paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Už zase?!?!?!?: vidlice Hornet 6 + obecné zásady
18.8.2011 v 10:48
Kdybych měl teď love na gsx-r 750, tak tady neotravuju s tak frustrujícím tématem jako je podvozek u H6 .
Pročetl jsem celé forum, ale některé otázky mi zůstaly nezodpovězeny:(

Tedy: Kromě toho, že byla vidlice dost měkká, nepředváděla žádné tlumení. Tento fakt mě příliš neznepokojoval, poněvadž mám moto necelé dva roky a je to 2003ka...tedy jsem předpokládal, že je olej zhuntovaný a možná i v nedostatečném množství. Vidlici jsem rozdělal vyčistil, vyměnil gufera a prachovky, nalil předepsané množství 15ky oleje....a očekával zázrak:)
Vidle trochu ztuhla při pružení a dalo se pozorovat něco, co by se dalo nazvat tlumením...po týdnu ježdění byl ovšem i ten náznak tlumení pryč a zas se to chová jak dětský kočárek...FUU..

1. Jak je možné, že po týdnu se změnili vlastnosti?
2. Hustota oleje ovlovňuje pružení i tlumení?
3. Mám dát, myslím, že jsem ho někde zahlédl, ještě hustší olej?
4. Co ovlivňuje množství oleje? (zdá se mi, že víc oleje - kratší chod, prudší doraz, na tlumení bez vlivu)
5. Poznám co tam mám za pružinu, když ji tam dával někdo jiný???
6. Naměřené hodnoty mám jinde...ale více méně..pokles moto z vyvěšení 5cm, s jezdcem o další 2cm celkový chod 12cm.....váš názor????

Tedy...chtěl bych přitvrdit, ale bez vyřešeného tlumení je to pasééééé....

Díky za každou..ověřenou radu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už zase?!?!?!?: vidlice Hornet 6 + obecné zásady

18.8.2011 v 13:23 | Nahoru | #1
assassin>

tlumení komprese..bych si tady ani nedovolil očekávat:)

trápí mě odskok...chodí to stejně rychle dolů jako nahoru....a když přitvrdím pružinu...
bude to asi chodit rychleji nahoru než dolu...

Taky mám podezrení, že je tam něco špatě...ale dělal jsem to s člověkam co kolem motorek běhá .... i závodních...jako mechanik...a dle něj...je tam vše OK......tak zkouším první porozumět principum regulace......než to rozdělám znovu.....

Děkuji!

(reakce na) Už zase?!?!?!?: vidlice Hornet 6 + obecné zásady

18.8.2011 v 13:30 | Nahoru | #2

MARIKK píše: assassin>

tlumení komprese..bych si tady ani nedovolil očekávat:)

trápí mě odskok...chodí to stejně rychle dolů jako nahoru....a když přitvrdím pružinu...
bude to asi chodit rychleji nahoru než dolu...

Taky mám podezrení, že je tam něco špatě...ale dělal jsem to s člověkam co kolem motorek běhá .... i závodních...jako mechanik...a dle něj...je tam vše OK......tak zkouším první porozumět principum regulace......než to rozdělám znovu.....

Děkuji!



jo tak to sme si rozumeli dobre, ja jen prave aby nebyl problem v tom ze tam hledas neco co to neumi..

me se do ruky dostaly vzdy jen kartridzove vidlice, takze tyhle rozpoctovky znam jen z dalky.. s tim ti moc neporadim, co mam nakou pribliznou predstavu tak bych si predstavoval ze tam je neco co sem mel v takove obycejnejsi vidlici na kole .. schemata funkce vygooglis jako "damping rod fork" tak jestli je tam to same...

tady hezky popsane:
www.racetech.com/HTML_FILES/DampingRodForks.HTML

Naposledy editováno 18.08.2011 13:32:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist