No aspoň základní požadavky:
1) kombík
2) diesel
3) tyrkysová modrá ( jako na obrázku níže )
4) denně s tím nalítám tak min. 60 km ( převážně přes město ) + výlety na víkendy
5) mělo by vydržet min. 5 let
6) cena max. do 150 tis. to už je velkej strop
Tak cooo, čekám na rady
Naposledy editováno 07.10.2011 09:32:13
1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.
Představa je, že bych chtěla, aby mi to auto vydrželo minimálně 5 let, proto radši Diesel a hlavně je to levnější než benzín.
Co se týká ceny tak moc nevim, bazarový mě docela šokovaly, ale u novejch je to ještě horší, myslim že max. strop si dám tak do 150 tis. ( víc bych byla ochotná dát snad jedině kdyby to bylo opravdu super auto )
vysokejbatůžek píše: Takže doplňující informace: Pravidelně s tim budu jezdit trasu 2 x ( tam a zpět ) Čimice - Čestlice + občas po Praze navíc - tak myslim, že denně s tim třeba 60 km nalítám a na víkendy na výlety, takže najedu asi dost.
Představa je, že bych chtěla, aby mi to auto vydrželo minimálně 5 let, proto radši Diesel a hlavně je to levnější než benzín.
Co se týká ceny tak moc nevim, bazarový mě docela šokovaly, ale u novejch je to ještě horší, myslim že max. strop si dám tak do 150 tis. ( víc bych byla ochotná dát snad jedině kdyby to bylo opravdu super auto )
no hele, pokud budeš jezdit kraťasy, tak počítej s tím že jakejkoliv turbochrocht bude šíleně trpět, a spočítej si při svým ročním nájezdu, jestli tě ušetřenej benzín bude stát míň jak repas turba jednou do roka. jo, nižší spotřeba je fajn, ale "mít auto" nejsou investice jen za PHM... navíc nižších provozních nákladů se dá dosáhnout i jinak, třeba přestavbou na LPG.
Naposledy editováno 19.09.2011 14:14:21