Software je zcela zdarma a palivové mapy jsou k dispozici - minimálně Triumph origo mapy, ale i další.
Lze eliminovat i SAI a O2 senzor, dle chuti každého soudruha :)
Namontoval jsem aftermarket 3-1 výfuk a zatím jsem k němu dal mapu, kterou Triumph používá pro Arrow lowboy, v zásobě mám ještě jednu mapu pro MIVV GP, tak uvidím jak to bude fungovat.
Práce s tím je jednoduchá a intuitivní, samozřejmě lze mapy i editovat, ale to bez přístupu k brzdě nemá smysl. Každopádně jako diagnostika a upgrade map je to velmi sofistikované a levné - kabel stojí cca 300 CZK a to je celá investice. Porovnejte s přehráním mapy u dealera.
Samozřejmě opakuju, že ladit bez brzdy a zkušeností s tím nejde, nicméně typicky stav kdy koupíte výfuk a potřebujete přemapovat, k tomu je to super. Doladit mapu můžete vždycky u profíků.
Kabel, který jsem koupil a funguje:
http://aukro.cz/diag...eat-i1806335925.html
TuneECU:
http://tuneecu.com/TuneECU_En/index.html
Mapy:
http://www.tomhamburg.net/Tune_List.html
1 reakcí na tento příspěvek TuneECU - změna ECU map
dřív jsem se málokdy (víceméně jen při delším přejezdu města) dostal na sepnutý ventilátor, po přemapování běží větrák víceméně pořád a je schopný se to i přehřát...
Konfigurace motorky zůstala stejná tzn. výfuk Mivv, vzducháč KN...
k přemapování jsem se rozhodl ze dvou důvodů jednak přehnaná střelba z výfuku díky SAI a propad výkonu mezi 5-6tis otáček, tyhle dva problémy to vyřešilo excelentně a jede to jak z praku, ale objevil se problém s teplotou
Honzik8719 píše: Zdarec, po přemapování ze serie na Arrow 3-1 mapy mám problém s přehříváním...
dřív jsem se málokdy (víceméně jen při delším přejezdu města) dostal na sepnutý ventilátor, po přemapování běží větrák víceméně pořád a je schopný se to i přehřát...
Konfigurace motorky zůstala stejná tzn. výfuk Mivv, vzducháč KN...
k přemapování jsem se rozhodl ze dvou důvodů jednak přehnaná střelba z výfuku díky SAI a propad výkonu mezi 5-6tis otáček, tyhle dva problémy to vyřešilo excelentně a jede to jak z praku, ale objevil se problém s teplotou
Nejlepší zajisté bude nechat do odladit přímo na tuto konfiguraci, než tam dávat nějakou univerzální mapu.
1 reakcí na tento příspěvek TuneECU - změna ECU map
Dakujem Vam pekne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
bresto100 píše: Dobry den. Odkaz na siahnutie map nefunguje,nevie mi niekto poskytnut upravene mapy na KTM 690 SMC rok 2011,mam tam tento soft KM765EU11B0201EP KM765EU11B0201FI .Alebo odkaz kde by sa to dalo stiehnut,popripade kupit.Hladal som aj na Tuneecu,ale tam iba original(aspon som nič ine nenašiel).
Dakujem Vam pekne.
Tuneecu je krapet nepřehledné, ktm jsou tam asi z licenčních důvodu schované jako oranžové "Austrian" :
https://tuneecu.net/...anCustomMapList.html
Tady jsou originály, včetně Akrapovic map:
https://m.box.com/sh...7nyd/browse/79826954
Naposledy editováno 03.05.2020 20:43:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
prcek123 píše: Tuneecu je krapet nepřehledné, ktm jsou tam asi z licenčních důvodu schované jako oranžové "Austrian" :
https://tuneecu.net/...anCustomMapList.html
Tady jsou originály, včetně Akrapovic map:
https://m.box.com/sh...wse/79826954 [/quote]
Ďakujem. No v Tuneecu je len pre Duke,ale to by asi ani nevadilo,skor to,že ja mam rok 2011 a tym poadom mam mapy KM765EU11 B0201 a tam su len všetky 08 a len vždy jedna,bud EP albo FI ,tak neviem či je to kompatibilne. A ten druhy odkaz,su tam mapy ako mam ja,ale to su len original,nevidel som,že by tam boli aj modifikovanemapy. Každopadne dakujem za ochotu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TuneECU - změna ECU map
Naposledy editováno 06.05.2020 23:36:41
prcek123 píše: bresto100> v tom druhým odkazu vidím hromadu 11 map. Postahuj si je a v tuneecu uvidíš popisky. Já to řešil na 690 supermoto a tam jsou např. mapy s koncovým číslem 231 orig akrapovic.
Dakujem,toto som nevedel,že su tam popisky,tak ked to spravne chapem,ja možem zapisat mapy napr s koncovym 232 (only with Tunning kit EVO 1 KTM 690 SMC, Enduro R) aj ked mam ja orig koncovku 201 a nema Enduro R,ale SMC? A toto je predpokladam ta ista mapa,ako by mi zapisali v KTM tu EVO 1?
Každopadne dakujem velmi pekne a ospravedlnujem sa za taketo vytažovanie info,no tažko sa dostat k tomu inym sposobom.
1 reakcí na tento příspěvek TuneECU - změna ECU map
prcek123 píše: Co tam máš teď je dobrý si stáhnout a zazalohovat pro jistotu. Novou mapu je vhodný nahrávat podle provedených úprav. Nevím to přesně, ale EVO1 úprava je myslím výfuk, filtr a vačka. Tyhle mapy jsou stejny jako bys dostal v KTM, nadšenci to jeste doladuji, když ví co a jak.
To viem,už som si to naštudoval. Ale mna zaujima,že či mi to neumrie ked tam dam zapisat 231 a ja mam 201 že či to neni ine čislo softu,tak ako u aut,tam sa musi dodržat čislo SW inak to ani nenaštartuje,iba ak sa robi aktualizacia sw alebo downgrade sw s orig kablom,vtedy sa meni čislo sw,ale ked sa chipuje,tak sa upravuje aktualny sw.
1 reakcí na tento příspěvek TuneECU - změna ECU map
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 | Dikobraz | 10 | 20.4.2024 v 20:49 Marty_B |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple | blážič | 11 | 7.4.2024 v 13:49 JMan |
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple | vr46. | 4 | 3.4.2024 v 22:44 Valve |
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple | ST4Marc | 47 | 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík |