globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém se startováním
Zdravím všechny, nemohl by mi někdo poradit. Dneska sem chtěl nastartovat svoje RSV(r.v.2001), normálně chytla ,vyjel sem s ní před vrata a chtěl ji chcipnout, motor chcípnul ,ale začl mi točit starter a točil pořad i po vytažení kličku zapalovaní. Po letmé kontrole sem zjistil jen , že je baterka vařici a že se nafoukla. Nevěděl by někdo čím by to mohlo být ?
Předchozí
1 2
Následující

Problém se startováním

Skvělá odpověď, děkuji! 11.7.2011 v 14:57 | Nahoru | #1
relé startéru.

Problém se startováním

12.7.2011 v 12:22 | Nahoru | #2
tohle se mně taky stalo... relé sem teda ještě neměnil, ale pravděpodobně je to vážně tím. Má dost blbý místo přímo pod sedlem a když víc prší, voda může natýct přímo na to... aspoň tak předpokládám že to bylo u mě.

FiZzeR dycky poradí

Problém se startováním

13.7.2011 v 13:02 | Nahoru | #3
asi spečený relé jak píše kolega

1 reakcí na tento příspěvek Problém se startováním

13.7.2011 v 15:27 | Nahoru | #4
A jak se ti to podarilo vypnout..? baterka ven..? jeste ze to delal jen starter.. kdyby ti nesel vypnout cely motor, bys pak dopadl treba jak Francin z Postrizin..

www.czechbikers.cz
Web na Facebooku

(reakce na) Problém se startováním

13.7.2011 v 17:48 | Nahoru | #5
Jarena> Hele ono to moc dlouho netrvalo,pak lehla baterka . Ale relé už je na cestě,tak už abych zas jezdil

1 reakcí na tento příspěvek Problém se startováním

13.7.2011 v 22:26 | Nahoru | #6
No chcípnul sem to nakonec tak... že mi došla baterka Pak mě museli rozžduchávat, ale naštěstí se vše v dobré zvrátilo... baterka to taky přežila, ale to relé bych měl taky vyměnit... teď sem zase zjístil takovou zajimavou závadu: Když dojedu a nechám chvilku běžet větráky při vypnutým motoru a vypnutejch světlech, druhej den nende nastartovat přitom baterka ukazuje 12.1 voltu a motor se normálně točí... paranormální jevy téhle elektroniky mě někdy fakt dostávají...

(reakce na) Problém se startováním

14.7.2011 v 13:52 | Nahoru | #7

Dzimy píše: No chcípnul sem to nakonec tak... že mi došla baterka Pak mě museli rozžduchávat, ale naštěstí se vše v dobré zvrátilo... baterka to taky přežila, ale to relé bych měl taky vyměnit... teď sem zase zjístil takovou zajimavou závadu: Když dojedu a nechám chvilku běžet větráky při vypnutým motoru a vypnutejch světlech, druhej den nende nastartovat přitom baterka ukazuje 12.1 voltu a motor se normálně točí... paranormální jevy téhle elektroniky mě někdy fakt dostávají...


12.1 voltu je vybitá baterka..plně nabitá je nejmíň 12.6 V ..nejsem elektrikář a nemám to ze své hlavy...vyčteno z odborného článku v ČMN pro které to psal člověk z firmy na výrobu akumulátorů..já si hlídám aby měla těch 12.6V, protože zrovna Mille je dost háklivá na startování s vybitou baterkou - viz volnoběžka startéru-dost častá závada ....i když se ti motor normálně točí neni už akumulátor třeba dost silný aby utáhl zbytek el. soutavy..vstřikování, řídící jednotka, indukční cívky...říkám, nejsem odborník, ale tohle žádný paranormální jevy nejsou

Problém se startováním

14.7.2011 v 23:09 | Nahoru | #8
jestli má baterka po odstávce do druhýho dne 12.1V, tak ta baterka je K.O. , nebo má k tomu právě zpříma nakročeno...:)

Problém se startováním

19.7.2011 v 19:34 | Nahoru | #9
Tak sem to byl teď překontrolovat a fakt 12,1 bez světel... když sem je na chviličku probliknul, tak to pak ukazovalo 12,1... takže říkáte že problémy vyřeší nová baterka?

Problém se startováním

19.7.2011 v 21:49 | Nahoru | #10
Tak dneska sem namontoval nové relé a všecko fachá jak má. Tak díky všem za dobrou radu

2 reakcí na tento příspěvek Problém se startováním

20.7.2011 v 15:45 | Nahoru | #11
Co tě stálo a zkamas ho kupoval?

(reakce na) Problém se startováním

20.7.2011 v 15:51 | Nahoru | #12
Dzimy> já to řešil loni, a koupil jsem todle. akorát tehdá stálo o dvě kila míň

(reakce na) Problém se startováním

20.7.2011 v 16:45 | Nahoru | #13
Dzimy> Mě to vyšlo i s poštovným na 1000,-

2 reakcí na tento příspěvek Problém se startováním

16.8.2012 v 21:41 | Nahoru | #14
cau kluci potreboval bych od nekoho z vas radu vcera jsem zkousel natocit svoje rsv 1000 rok 2003 a zapnul jsem klicek cerpadlo jsem slysel ale kdyz jsem chtel nastartovat tak mi spinalo jenom rele pod sedackou a starter ani neotocil nevedel bx ste nekdo co by se mohlo dit je mi to dost divny jeste se mi to nestalo....vubec nevim co stip diky za radu...:)

(reakce na) Problém se startováním

16.8.2012 v 21:43 | Nahoru | #15
vosic> pokud ti u toho zhasínaj budíky, tak dobít/jinou baterku, pokud ne, tak buď chcípák nebo čidlo náklonu, případně někde špatnej kontakt/špatná kostra.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním

19.8.2012 v 19:36 | Nahoru | #16
vosic> tak dneska mám to samý...nešlo nastartovat a vybila se baterka, tak jsem ji nabil a pořád nic. Startér se ani neotočí, jen spíná relé

(reakce na) Problém se startováním

19.8.2012 v 20:06 | Nahoru | #17
Vision> Já měl to samé na Guzzi a byl to studeňák na konektoru. Pokud cvaká relé tak to není chcípak ani čidlo náklonu . Studeňák nebo slabá baterka.

Problém se startováním

19.8.2012 v 20:30 | Nahoru | #18
zkusím jinou baterku a uvidím, díky

Problém se startováním

20.8.2012 v 13:33 | Nahoru | #19
K té elektrice, proměřte si voltmetrem napětí na baterce a porovnejte kolik ukazuje palubní ukazatel. Je dobrý u skorovybitý a plně nabitý. Já se u své milky docela divil. :)

1 reakcí na tento příspěvek Problém se startováním

20.8.2012 v 18:31 | Nahoru | #20
palubní ukazuje 11,9 ale víc tam nikdy nebylo...baterka je asi rok stará a z elektriky funguje, jen startér mrtvej

Naposledy editováno 20.08.2012 20:45:11

(reakce na) Problém se startováním

20.8.2012 v 21:12 | Nahoru | #21
Vision> k tomu měření, je potřeba měřit při startování a pak i na startéru, nesmí tam být rozdíl. běhen startování to poklesne, ale musí to poklesnout stejně na baterce i na startéru.

1 reakcí na tento příspěvek Problém se startováním

25.8.2012 v 13:07 | Nahoru | #22
a rozuuzlení případu: rélé a volnoběžka fuč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním

30.9.2012 v 19:12 | Nahoru | #23
Ahoj tak zrovna řeším podobnej problém, nemůžu nastartovat motorku, když ale vemu stratér přímo přes jinou baterku kterou mám vedle motorky tak naskočí ihned. Startér byl už u odborníka a je O.K. Myslíte že je taky pryč relé?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním

30.9.2012 v 19:42 | Nahoru | #24
simmir> a když ji nemůžeš nastartovat, tak to znamená že točí a nechytá, nebo vůbec netočí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním

30.9.2012 v 20:01 | Nahoru | #25
FiZzeR>Vůbec netočí jen cvaká, myslel jsem právě hned na startér, ale tudy cesta nevedla...

(reakce na) Problém se startováním

30.9.2012 v 20:02 | Nahoru | #26
simmir> jo, to by mohlo být relé, ale taky nemusí. a když zapneš klíček, zabzučí pumpa?

1 reakcí na tento příspěvek Problém se startováním

30.9.2012 v 20:16 | Nahoru | #27
Startér necvaká, jen pod sedačkou relé (asi), a pumpa sepne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním

30.9.2012 v 20:19 | Nahoru | #28
simmir> tak zkus zapnout zapalování a něčím silným přemostit to relé - kulatej vehement pod sedlem, jdou do něj dva tenký dráty s konektorem a dva silný dráty na desítku matku - tak ty spolu spoj (jen na chviličku a bacha, budou lítat jiskry, teče tam neskutečnej proud). pokud začne točit startér, je to relé.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním

30.9.2012 v 20:38 | Nahoru | #29
FiZzeR> O.K.Díky moc za radu, zítra hned vyzkouším, a uvidíme.Nevíš kde případně koupit takové relé a kolik si cca připravit?

(reakce na) Problém se startováním

1.10.2012 v 00:25 | Nahoru | #30

simmir píše: FiZzeR> O.K.Díky moc za radu, zítra hned vyzkouším, a uvidíme.Nevíš kde případně koupit takové relé a kolik si cca připravit?



já platil cca pětikilo, originál je poddimenzovanej, kup aspoň 12V/150A (já sehnal univerzál do skútra 12V/300A)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist