obávám že to napnout nepujde jak jsem koukal na nakres těch rozvodů.Nikde ale k Yuki nenajdeš žadný servisní návod tak se ptám kdo už to řešil???

1 reakcí na tento příspěvek napínák rozvodů

2.10.2011 v 13:05 | Nahoru | #3
a necinkaji ti ventily?

Naposledy editováno 02.10.2011 13:06:24

(reakce na) napínák rozvodů

2.10.2011 v 13:37 | Nahoru | #4
Koudy01> No ventily třeba na volnoběh bych poznal,tohle je takové cvrdlikání.ventily ty by jako klapaly třeba na volnoběh a hlavně by to bylo obraceně si myslím,za studena by klapaly a po zahřátí ventily stichnou nebo ne?

1 reakcí na tento příspěvek napínák rozvodů

2.10.2011 v 15:41 | Nahoru | #5
sice vubec netusim jak to ma tvoje moto ale manualni napinak tam z vyroby nebude je to automat na pruzinku ,
bejt tebou zacal bych kontrolou napinaku koukni na nej a poznas v jake kondici je rozvodak

(reakce na) napínák rozvodů

2.10.2011 v 20:01 | Nahoru | #6
garp> No jo,koukni na něj znamená sundat hlavu.to už pak můžu napínák i třeba řetízek vyměnit.Ono u tehle moto nejde ani tak o cenu dilů(ty jsou celkem laciné) ale o tu práci a platit mechanika jen aby se kouknul Je zajimavé že to dělá jen když je zahřátá,studená je ok.

1 reakcí na tento příspěvek napínák rozvodů

2.10.2011 v 20:52 | Nahoru | #7
Hledej na válci napínák, je to elipsovitý kus, po stranách má dva inbusy a uprostřed velký šroub s naprosto stupidním křížem, který se pekelně blbě utahuje. To je napínák, samozřejmě funguje tak, že když ho zašroubuješ (proto fakt jenom o kousek), už nejde povolit - jen úplnou jeho rozborkou.
Mám Yuki Enduro a dělá mi to taky. Rozvoďákem to není, prostě dokud je studená, tak zvoní - pak přestane. Dával bych to za vinu tomu, že nějákou chvíli trvá, než se olej dostane v patřičné konzistenci tam, kam má.

(reakce na) napínák rozvodů

2.10.2011 v 20:57 | Nahoru | #8
FiffiQ> Tak co popisuješ Vista 250 na válci nemá Jinak jak jsem psal výše mně to dělá obráceně-studená Ok ale jak se ohřeje tak to začne cvrdlikat

1 reakcí na tento příspěvek napínák rozvodů

4.10.2011 v 08:54 | Nahoru | #9
Hele jestli na válci nemáš napínák rozvoďáku, tak bych zapřemýšlel, zda vůbec máš OHC motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) napínák rozvodů

4.10.2011 v 17:35 | Nahoru | #10
Kovboy> ale jasně že tam je.pod karburací jsou dva šrouby a to je upevnění automatického napináku který je mezi válci-jak jsem zjistil od jééééště větších odborníku na čínu .
Takže jak jsem řekl,je to prý automat-tedy jen nějaké péro které samo napíná řetízek a nejde nijak štelovat,pokud napíná málo pomůže jen jeho výměna.Prý může být i tak vytahaný řetízek že už nejde ani napnout a tedy opět výměna ale prý při 11000km se jim nezdá že by to rachtal řetízek,možná ten napínák a nebo to můžou být i ventily.
Už mám domluvené že až skončí sezona a lukrativní kšefty typu yamaha-honda atd. skončí tak to kuchnou a podivají se.Udělají mně i spojku která je taky na konci a už nejde ani udělat vůle na páčce.To znamená že cca za 5-6000 budu mít snad klid v duši

(reakce na) napínák rozvodů

Skvělá odpověď, děkuji! 27.10.2011 v 17:30 | Nahoru | #11
takjanevim> Ventilky mají mít vůli 0,1mm oba. Já dávám raději na výfuk kapken víc.
U tohodle motoru záleží na absolutní přesnosti seřízení vůlí. Jakmile dáš na některý o úplný prd víc, začne motor cvrlikat jak slavíci z Madridu. No a když uděláš tak, jak já, je to slyšet. No a?
Co se týče rozvoďáku - ten vidíš, když děláš ventily, je to pod jejich deklem. Když s motorem točím, na řetázku nevidím nijaké nepravosti a ani nejde nijak vytáhnout z rozvodového kola (jako třeba vytahaný řetěz na rozetě), takže z toho usuzuju, že to tak má být a hotovo.
Ostatně v manuálu k motorce nikde není napsáno, že se má po nějakých kilometrech řetázek napínat, jen kontrolovat. Tak ho kontroluju a vypadá pěkně . A jezdím.

Naposledy editováno 27.10.2011 17:31:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist