Naposledy editováno 28.07.2011 22:07:51
1 reakcí na tento příspěvek Kde vozíte bombičky CO2 na opravu defektu
1 reakcí na tento příspěvek Kde vozíte bombičky CO2 na opravu defektu
1 reakcí na tento příspěvek Kde vozíte bombičky CO2 na opravu defektu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde vozíte bombičky CO2 na opravu defektu
Petr 11 píše: Vozim pod sedlem 5 16g bombicek CO2...zadny problem...akorat je potreba rict,ze na nafoukniti zadniho kola (150/70 x 18) spotrebuji minimalne 3 a na predni (90/90 x 21) minimalne 2.
Na co to všichni vozíte proboha?
Není lepší jeden dobrý antipich?
Co se nářadí týče tak pokud nemáš origo pod sedlo tak aspoň kleštičky, svíčák, používané stranové klíče a něco na osy kol šroubovák nebo bity, plus 1/4" oříšky kde to má smysl - některé šrouby bývají utopené, kam se stranovým nedostaneš. Nejsou špatné ani takové ty vréckové komba co se prodávají všude možně. Jako skladné se mi osvědčilo takové L z obou stran na bity - slouží jako šroubovák na delší straně, po vložení bitového adaptéru na kratší straně místo 1/4" ráčny, kde dlouhá strana je jako páka. Je to skladné, koupíš v každém železářství.
1 reakcí na tento příspěvek Kde vozíte bombičky CO2 na opravu defektu
prackarr píše: Hm,já najel na pneu opravenou antipichem,když jsem píchl za Gratzem,cca 4.000km. Opraveno za cca 90sec. Tak asi je lepší lepit,jak tam dát antipich,hm....
To netvrdím ale mám dušáky a tam je to 50:50 a vzhledem k tomu jakou paseku nadělal ten hřebík než sem zabrzdil,tak už by to bylo na 100% že se tam ten sajrajt nechytne.A na lepení už to taky nebylo,takže sem se začal mlátit do hlavy že si na cesty po městě neberu náhradní duši.No čekal sem dvě hodiny než mě ji dovezli.
2 reakcí na tento příspěvek Kde vozíte bombičky CO2 na opravu defektu
PS: můj názor, netvrdim, že někomu neposloužil antipich dobře.
2 reakcí na tento příspěvek Kde vozíte bombičky CO2 na opravu defektu
Naposledy editováno 18.04.2024 06:55:19
2 reakcí na tento příspěvek Kde vozíte bombičky CO2 na opravu defektu
Pokud je díra podélná,(řez),tak knot rozhodně ne,a antipich 50/50.
Argumentovat tím,že antipich ne,protože v pneuservise nadávají je víc jak úsměvné.
Pokud píchnu kolem komína,tak nelepím ničím. Jedu od benzinky k benzince a domů. Pokud píchnu 500km od baráku,tak zalepím čímkoliv a to,že budou v pneuservise pičovat je mě u prdele. Antipich má výhodu,že zároveň nafukuje. Než vozit pumpu,tak radši antipich. A než dát knot,co je opravdu jen nouzovka,tak fouknu antipich a pak dám v servise hříbek.
A bombičky jsou dobré tak na enduro,ale na silniční balón jsou třebq 2-3,tudíž drahá záležitost. Takže zase radši antipich. Nehledě na to,že když kolo ujde komplet,tak bez něj musíš prvně najít díru a pak knotovat. Antipichem nic nehledám. Fouknu a jedu.
Naposledy editováno 01.08.2011 09:21:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 624 | Dnes v 13:08 IvanDvoutakťák |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |