globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zachlastání českých TL borců
Nazdárek přátelé a kamarádi..jak jsme se domlouvali,tak i činím...mám namysli,že by jsme se mohli sejít u mě v nějakém příjemném prostředí..vypít nějaký to pivko , pokecat, poslechnou dobrou hudbu ...atd...atd... mám to namyšlený na přibližný termín 12.8.-14.8.2011 .Pivko a žrádlo bych zajistil...záleží jem na vás jaký zájem bude..mohl bych sehnat chaty bo nějaký platz na stany.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 10:08 | Nahoru | #241

SemiTLR píše: assassin> to není špatnej nápad ok tedy tak já to nechám bejt zatím... ty rozvody se budou dělat tak se to vezme při jednom. Co se všechno musí kuchnout aby jsi se na něj dostal?? na ten senzor.... Já totiž beru ty spojovací ..tak nemusím ani sundávat altík....



je to pod vikem kde je spojka, ale bohuzel nestaci sundat jen ten plastovej kryt co kreje spojku, ale musi jit dolu cele viko, tzn i s vodni pumpou (tam se musi dat bacha na tesneni/vrtulku.. kvuli orezle hridelce to bejve lehce komplikovana zalezitost) pak uz se na to tusim muze, spojkovej kos asi dolu nemusi.. to bych do te doby jeste overil....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 10:41 | Nahoru | #242
assassin> JJ ověř,když koupím ty rozvody a napínáky ....dalo by se za víkend zmáknout u tebe??? Já jsem technickej antitalent

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 11:13 | Nahoru | #243

SemiTLR píše: assassin> JJ ověř,když koupím ty rozvody a napínáky ....dalo by se za víkend zmáknout u tebe??? Já jsem technickej antitalent



tak senzor je pod spojkou, tzn kos musi dolu - to by nebylo tak zly , viko by pak muselo jen kvuli protazeni dratu, to bych skoro zkusil nejak to tou gumovou pruchodkou dostat i bez sundavani vika. na to se jeste podivam, to bych vymenit dokazal i takhle na pockani, kdyby muselo dolu viko, bylo by to horsi, u ty vodni pumpy muzou nastat ruzny komplikace - poskozeni tesneni a pumpa zacne tect apod....
(na tlzone se odbornici tvari ze to tou pruchodkou dostat nejde, ze kvuli kabelu musi viko dolu.. az se mi vrati ten senzor tak zkouknu jestli by ty kabely nesly z pruchodky nejak dostat.. nove protazene by se pak utesnily silikonem... jinak by se urcite muselo koupit preventivne tesneni vodni pumpy.. to se urcite znici kdyz nebude nahradni:)

jestli myslis i rozvody tak do toho by se mi nechtelo, tyhle veci nedelam casto - nemam v tom tudiz moc praxi, nejde mi to moc rychle apod.. tohle kdyz to jde radsi necham nakymu mechanikovi...


Naposledy editováno 16.08.2011 11:19:33

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 12:06 | Nahoru | #244
assassin> Zkusim to naprogramovat z těch otáček a rychlosti přes převod. Jo akorát jsem si uvědomil, že při vypnutý spojce a plynování za jízdy si to bude myslet, že je tam jinej kvalt. Tak to je taky na prd řešení. To by se navíc muselo vzít přes spínač na spojce a ukazovalo by to kvalt teprv po zařazení a vypnutí spojky, což je hezký pro lážoplážo ježdění u mě, ale na okruhu dost pomalý čekat na zapnutou spojku a vteřinu, než začne brát spojka bez kluzu, aby se správně ukázala ustálená rychlost vs. otáčky. No teda. Je to alternativa, kdyby nebylo zbytí s tim voličem v převodovce. Pro Semiho je asi lepší to prodat, aby nějaký prachy dostal zpátky a pak by šlo aspoň udělat, když nebude vůbec signál z voliče dát mapu neutrál a když nějakej bez ohledu na zařazenou rychlost, tak dát tu šestku, aby fungoval správně aspoň ten aktivní G-pack, nebo jak tomu říkáte. Fungovalo by to jak má, ale bez ukazatele. Stejně mu to tam teďka háže všecko možný, určitě to bude lepší.

(reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 12:37 | Nahoru | #245
assassin> jj stou vodní pumpou jsem měl problémy na starým telátku...zajímavý bylo,že po výměně se mi ztrácela vo da pořád...tak jsem tam nalil tu stačku do chladiče a problém byl vyřešenej

Já tedy koupím těsnění a domluvímne se....přijedu k tobě a nějak to vyřešíme a ty rozvody si udělám s kámošem až v zimě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 12:41 | Nahoru | #246
atheris> já si myslím,že kdybych tam dal ten Honzův vehement tak s tím ani nemusím nic dělat....nebo jsem to tak aspoň pochopil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 12:44 | Nahoru | #247
atheris> a navíc jsem si myslel,že mělo fungovat alespoň to ATRE ,ale já jsem žádnej rozdíl nepoznal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 12:55 | Nahoru | #248

SemiTLR píše: atheris> a navíc jsem si myslel,že mělo fungovat alespoň to ATRE ,ale já jsem žádnej rozdíl nepoznal...



kdyz jsem to u tebe zkousel programovat, tak to bylo v rezimu s vypnutym ATRE... tzn ze pri zapnuti zapalovani se na displeji na chvili objevi pomlcka... ale nevim jestli to nebylo tim jak uz ste nad tim badali... kdyz je tam nastavena ta funkce ATRE tak to po zapnuti na chvilku ukaze ten "nahradni" kvalt co to jednotce vnucuje... tzn obvykle "6" (to sem ti tam nastavil)

to gipro s rozbitym senzorem ukazuje blbosti, ale to TRE by melo makat, teda doufam ze byly v healtech tak gramotni a davaji tam tu "6" mapu porad a odpoji ji jen jak dostanou kostru na drat s kontrolkou - tak jak se to dela u tech jednoduchejch obvodu jako je ten muj. kdyz bude chvili casu zkusim tohle overit, ze to tak funguje. Tzn pokud to tak je tak to ted funguje stejne jako s tim mym obvodem, jen ten ukazatel hazi nesmysly.

ad ze nic nepoznas - je to znat na kazdy motorce jinak, vetsinou spis tak ze je to min ucukane na 1,2,3 v nizkejch otackach... ja treba u svoji moto taky nepoznam rozdil...ale ja nepoznal 100vs125ps verzi nejdriv, na ten dratek co se striha sem si pridelal vypinac a zkousel ruzny rezimi v provozu nez sem vubec zaregistroval rozdil:)

(reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 12:56 | Nahoru | #249

SemiTLR píše: atheris> já si myslím,že kdybych tam dal ten Honzův vehement tak s tím ani nemusím nic dělat....nebo jsem to tak aspoň pochopil



pochopils to spravne, ale to GIPRO by melo aspon co se tyka toho ATRE rezimu fungovat taky tak.. radeji jeste overim viz vyse...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 13:02 | Nahoru | #250

atheris píše: assassin> Zkusim to naprogramovat z těch otáček a rychlosti přes převod. Jo akorát jsem si uvědomil, že při vypnutý spojce a plynování za jízdy si to bude myslet, že je tam jinej kvalt. Tak to je taky na prd řešení. To by se navíc muselo vzít přes spínač na spojce a ukazovalo by to kvalt teprv po zařazení a vypnutí spojky, což je hezký pro lážoplážo ježdění u mě, ale na okruhu dost pomalý čekat na zapnutou spojku a vteřinu, než začne brát spojka bez kluzu, aby se správně ukázala ustálená rychlost vs. otáčky. No teda. Je to alternativa, kdyby nebylo zbytí s tim voličem v převodovce. Pro Semiho je asi lepší to prodat, aby nějaký prachy dostal zpátky a pak by šlo aspoň udělat, když nebude vůbec signál z voliče dát mapu neutrál a když nějakej bez ohledu na zařazenou rychlost, tak dát tu šestku, aby fungoval správně aspoň ten aktivní G-pack, nebo jak tomu říkáte. Fungovalo by to jak má, ale bez ukazatele. Stejně mu to tam teďka háže všecko možný, určitě to bude lepší.



oni ty ukazatele od jinejch vyrobcu.. nebo i ty ostatni rady od gipro ... funguji stejne... kvalt to pocita z otacek a rychlosti... kdyz drzis spojku tak to chvili ukazuje blbosti.. maj to tam ruzne osetreny programove.. tzn ze to tam ukazuje nakej zastupnej znak, ze to drzi v pameti predchozi kvalt nez to dokaze spocitat novej atd.. to je ruzne... ty prodlevy nejsou tak velky, spousta lidi s tim na okruhu jezdi uz roky a neni s tim problem.. ono stejne koukas hlavne ve chvili nez zacnes radit/podrazovat... pak uz na to nemas cas..

ale jak rikas, 6ku a odpojovat ji tranzistorem-signalem pro kontrolku... ale mam dojem ze to to gipro dela v tom atre rezimu taky.. doma promerim...

BTW nedame ve stredu/ctvrtek diktat v horo? kdyby se jindrs stavil ze bysme ho ukecali at zustane a mohli bysme dat par petipiv:)

(reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 13:22 | Nahoru | #251
assassin> já to vlastně ani ještě nebyl projet od tý doby co jsi to tam nastavil Včerá jsem měl ještě kocovinu ...tak to dneska projedu a dám vědět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 13:28 | Nahoru | #252
To:assassin a všechny ostatní bedny: Chlapáci ještě,že jsem vás poznal když jsem na techniku debil já, tak takový chodící encyklopedie budu potřebovat

(reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 13:33 | Nahoru | #253
assassin> No zní to skvěle, dát si diktátek v Horo, jestli myslíš na tu hospu naproti vám, tak tam jsem ještě nebyl. Jsem pro všema deseti. S tim tranzistorem je to fakt, nic jednoduššího asi není, pokud se to spíná do nuly anebo na ty odpory. Já už zase myslím na něco odvážnějšího. Koupit za 250 kaček grafickej displej 60*40mm a rovnou si udělat velký číslo zařazenýho kvaltu a dole okamžitou spotřebu, resp. sejmout dobu otevření vstřiku a podle toho bez měřítka udávat něco jako průtok benzínu. Samozřejmě to nebude ukazovat absolutně přesně spotřebu, ale orientačně člověk zjistí, že když jede 160km k Semimu po dálnici, tak je lepší jet s otevřenym plynem na 5, než to cukat na skoro zavřenej plyn na 6. Ale to už zase vymejšlim kraviny. A moh bych pokračovat dál s ukazatelem % otevření plynu z TPS, načítat signál od tachometru a počítat spotřebu, atd. Udělám si zatim to přendání map, o výkon mi ani tak nejde, spíš mě vadí to cukání do 4000 ve městě, pokud by to pomohlo.

(reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 13:40 | Nahoru | #254
assassin> Ještě k tomu gipru, docela jsi mě potěšil s tou aprox. rychlost/otáčky, že to neukazuje a stejnak to stačí. Pokud je to tak a někdo to takhle fungující za těžký prachy prodává, tak to by mě tedy tolik netrápilo a fakt by to ukazovalo jen po zapnutí spojky s nějakou prodlevou. Výrobní cena +-200Kč, když vemu, že se budu trávit kyselinou při leptání plošňáku, tak 300 s prací.

1 reakcí na tento příspěvek Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 14:46 | Nahoru | #255
atheris: jo ten displej s tim vsim okolo... ja to umet tak uz to stavim, vzal bych nakej vetsi a poskladal bych si tam analogove otackomer a udaje se senzoru presne jak bych chtel.. jenze to je na me zatim prilis vysokej level:) ale s tim ze to ovladas a treba i to ze jsi schopnej vyleptat tistak tak to sis zavaril.. asi te sem tam budu otravovat:)

to cukani - trochu to vylepsi kdyz se udelaj peclive podtlaky, trochu pomuze ta "sestkova" mapa a trochu pomuze to doladit na volnobeh yoshboxem... to se dyztak domluvime.. poladime/pujcim yoshbox/poslu schema... ja uz tam kolem 4 tis zadny cuknuti ani necejtim.

jo gipro ta univerzalni rada.. tusim s X na zacatku, GPT, engear... vsechny tyhle ukazatele to pocitaj jak pises.. ono i gipro DS ... to ale nebere data z cidel ale z diagnostickyho konektoru jednotky.. snad mozna dokonce ten kvalt z otacek/rychlosti pocita i jednotka a gipro uz si z ni sosa jen tenhle udaj... ad hrisny prachy to spis to gipro na senzor v pevodovce je dost predrazeny, soft co cte 6 ruznejch napeti je preci jen o dost jednodussi nez ten co to pocita ... vo se tyka soucastek tak to bude podobny, tam to bude u obou max par stovek... ja ho chtel delat uz davno, ale ty MCU me nejak minuly, ty uz si moh bejt bohatej:)

jo a privezl sem ti tu nadobku na brzdovku, tak mi posli do PM tel, bych ti to dyztak nekdy hodil... a kdyby neco ze bych dal vedet s nakym tim diktatem treba... hospoda naproti je super ze to mam asi 30m domu, ale maj tam docela hnusny pivo.. a to uz je co rict kdyz to poznam i ja...

Naposledy editováno 16.08.2011 14:54:57

(reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 14:56 | Nahoru | #256

assassin píše: atheris: jo ten displej s tim vsim okolo... ja to umet tak uz to stavim, vzal bych nakej vetsi a poskladal bych si tam analogove otackomer a udaje se senzoru presne jak bych chtel.. jenze to je na me zatim prilis vysokej level:) ale s tim ze to ovladas a treba i to ze jsi schopnej vyleptat tistak tak to sis zavaril.. asi te sem tam budu otravovat:)

to cukani - trochu to vylepsi kdyz se udelaj peclive podtlaky, trochu pomuze ta "sestkova" mapa a trochu pomuze to doladit na volnobeh yoshboxem... to se dyztak domluvime.. poladime/pujcim yoshbox/poslu schema... ja uz tam kolem 4 tis zadny cuknuti ani necejtim.

jo gipro ta univerzalni rada.. tusim s X na zacatku, GPT, engear... vsechny tyhle ukazatele to pocitaj jak pises.. ono i gipro DS ... to ale nebere data z cidel ale z diagnostickyho konektoru jednotky.. snad mozna dokonce ten kvalt z otacek/rychlosti pocita i jednotka a gipro uz si z ni sosa jen tenhle udaj... ad hrisny prachy to spis to gipro na senzor v pevodovce je dost predrazeny, soft co cte 6 ruznejch napeti je preci jen o dost jednodussi nez ten co to pocita ... vo se tyka soucastek tak to bude podobny, tam to bude u obou max par stovek... ja ho chtel delat uz davno, ale ty MCU me nejak minuly, ty uz si moh bejt bohatej:)


No tišťáky dělám fotocestou, to mám už za ty léta a kvanta zmrvenejch plošňáků v malíku, návrh není problém, dělám v Eaglu nebo Orcadu, 4 vrstvy zvládnu. S tim programováním. Nejsem kovanej moc v přenášení dat, ješte tak SPI, něco do paměti/z paměti, ovládat displej, využívat periferie CPU (AD, komparátory, časovače...) A to všechno v asm, takže vývoj trvá dlouho proti C. Ale myslím, že tyhle píčovinky, co jsme teďka napsali, je přesně to, co tomu jednočipu sluší a na kšeft to nedělám.

1 reakcí na tento příspěvek Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 15:36 | Nahoru | #257
chlapi, kdo mi řekne, kdo mi udělá seřízení, asi na brzdě. měl jsem to v Mladé Boleslavi v bývalé Suzuce a děs. už nikdy nic. ani hovno. ale proto to nepíšu. když jsem po nich odstarnil všechny škody, který tu nebudu rozepisovat, protože většina z vás už to slyšela, zůstalo mi něco, co neudělám. mění se mi volnoběh a dokonce mi to teplý na červený klidně chcípne s ránou, jako by to špatně zapálilo. bum a stojí. natočím a klidně za půl minuty třikrát. studený ne. a za tepla není stálý volnoběh. jen když dám vyšší otáčky. a to je na pikaču. před Boleslaví to bylo úplně v cajk. volnoběch klapal i na minimální za tepal i za studena aniž bych musel měnit nastavení. (mluvím o studeným - ohřátým na kolem 70-80) teplý mylsím hodně ohřátý jízdou třeba ve městě. 80-100. ale i tak to před Boleslaví bylo v pohodě. i s větrákama a na 110 stupnů se volnoběh téměř nezměnil. a nechcíplo to. NIKDY. hajzli z Boleslavi. neuměj nic. jsou to patlalové.
a ted mi poraďte. kdo to umí dobře seřídit. jjoo a mám tam PCII. samozřejmě. to ale všichni víte.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 15:44 | Nahoru | #258

jim.bim píše: chlapi, kdo mi řekne, kdo mi udělá seřízení, asi na brzdě. měl jsem to v Mladé Boleslavi v bývalé Suzuce a děs. už nikdy nic. ani hovno. ale proto to nepíšu. když jsem po nich odstarnil všechny škody, který tu nebudu rozepisovat, protože většina z vás už to slyšela, zůstalo mi něco, co neudělám. mění se mi volnoběh a dokonce mi to teplý na červený klidně chcípne s ránou, jako by to špatně zapálilo. bum a stojí. natočím a klidně za půl minuty třikrát. studený ne. a za tepla není stálý volnoběh. jen když dám vyšší otáčky. a to je na pikaču. před Boleslaví to bylo úplně v cajk. volnoběch klapal i na minimální za tepal i za studena aniž bych musel měnit nastavení. (mluvím o studeným - ohřátým na kolem 70-80) teplý mylsím hodně ohřátý jízdou třeba ve městě. 80-100. ale i tak to před Boleslaví bylo v pohodě. i s větrákama a na 110 stupnů se volnoběh téměř nezměnil. a nechcíplo to. NIKDY. hajzli z Boleslavi. neuměj nic. jsou to patlalové.
a ted mi poraďte. kdo to umí dobře seřídit. jjoo a mám tam PCII. samozřejmě. to ale všichni víte.



ja doporucuju Murarika... ale je hodne zaneprazdnenej, je problem se k nemu dostat.

kdyz odpojis commandera tak se to chova jak? ja jen jestli neni problem jinde nez v naladeni.. pokud je to commanderem tak bych si troufnul s tim zahejbat aspon aby to nedelalo ty nejvetsi blbosti, brzdu ale k dispozici nemam takze natavuju podle pocitu a mereni za jizdy - profi prace na brzde to neni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 15:49 | Nahoru | #259

assassin píše: ja doporucuju Murarika... ale je hodne zaneprazdnenej, je problem se k nemu dostat.

kdyz odpojis commandera tak se to chova jak? ja jen jestli neni problem jinde nez v naladeni.. pokud je to commanderem tak bych si troufnul s tim zahejbat aspon aby to nedelalo ty nejvetsi blbosti, brzdu ale k dispozici nemam takze natavuju podle pocitu a mereni za jizdy - profi prace na brzde to neni...

no budu se nažit ho uhnat. bojím se aby to třeba nepálilo někdy tak blbě, aby to třeba nepropálilo píst.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 15:52 | Nahoru | #260
assassin> hele, nevíš jeslti už Yos se k němu dostal?? chystal se. ale nezeptal jsme se ho.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 16:08 | Nahoru | #261

jim.bim píše: assassin> hele, nevíš jeslti už Yos se k němu dostal?? chystal se. ale nezeptal jsme se ho.



nedostal, yoshovi jsem s tim nakonec zahejbal ja primo v origo jednotce yoshimura boxem.. mel to docela dost chudy...

to jak mu to vynechavalo jsme opravili pri tom, puvodni majitel tam mel alarm a ten dratek co krmi civky byl spojenej cokoladou a ztracelo to dotek, spajel sem to, zaizoloval a prej uz ok...

(reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 16:11 | Nahoru | #262

jim.bim píše: no budu se nažit ho uhnat. bojím se aby to třeba nepálilo někdy tak blbě, aby to třeba nepropálilo píst.



tohle bych dokazal zjistit(projeti s lambdou ve vyfuku) , skoro bych sel asi cestou vypojit ten commander, poladit yoshboxem origo jednotku aby to bylo jakz takz ok (to se da i bez brzdy neni tam tolik moznosti nastaveni jako na PC) a postavit mapu poradne v PC si pak muzes nechat u Murkina az bude mit cas...

(reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 19:51 | Nahoru | #263

assassin píše: nedostal, yoshovi jsem s tim nakonec zahejbal ja primo v origo jednotce yoshimura boxem.. mel to docela dost chudy...

to jak mu to vynechavalo jsme opravili pri tom, puvodni majitel tam mel alarm a ten dratek co krmi civky byl spojenej cokoladou a ztracelo to dotek, spajel sem to, zaizoloval a prej uz ok...


jo, vo tom drátu mi psal. hih

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

16.8.2011 v 20:02 | Nahoru | #264
SemiTLR> pokud by ti ty rozvody stacily udelat v zime a privezl by si mi motor tak ti je udelam

(reakce na) Zachlastání českých TL borců

17.8.2011 v 05:32 | Nahoru | #265
Jindrs> mě ty rozvody udělá kámoš tady v mezu,jen jsem myslel ,že by to náš otec gurru dal při jednom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

17.8.2011 v 05:35 | Nahoru | #266
assassin> včera jsem to byl projet a je to už i poznat,ale nejvíc bych řekl na 3 první 2 řazení nahoru a dolu mě to dokonce správně ukazovalo ,ale jak se trochu zahřeje tak to plácá kokotiny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

17.8.2011 v 08:42 | Nahoru | #267

SemiTLR píše: assassin> včera jsem to byl projet a je to už i poznat,ale nejvíc bych řekl na 3 první 2 řazení nahoru a dolu mě to dokonce správně ukazovalo ,ale jak se trochu zahřeje tak to plácá kokotiny



jo to je pomerne casta bolest tech senzoru .. oni odchazej celkem dost, akorat to clovek nezjisti dokud si nekoupi ukazatel kvaltu....

(reakce na) Zachlastání českých TL borců

17.8.2011 v 11:42 | Nahoru | #268
assassin> Ok tak až budeš ten senzor mít a budeš to mět namyšlený tak dej vědět a já dorazím do Horo díík

1 reakcí na tento příspěvek Zachlastání českých TL borců

17.8.2011 v 12:34 | Nahoru | #269
Nazdar kolegové koukněte na tenhle odkaz ..komplet kapotáž na TL 1000 R za 9000 kč ???? je to možný????

www.suzukifairing.com/suzuki-tl1000r-c-110.html

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zachlastání českých TL borců

17.8.2011 v 12:39 | Nahoru | #270

SemiTLR píše: Nazdar kolegové koukněte na tenhle odkaz ..komplet kapotáž na TL 1000 R za 9000 kč ???? je to možný????

www.suzukifairing.com/suzuki-tl1000r-c-110.html



jo sou to cinsky plastovy kapoty... casto mizerne licuji a maji mizernou kvalitu plastu... (neni to ale pravidlo, nasel jsem i nejaky pozitivni ohlasy - mozna je jich vic druhu)

pocitej s tim ze za 10 to sem nedostanes.. doprava casto stoji hodne penez + clo/dph...

tak postovny se tvari ze by vyslo na 100usd... oznacej ti to na nakou nizkou hodnotu, ale takhle velkej balik asi celnici nezkousnou ze by stal 20usd.. tzn pocitej jeste cca 30procent navrch za clo/dph

osobne bych radsi ty prachy dal do kvalitni opravy/laku tech origo...

Naposledy editováno 17.08.2011 12:42:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin


TOPlist