paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Z typu 476 na typ 477
18.8.2011 v 20:32
Zdravím kolegové motorkáři, mám problém. Pořídil jsem si válec z typu 477 a jak na to tak koukám nebude to taková legrace přehodit. Problém je ve výšce válce. Ten ze 175 má 8 žeber a je o 15mm vyšší, píst je vyšší o 7 mm. Myslíte že můžu nechat ojnici ze 125? Případně jestli mohu ponechat i hlavu, rád bych si čízu nechal, ale i tak se mi do této předělávky nechtějí vrážet další peníze. Poraďte co s tím.

1 reakcí na tento příspěvek Z typu 476 na typ 477

19.8.2011 v 10:36 | Nahoru | #1
Klika (konkretně setrváky), válec, hlava, karbec (o 2mm větší difuzor - 26mm), některý stroje jiný kolečko primárního převodu na klice, jinej je i náhon tacho, jiný je sekundární kolečko.. převodovka má jinej převodovej poměr, to je ale daný tím primárním kolečkem.

Radši než sehnat za 400,- válec a dát ho na výbrus, je lepší za litr koupit motor, zrepasovat su ho doma a pak ho tam dát.. já 476->477 řešil motoricky nejednou a papírově ze 477 na 476 taky..

(reakce na) Z typu 476 na typ 477

19.8.2011 v 12:19 | Nahoru | #2
Raisidlo77> Koukám že Vy se v tom trochu vyznáte, tak tedy co by to udělalo kdybch na motor 476 hodil válec z 477. (myslim jenom válec s pístem a převody bych neřešil) Pokud by to šlo musela by být hlava ze 175 ? nebo by stašila 125ková pro zvýšení kompresního poměru ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Čz 125/476 Elektrika ČZ 125/476 Hovořak1 3 8.4.2023 v 18:38 Hovořak1
ČZ Posilube 125 vs 175 ČZ 175/477, ČZ 125/476 RockNRolenc 11 21.9.2022 v 17:47 VGT
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist