Téma: Batůžek už má plechárnu.
 
19.9.2011 v 11:55
Čau nesmějte se, ale koumám co za plechovku si pořídit. Webovky "plechovkáři" jsem neobjevila. Právě jsem dodělala řidičák, ale vůbec nevim do čeho se pustit. Poradí někdo začátečníkovi? Nechci malý "dámský" autíčko, za prvý jsem dost vysoká, za druhý prťavejm autům nevěřim, že mě při bouračce ochrání a za třetí jelikož si auto chci nechat dýl, musí se tam vejít pak kočárek i s nákupem .

No aspoň základní požadavky:

1) kombík
2) diesel
3) tyrkysová modrá ( jako na obrázku níže )
4) denně s tím nalítám tak min. 60 km ( převážně přes město ) + výlety na víkendy
5) mělo by vydržet min. 5 let
6) cena max. do 150 tis. to už je velkej strop


Tak cooo, čekám na rady



Naposledy editováno 07.10.2011 09:32:13

3 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 14:24 | Nahoru | #1
FiZzeR> Pokud jí někdo vysvětlí jak se k turbu chovat a ona to bude dodržovat, tak bych z repase strach neměl. A s plánovaným nájezdem se jí nevyplatí nechat udělat přestavbu a tankovat LPG (a to nepočítám náklady na revize).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 14:28 | Nahoru | #2
Hlavně to chce poctivý starý TDi motor, žádný pumpe-düse nebo commonrail s filtrem pevných částic a podobnými serepetičkami. To jsou tikající bomby a repase turba je proti tomu maličkost.
Passat, Audi A4 nebo ta V70 jsou podle mě dobré volby. Akorát německá auta se hodně kradou plus ty nápravy z lehkých slitin dostávají na českých cestách slušně zabrat. Zvláště když nesou ten těžký dieselův motor.

edit: Nafťák se vyplatí hlavně pokud má člověk přístup k "alternativním zdrojům" od zemědělců nebo ukrajinských kamioňáků

Naposledy editováno 19.09.2011 14:30:00

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 14:31 | Nahoru | #3

chanchez píše: FiZzeR> Pokud jí někdo vysvětlí jak se k turbu chovat a ona to bude dodržovat, tak bych z repase strach neměl. A s plánovaným nájezdem se jí nevyplatí nechat udělat přestavbu a tankovat LPG (a to nepočítám náklady na revize).



to je docela dobře možný, ale turbo neni Kostěj, jednou prostě umře. Slušným zacházením se to jen oddálí, ale u jetýho auta je to tak jako tak sázka do loterie, když nevíš jaký prase v tom jezdilo před tebou přestavba na nějaký normální auto stojí do 30kkč, což se jí při ročním nájezdu cca 20kkm (viz výše) zaplatí za rok a něco. píše že si ho chce nechat pět let, bomba má životnost tušim deset roků, jak často se dělaj revize nevím, nějak moc se o to nezajímám bo mě tyhle jakožepaliva do auta nesměj (alespoň prozatím, se současným trendem vývoje cen benzínu tam asi skončim taky )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

19.9.2011 v 16:09 | Nahoru | #4

chanchez píše: FiZzeR> Pokud jí někdo vysvětlí jak se k turbu chovat a ona to bude dodržovat, tak bych z repase strach neměl. A s plánovaným nájezdem se jí nevyplatí nechat udělat přestavbu a tankovat LPG (a to nepočítám náklady na revize).



A jak?:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist