Téma: Foto & Video Galerie ,,nejen,, z vyjížděk

7.9.2011 v 20:23
Galerie vzpomínek ze skupinových vyjížděk, moto akcí a z mého batůžkování

..... fota..... od Lí. (já) a dalších lidiček okolo mne

Aneb, můj deník batůžeka a od března 2013 malý pilot Lí.
( foto z jízd na skútru naleznete jak jinak, než ,,už,, v deníku motorky )
Jupííí, od září 2015 jsem už ,,velkej,,
--------
Toto téma jsem dnes uzavřela. Pro případné budoucí baťůžkování jsem si založila skupinu : DENÍK baťůžka Lí.
Kam jsem si ,,přehodila,, ony vzpomínky.... :)
Díky.

Naposledy editováno 15.02.2018 19:54:08

Blokovaní uživatelé: Pertla
1... 14 15 16 17

9.3.2016 v 21:45 | Nahoru | #481
....Tak se rok s rokem sešel a už tu máme další moto výstavu... A kam jsem letos ,,hupsla,, ?
Jak asi víte, chci si koupit pořádné hadry na moto. Ten textil, zvláště gatě se mi nějak srazily.... A tak stejně když jsem nedávno ,,povýšila,, tak ať mám své dlouhatánské tělíčko s uzlem okolo pupíku pěkně chráněná
Od podzimu se domlouvám s 4sr na kalhotách a drobné úpravy. O Vánočních svátcích to nevyšlo... Tak další pokus mne změřit byl na moto výstavu v Brně.
Stejně jsem ještě v Brně nebyla a chci se tam podívat. Když tak furt ten Petřičák mele o Brněnské výstavě....že je lepší...kam se hrabe Kočičák a Letňany..

Domluvená a frrr na východ...

Ráno v KV poněkud kosa...

Praha - jaro:

Brno - tma jak v pytli

Lusynda - ,,mi,, vyhrála lístek na Brno výstavu = děkuji // jen si dělám hlavu, že odměnu si ještě nevybrala....

Nooo a kdo si počká na zítra - bude zbytek, tentokrát to bylo na mále. Neboť fotit v mraku se mi nevyplatilo. Rozbil se mi foťák
Tak jen tak tak jsem sehnala od bratrance. Foto výše jsou z nového mobilku - šmrdlacího

26.3.2016 v 00:21 | Nahoru | #482
....tak jsem se prokousala fotečky... Je jich hodně, vůbec jsem netušila že jich bude tolik. Přišlo mi že jsem ,,letos,, na moto výstavě fotila málo...hm...
Fotečky jsem z velké haldy rozdělila na 6 alb :)

První...motorky :

při pohledu na tento stroj... mi v duchu prolétlo toto: ,,ten je náš,,

Další malá vsuvka. Copak je na této moto divné? Krom toho chlapíka co tam něco šmouluje...

No a jedeme dál. Možná že toto album jsem měla ještě rozdělit na: na ruce, na záda, nohy na před, ten je náš & history ....
I teď třídím. Škoda že nejde přidat alespoň 10 fotek na ráz... Možná by to Adminci měli ještě trošku vylepšiti

Něco pro Raketku:

Při pohledu na tuto moto si říkám...ta vypadá jak ta NC něco, co mne na ní jeden Šmudla8 3x svezl....
Jen vzadu jak je kufřík, nevlaje šňůra s klíčen v zámku

Ještě pár posledních kouskůůů

Naposledy editováno 26.03.2016 00:25:18

26.3.2016 v 00:33 | Nahoru | #483
Druhé album - sedící známí....

Moc jich nemám, protože... Zaprvné furt někde někdo se válel a za druhé můj doprovod se příšerně ksichtil, když jsem chtěla na mašině vyfotit

26.3.2016 v 00:37 | Nahoru | #484
Třetí...moto válející se ....

Naposledy editováno 26.03.2016 00:41:35

26.3.2016 v 00:48 | Nahoru | #485
Čtvrté ... pidi a nejmenší na největších, aneb budoucí motorkáři:

26.3.2016 v 01:06 | Nahoru | #486
Páté.... Průřez halou.... Jeden nejmenovaný motorkář psal SMS....foť ať vím jestli mám příště jet...

Naposledy editováno 26.03.2016 01:09:05

26.3.2016 v 01:54 | Nahoru | #487
Šesté.... Brněnské Výstaviště...okolí...starý okruh....
Prostě od Petřičáka důkladná exkurze u něj v Brně na téma MOTO
Díky.

ááá....blue Haya...

ááá přichází modrý motorkář.....povídám počkej...třeba jde k modré Háyušce... a faaakt šel....

Přicházíme na parkoviště....a ejhle, vedle je autobazar a stojí tam ,,neznačkový,, Jeep

Alfííí osiřela ...

Začátek ...start...starého Brněnského okruhu....

.... a pohádky je konec....Tak zase za rok, a to v Praze

24.7.2016 v 19:33 | Nahoru | #488
Od záři 2015 jsem sice už ,,velkej,, a první mašinu mám od 18.dubna 2016, a od 30.04. na ní už i jezdím a už mám 2815,5 km na jeto, ale občas někomu zahřát záda neškodí... Ještě neumím jezdit rychle , zatím pomalu a jistě se rozkoukávám a seznamuji se s Mášou.

No ale hlavně Miky74 nevěděl jestli tam můžou motorky které nejsou Americké. A abych parkovala někde jinde... bude asi lepší když se budu batožit...
Ale klidně jsem mohla s Mášou jet, neboť tam bylo spoustu neAmerických motorek. To nemůžu ani Máše říct. Tak pst !!

Silnice byli označené asi tak jak na té Šumavě....tu jedna a další křižovatku, aby jste projeli všechny směry, neboť tam už nebylo to město na které jsme jeli...
Asi na budeme dlouho vzpomínat jak jsme od Slaný jeli na Neratovice a cedule fuč....

KV...Řevničov...Slaný...dlouho nic...Velvary...Veltrusy...Kralupy (Jééé tu bydlí Jana z SOUE a Alpiniště ) ... Odolená Voda ( jééé tu bydlí Dekárna) .... Konečně Neratovice (díky dopravním značkám jsme málem nenašli!!! ) .... Kostelec n/l ... a konečně Branďas (Brandýs n/l - Star.Bol) — v Proboštská Jezera.
Po bloudění po Šumavě jsme s mojím motorkářem zjistili že v Itálii je to mnohem horší....

Howling – American Cars and Bikes
Další ročník legendárního srazu amerických aut a motorek se letos uskuteční v sobotu 23. 7. 2016 od 10:00 hod. opět na Probošťských jezerech. V unikátním autokempu u Brandýsa nad Labem, s hlídaným parkováním návštěvníků, budete moci obdivovat americké vozy všech značek i ročníků.

Přesun do ,,oddělení,, 4x kolo....

Neděle, vsávat a cvičit, papat, balit a frrr domů.....

Naposledy editováno 24.07.2016 19:35:55

18.9.2016 v 22:34 | Nahoru | #489
...se zase rok s rokem sešel...

MotoDovolená na zadní sedačce motorky HAYABUSA 1300 ve směru Andalusie. Od NE 28.08. do PÁ 09.09. 2016, čas 22.03 h závodiště

DEN : 1 (NE 28.08.)
Kemp v Lindau

Stihli jsme krásný západ slunce...výborné vínko u obr sezení, jak z cest Gulliverových....
Tak na této benzínce jediný široko daleko na silnici číslo 93, jsem si v loni po ztrátě několik gumiček na copu, vlasy roztrhávala. Byli kvalitně zacuchané, vypadala jsem jak panenka s chemlon vlasy... Prostě na Haya nelze vlasy mé sepnout do jednoho culíku a pár gumiček tam. Pouze dva pletené copy

Naposledy editováno 21.10.2016 22:11:43

20.9.2016 v 22:04 | Nahoru | #490
DEN : 2 (PO 29.08.16)
Kemp v XXX někde v Itálii, opět u jezera... Vypadá to že letos bude dovolená o jezerech
Moc toho nenapíši, neboť jsem právě zjistila, že můj ,,deníček,, na pohledech z druhé strany se mi z práce nevrátil a je tudíž nenávratně v ....
Z jednoho jezera ráno odjíždíme a u druhého máme siestu, Haya ví kde správně tankovat a u třetího nocujeme, kdesi v Itálii.
Letos je začátek dovolené lehce mokrý...
Jinak druhé jezero, je to slavné Bernardino - kdo to uhádl na FB?

...na závěr dne...opět pizza.... a vínko...

Naposledy editováno 21.10.2016 22:10:58

21.10.2016 v 21:21 | Nahoru | #491
DEN : 3 (UT 30.08.)

Dnes frčíme na Turín....
Turína a míříme do hor , pak šup sladká Francie. Po SS25 a SS24 je nádherné svezení plné zatáček a malebné krajiny. Fotím a fotím... Co jiného na zadní sedačce....a já ještě ke všemu.... Výborný oběd v Brianconu..... a pokračujeme na jih směrem ke Gap. A kdepak stavíme stan? Nooo zase u jezera....s kamennou pláží... Kemp LE NAUTIC

....z města mi docela lítal mráz po zádech...Pak Vám stavíme u benzínky, aby se pilot podíval kudy kam....a okolo tací divní lidé....

Naposledy editováno 21.10.2016 21:22:27

21.10.2016 v 22:07 | Nahoru | #492
DEN 4: (ST 31.08.2016)
...cestou necestou....plazíme se za nakláďákem...uf...ještě že neřídím...jeblo by mne...
Nu což, odměnou bylo hajání v ,,boudě,, (mobilhome) a výbornou véčou... a konečně jsem ,,ulovila,, pro kolegyňku propídu. Vášnivá sběratelka propisek. Tak jí vozím propiskové dárky z dovolených...

21.10.2016 v 22:47 | Nahoru | #493
DEN 5: (CT 01.09.)
Po snídani hurá na most
Turistický magnet v okolí - dálniční most - který je jedním z nejvyšších na světě. Na pohled je to skutečně impozantní stavební dílo. Nejlepší výhled na most je podle všeho z kopce nad dálničním motorestem viditelným z parkoviště, ale vzhledem k tomu, že sluníčko už slušně pálí a je to docela daleko, musíme se spokojit s fotkami z větší vzdálenosti...
Malý kemp v městečku Benicarló a s číčínkama a alojkama....

27.11.2016 v 20:45 | Nahoru | #494
DEN 6: (PÁ 02.09.)
Před stanem jsme posnídali oblíbené ,,rybičky,, mrkli na moře a frrr dál za sluníčkem....
Vedro na dálnici...široko daleko nic...
To Vám tak jedeme a jedeme... fuj, cítím jak se něco pálí. Hm. Ale je to takové divné, jako by někdo z kamionu za jízdy vylil kávu o okna a k tomu jako by se pálily gumy.
Kouknu se tak do prava...do leva a ejhle... Fabrika s nápisem : NESTLÉ, aha, tak to bude asi pražírna kávy nestlé...
Dnes kempujem v městečku Almuňecar. A to v pěkném pokojíčku, a další noc opět ve stanu... Prý mají volné komnaty jen v pátek a na víkend má plno.
Nooo, sprcha, a pěkná postýlka přišla vhod.

27.11.2016 v 21:00 | Nahoru | #495
DEN 7: (SO 03.09.)
Dnes válení....moře...teplo...koupáníčko...opalovačka...kdopak se dnes spálí?
Zítra pozvolný návrat...

27.11.2016 v 21:26 | Nahoru | #496
DEN 8: (NE 04.09.)
Opouštíme Almuňecar a frrr... Villanueva de la Concepción....Valle de Abdalajís.....Campillos..... dnes to vypadá na dálniční hotel někde...někde fuč. Nějak jej nemůžeme najít...a tak se jezdíme jak četníci ...furt dokola...ažžž .... Se rýsuje pohádkový hotel.... Al-Kalát postaveném v pseudo-arabském stylu. Velmi příjemný klimatizovaný pokoj s vlastní garáží - to se Hayušce moc líbilo ... Velikananánskou garáž sama pro sebe, pilot s batůžkem hned vedle. Pokojovým servisem za rozumnou cenu 35 € na osobu.

Skutr šňůra :

27.11.2016 v 21:49 | Nahoru | #497
DEN 9: (PO 05.09.)

Včera mi chcípli všechny baterky, tak foto pohádkového pokojíku až dnes... Jinak fotečky focené mobilem, až na konci...
Dnes je v plánu další toulání španělskými okreskami až do Puerto Peňa....tak uvidíme kde dnes skončíme... :)
.... Segóvie..... Sevillo....

Naposledy editováno 27.11.2016 21:51:32

27.11.2016 v 22:41 | Nahoru | #498
DEN 10: (ÚT 06.09.)

Dobrá snídaně z místního mini obchůdku, sbalení stanu a pokračování na sever.
Přes Peňafiel vedla cesta až do Aranda de Duero.....Salas de los Infantes....
Jůůůůů....objevujeme malé jezero, kde je hladina je tak nízko, že jsou krásně vidět zatopené vesnice na dně....
.....Od městečka Nájera je to po N-120 už do Logroňa ....
Vzhledem k tomu, že je to poslední noc ve Španělsku, beru za vděk bungalovem a v restauraci naproti u dobrého burgeru probíráme s pilotem dojmy z cest....

28.11.2016 v 21:48 | Nahoru | #499
DEN 11: (ST 07.09.)

Z Logroňa pokračujeme dnes na východ.... Peralty..... podél řeky Aragón až do Carcastilla.....Cásedy....Sangues.....
Cestou necestou narazili jsme na bikers friendly motorestu a dáváme si tříchodové menu. Super obsluha! Po ,,O,, frčíme dál a dál....
N-330 přes průsmyk Somport. Když jsme tudy loni projížděli, minuli jsem nádherné železniční nádraží Canfranc estación u vrcholového tunelu spojujícího Francii se Španělskem. Jůůůůů. N-330 má navíc táhlé zatáčky a kvalitní povrch, pro Hayabusu pravé eldorádo. Jůůůůůů. Vjíždíme do Canfranc a za chvíli už nacházíme co hledáme. Parkujeme u mostu před vstupní branou a vyrážíme na průzkum téměř čtvrt kilometru dlouhého nádraží. Je oplocené a na zabarikádovaná okna je smutný pohled
Mne jako naschvál hlásí novej foťák : nedostatek paměti. Fotky z paměťovky nejdou totiž vymazat. A tak pilot v před se svým mobilem a krásou částečně nefunkčního KRÁSNÉHO vlakového nádraží vyráží sám. Já sedím na lavičce a po jednou mažu. Zkouším vymazat více fotek na jednou ale ne a ne se mi to podařit
Až pak po několika slovech....nervech...se mi to nakonec podařilo! (fotky, které jsem mazala, jsem už měla v PC)
Z celého areálu jsou využívané jen dvě malé vstupní budovy a párkrát denně sem ze Zaragozzy zajíždí motoráček. Tunel pod horským masivem využívá jakási laboratoř a cesta do Francie je tak bohužel neprůjezdná.
Cvak cvak a frrr dál do Francie......Oloron-Sainte-Marie ..... Na druhé straně průsmyku, po několika km, potkáváme trať opravenou a snad tam jede i vlak...
Z Oloronu do Pau je jízda doslova utrpením, jelikož místní řidiči jedou doslova a do písmene jako s hnojem a jen málokde se tu dá bezpečně předjíždět. To ale ještě netušíme, že kemp budeme v Pau hledat skoro hodinu- Na konec jsme nešli...jen 8 minut po zavíračce :) Když se sháníme po obsluze přes místní interkom, zaměstnanec kempu nás nechává čekat před závorou dobrých dvacet minut. Uf. Fofrem postavit stan a frrr na véču. Máme hlad, že bychom se o něj opřeli i s Hayou....
Končíme v něčem, co vypadá jako Radiator Springs z filmu Auta od Walta Disneye. Jůůůůů. Všechno je tu v americkém stylu včetně nejrůznějších plakátů na zdech. Kuchyně je ale výborná a číšnice je příjemná a obdivuje naši dlouhou cestu až sem v jedné stopě.
Aby to by nebyl Petřičák, aby zase něco nebylo....V průběhu noci vylítnul jak papírovej čertík.... Nějaká čtyřnohá číča zkoušela asi skok ze stromu na náš stan...a trefila se pilotovi na hlavu.....

Jůůůůůůů

Hayuška na nás už čeká.... Kdepak jsou Ti moji motorkáři.....

28.11.2016 v 21:59 | Nahoru | #500
DEN 12: (ČT 08.09.)

Po pár hodinách spánku v Pau, bereme ráno útokem v první supermarketu. Kousek za městem najíždíme na dálnici s tím, že na první benzince posnídá Hayuška. To ale ještě netušíme, že bude hladovět přes padesát kilometrů, až měla hladové oko silně vyvylené. Dál až do Bordeaux probíhá cesta bez zvláštního příhod a po najetí na N-89 už jen pokračujeme ve stejných kolejích jako loni......hořčice.... Cílem je dálniční ,,buňkovej,, bílo-modrý hotýlek na odpočívadle poblíž Maconu. Trochu se ochladí, dálnice je mokrá a místy i drobně mrholí. Obloha nevěstí nic dobrého, ale nakonec z toho nic není a okolo Lyonu už je zase azůro. Pokojík i se snídaní včetně hlídaného parkoviště je za stejnou cenu jako loni, takže pohoda parádička. Po náročném dni padáme do postele a spíme jako batolatka.

28.11.2016 v 22:16 | Nahoru | #501
DEN 13: (PÁ 09.09.)

Dnes je v plánu dojet až do vlasti, přesněji řečeno do západních Čech. Okolo Besanconu tak v Mulhausenu překračuji hranice do Německa. Provoz na dálnici je poměrně hustý, ale časté kolony jako loni se naštěstí nekonaly. Jupííí. Přes Karlsruhe, Stuttgart a Heilbronn. Pozvolna se blížíme k Nürnbergu, a to cestovní rychlostí mezi 160 a 180 km/h. Dalšíííí super místečko z loňska, mají tu výýýborné rybí sendviče!! A to by nnebyl můj Dvorní pilot, kdyby se zase nenechal unést závoděním....Tentokrát to byli čtyři kola.... Cestou ke křižovatce s 93 s ním (s námi) zkouší závodit Švýcar v Mercedesu a je zjevně nervózní, když mu v rychlosti 235+ km/h pořád dýchá Haya na záda. To už jsem nucená zdělit pilotovi, ať mne vysadí a závodí sám....ze strachu že bude ve Varech spát na parkovišti vedle Haya zpomaluje... po sjezdu na 93 ku stavíme na odpočívadle už za regulérní tmy. Příjezd před barák o dvě hoďky dříve než v loni, a podstatě i za teplejší počasí, a letos mne stehenní kost nebolela! Jupíí. V sobotu už je na programu dne leháro.....vybalování a pilot se chystá domůůůů - díkyyyy za super dovolenku!!! Mlask
Za ty dva týdny jsem se na batožila skoro 7000 km, viděla spoustu krásných míst a jsem zase o spoustu zkušeností bohatší.

Mňamkááááááááá

28.11.2016 v 22:34 | Nahoru | #502
...z pohledůůůů....

11.2.2017 v 20:13 | Nahoru | #503
SO 11.02.2017 - posezení v novém roce...

Evropák s P.V.

Lí., Lusy, MalTom, Venkovanzhor, Ladymotozkoncesveta, Petr z Pozorky, Goffy & Slečna a malý Péťa

11.2.2017 v 23:37 | Nahoru | #504
Parada

1 reakcí na tento příspěvek Foto & Video Galerie ,,nejen,, z vyjížděk

12.2.2017 v 22:14 | Nahoru | #505
Li,fotky perfekto

(reakce na) Foto & Video Galerie ,,nejen,, z vyjížděk

13.2.2017 v 19:55 | Nahoru | #506
Džambulka> jo jo , jak jsem slíbila, tak Ti venčím tvého brášulku.... V únoru už po druhé Snad mu bylo lépe než minule....
Prý se nemohl v neděli odtrhnout od keramické kamarádky....

29.1.2018 v 22:04 | Nahoru | #507
Silvestr 31.12.2017 / Nový Rok 2018 opět v Šimlu..................
..................................................................................tentokrát sedíme u mega jídla..............
To by se líbilo Petřičákovi.... pěkně hačačá u zdroje dobrot...
Tentokráte se nás sešlo 8 lidiček..
Tentokrát ve znamení UPÍRŮ.....