do předních tlumičů jsem dal hustější olej - o dost. Co se týče těch tlumičů tak jsem nad míru spokojen, ale začal jsem pozorovat takový jev. Když přidávám, tak se mi zdá, že má přední kolo malou trakci. Nebo také pokud jedu 140+ tak mi přijde, že motorka nemá téměř žádnou váhu vepředu. S funkcí vidle jsem spokojený, jen mi přijde(vím, že je to asi blbost), že je teď motorka moc "vyvážená" dozadu. Takže jsem se chtěl zeptat, jestli by to šlo vyřešit tak, že jí snížím jen vepředu a popř. o kolik. Dík
1 reakcí na tento příspěvek Rada s podvozkem - snížení předku
Naposledy editováno 10.07.2011 23:17:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada s podvozkem - snížení předku
1 reakcí na tento příspěvek Rada s podvozkem - snížení předku
snad sem se vyjadril dost srozumitelne
1 reakcí na tento příspěvek Rada s podvozkem - snížení předku
pokud mas na predni gume dost rezervy tak zkus ty predni vidle trochu vypustit nahoru z brejli a uvidis co ti to udela...
Poly píše: vyhoda gumy 120/70 tezko ji sjedes az na hranu, nevim proc soudruzi v japonsku dali na SV 120/60
pokud mas na predni gume dost rezervy tak zkus ty vydle trochu vypustit nahoru z brejli a uvidis co ti to udela...
1 reakcí na tento příspěvek Rada s podvozkem - snížení předku
ověříš to takhle: vezmeš stahovací pásku na kabely omotáš okolo trubky tak akorát na těsno a přitlačíš až na prachovku sedneš na moto a povrtíš se na ní, potom musíš přední kolo dotat nějak do vzduch aby vidle plně vyjela a změří kolik se ta páska posunula (třeba 20mm) ideál je někde kolem cca 30-35mm zvihu vidle, jak je to míň vidle nefunguje jak má a nestíhá tlumit, jak je to víc je to taky naprd je to moc měkký, snad se todá pochopit,jak jsem to napsal nechtělo se mi hledat odkaz
Hygienik píše: taky bych řekl že se to projevilo negativně na jak píše Stev! pocitově ti to přijde dobrý,ale řekl bych že vidle nefungujue jak má...
ověříš to takhle: vezmeš stahovací pásku na kabely omotáš okolo trubky tak akorát na těsno a přitlačíš až na prachovku sedneš na moto a povrtíš se na ní, potom musíš přední kolo dotat nějak do vzduch aby vidle plně vyjela a změří kolik se ta páska posunula (třeba 20mm) ideál je někde kolem cca 30-35mm zvihu vidle, jak je to míň vidle nefunguje jak má a nestíhá tlumit, jak je to víc je to taky naprd je to moc měkký, snad se todá pochopit,jak jsem to napsal nechtělo se mi hledat odkaz
tohle se ale tyka nastaveni predpeti pruziny/vyber tuhosti pruziny.. se zmenou oleje se tohle vicemene nezmeni.. tohle je tak pomalej dej ze to olejovy tlumeni pro nej vicemene nema vyznam... chovani tlumice se na tehle statickejch velicinach v podstate nepodepise, tlumic se pozna az u dynamickejch deju (tzn rychle stlacovani a roztahovani vidlice) a to se na miste zkouma blbe....
otazka je co tazatel pri jizde pozna/nepozna a to ze se se mu zda ze vidlice funguje ok-z ceho tak usuzuje... videl bych to stejne jako stev
Tomáš_GSR píše: Takže myslíte, že to bude úplná blbost? Jen pro info mám 110 kg, takže ten hustčí olej pomohl. Teď to opravdu pruží líp, ale ne že by to bylo nějak extra tvrdý, to zase ne. Spíš bych chtěl jen "víc" zatížit předek. Další věc je, že mám i neorigo řídítka, takže sedím trochu víc napřímeně.
1) pruží pružiny, s těmi jsi nic nedělal. olej tlumí
2) hustším olejem nemáš tak rychlé reakce tlumení (třeba v h9 jsem měl 20w místo 10w...na dobré silnice lepší, na rozbitějších silnicích občas tlumení nestíhalo)
3) čím víc jsi "na rukou", tím líp vnímáš přední kolo. napřímený vnímáš motorku víc zadkem (a tím pádem vnímáš více zadní kolo) a míň rukama
Naposledy editováno 11.07.2011 11:53:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
garáž Suzuki GSR 600 | Jankosaro | 4 | 1.12.2023 v 16:13 Juraj22 |
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 | Ebčak | 31 | 15.10.2023 v 23:32 assassin |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 | Blackaligator | 2 | 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator |
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 | Hunterkill | 16 | 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill |