paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Repliky dvoutaktních GP 500 strojů
10.8.2011 v 12:21
Z dnešních hledisek "výkonnostní podvýživa", ale :
Koupil jsem sám (bez "pomoci"profi-dovozců ojetin)ve SRN v r.2008 a doteď se na ní učím ...
Je to skutečně o hodně vyšší "level", než T350R/1972 a GT750A/1976 na kterých jsem dosud
jezdil!
Vždycky jsem o ní snil, ale politické/ekonomické/administrativní okolnosti byly takové,
že před vstupem ČR do EU bylo yvloučeno, aby ze zahraničí improtovaný DVOUTAKT,navíc málem
20 let starý, mohl být v ČR zaregistrován pro provoz na veřejných komunikacích.
NYNÍ, pokud je "na papírech" a po STK ve KTERÉKOLI zemi EU, nezbývá "českému byrokratovi"
nic jiného, než I TYTO DVOUTAKTY Z POLOVINY 80.let zaregistrovat !!!
Souputnicí RG500 je taky Yamaha RD500LC (ze mně neznámých důvodů o 30!kg těžší,ale taky mo-
tocykl"mazel") a Honda NS400R (s nejlepším chassis mezi těmito replikami strojů GP500 -
ještěže Japonci tuto původně zamýšleli jen pro domácí trh a nevyrobili i verzi 500ccm! Byla
by totiž v jízdních vlastnostech LEPŚÍ, než moje životní láska RG500).
Budu se snažit do tohoto fóra posléze přidávat i další moje poznatky a informace, i když
zatím neznám nikoho dalšího, kdo by RG500 v ČR "měl na papírech" .

Naposledy editováno 11.08.2011 20:51:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 15:12 | Nahoru | #1

2stroke píše: Ty vždycky víš jak potěšit ...



no sorry, nezajímá mě jenom jak to vypadá s plastama, ale hlavně jak to vypadá pod nima a v karterech

(reakce na) Repliky dvoutaktních GP 500 strojů

10.8.2011 v 16:15 | Nahoru | #2
VlastíkPlamínek> :
Vlastíku, v karterech asi takto - dvě klikovky, 4 přívěry který nemůžou(na rozdíl od RGV250)
v případě selhání elektroniky sešrotovat písty(!), 6 převodů (2-6 jako u závoďáka), oddělené
mazání olejem, sání 4 rotač.šoupátka. Všude málo místa (jako u závoďáka)= při údržbě si člo-
věk "zapracuje" ... Např. baterka 4Ah(menší se asi nevyrábí,start jedině pákou)kvůli váze
a umístěna pod nádrží... Jako raritu má palivový kohout mezi výfuky zadních válců(3,4)směřu-
jícími dozadu jako kdysi u závod.MZ... Ten kohout jsem koupil novej jako první a jediný díl
poté, co jsem Gammu koupil - přece jenom 22let starej bajk/kohout,že! Kdyby začal prosakovat
"někdy za jízdy",mohla by to být docela "sranda"...
No a "úplně uvnitř" ? NOVÁ měla psáno 95 HP na zad.kole a myslím,že 235km/h (na šestku),
takže jsem (asi)koupil dobře,protože jsem "bábu" přiměl ke 210 na pětku (22let, asi těch
15.000+km,co měla na tachometru "po 3 německých majitelích byla pravda).Krouťák 7+kpm, váha
bez benzinu 154 kg .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
starší silníčák ... Suzuki RG 500 Gamma mira76 12 7.1.2012 v 08:41 bob750
Suzuki rg500 pánové není to škoda? Suzuki RG 500 Gamma mira76 23 10.11.2011 v 12:33 IvanDvoutakťák


TOPlist