globalmoto_duben_nolan





Téma: MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3
 
13.9.2007 v 10:19
Jen se uklidnila diskuse o gumách,je tu další.Dorna splodila první návrh náhrady stávající třídy 2T 250 cm3 třídou 4T 600cm3.Pravidla jsou ale dosti striktní a mělo by se v podstatě jezdit na sériových strojích bezmála stejných jako jsou SSP,jen s možností modifikace rámu + bežně dostupný bezolovnatý benzín.(více ad odkaz)
Pro je prý hlavně Honda, KTM to třeba moc nevoní a já se připojuju.Produkční supersporty závodí všude,tak by se nám prototypy a jejich ojedinělost úplně vytratila.To ať raději oživí supermona a nacpou do nich přeplňování :D ,to by byl rachot.Nebo bych povýšil BoT na úroveň světa :lol: .
Z MotoGP se nám vytrácí, exoty a to je škoda.

http://www.motorcycl...cmotogpclassdrawnup/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3

21.9.2007 v 13:52 | Nahoru | #1
Prusa #94>Jo, jo, to jsou právě ty válce 3G300, ale můžu říct že ta druhá má čtyřkanál a když jsou nový písty, tak to je to samý. Zdá se mi, ale že ty čtyřkanály maj horší spodek.

(reakce na) MotoGP - náhrada kubatury 250 cm3

25.9.2007 v 22:06 | Nahoru | #2
Jezatec>>
Měl jsem s nima několikrát tu čest, když nám na závodech spojili kategorie. Dousek, Chábera, Loicht na třipade a do toho Civín na půllitru RG. Mazec hroznej. Když mě předjížděli, tak jsem myslel, že Jawka právě vydechla. :lol:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist