Téma: Kawasaki er-6n nebo er-6f
17.6.2011 v 09:45
Ahoj, prosím o radu jelikož přesedlávám ze skútra a na naháči jsem nikdy nejel, je lepší kawasaki er-6n nebo kapotovaná er-6f?
Vzhledově se mi více líbí to Nko, ale popravdě nemám představu jak hodně to na tom "fouká" oproti Fku .
Díky za info.

Naposledy editováno 17.06.2011 09:51:49
Anketa: Kawasaki er-6n nebo er-6f?
ER-6N
62%
13
ER-6F
38%
8

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er-6n nebo er-6f

17.6.2011 v 10:02 | Nahoru | #1
No nemyslím si že jako první motorka je vhodná zrovna 6ka (i když někteří si tu budou tahat trika že začínali na litrech). Chtělo by to něco z čeho se ti bude pohodlněji padat, třeba nějakou 250.
A když už teda šestku tak tohle určitě ne. Taky jsem po té kapotované verzi koukal, ale je to motorka pro ženský a s odstupem času jsem rád že jsem zvolil jinak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er-6n nebo er-6f

17.6.2011 v 10:24 | Nahoru | #2

dannythreefifty píše: No nemyslím si že jako první motorka je vhodná zrovna 6ka (i když někteří si tu budou tahat trika že začínali na litrech). Chtělo by to něco z čeho se ti bude pohodlněji padat, třeba nějakou 250.
A když už teda šestku tak tohle určitě ne. Taky jsem po té kapotované verzi koukal, ale je to motorka pro ženský a s odstupem času jsem rád že jsem zvolil jinak...


jak jsi na to prisel?
velka je zhruba jako S-bandit a tezka taky dost (210kg)

(reakce na) Kawasaki er-6n nebo er-6f

17.6.2011 v 10:47 | Nahoru | #3
amazonka> no když kouknu k tobě na profil, tak z pěti náhodně vybraných registrací s touto motorkou je jeden chlap a čtyři baby...tak na tom asi něco bude že...

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er-6n nebo er-6f

17.6.2011 v 11:08 | Nahoru | #4
Já nevím co chceš slyšet Jestli se ti líbí naháč, jdi do něj s tím, že na tebe prostě bude foukat - to se na motorkách stává
Jestli se ti víc líbí kapota, kup kapotu, budeš krytej ale to foukání nikdy zcela neeliminuješ, protože na tom pořád sedíš rovně - až supersporty mají posaz takovej, aby ses za tou kapotou v podstatě úplně schoval

Naposledy editováno 17.06.2011 11:09:20

(reakce na) Kawasaki er-6n nebo er-6f

17.6.2011 v 11:11 | Nahoru | #5

abcman píše: Já nevím co chceš slyšet Jestli se ti líbí naháč, jdi do něj s tím, že na tebe prostě bude foukat - to se na motorkách stává
Jestli se ti víc líbí kapota, kup kapotu, budeš krytej ale to foukání nikdy zcela neeliminuješ, protože na tom pořád sedíš rovně - až supersporty mají posaz takovej, aby ses za tou kapotou v podstatě úplně schoval



Pokud nemáš jako já 189 cm, to se neschováš stejnak za nic...

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er-6n nebo er-6f

17.6.2011 v 12:20 | Nahoru | #6
Kazdej kdo ma nahace, nadava ze do 130 OK pak problem. Ja bych bral F, protoze se me vic libi. Z MZ150 sem sel na ZZR 600 a taky OK. Hlavne mit respekt k vaze a sile motorky.

Kawasaki er-6n nebo er-6f

Skvělá odpověď, děkuji! 18.6.2011 v 07:59 | Nahoru | #7
Sám jsem začínal a volil jsem F. později jsem na N jel, spodní kapoty jsou v pohodě a F není o tolik znát, ale pokud budeš provozovat N bez štítku tak to je znát hodně, jak vítr tak hodně much na plexi protože F má štítek velký (cestovní) tak pokud nechceš N doplňovat o štítek (není to tak estetické) tak vem F. Pak je ještě rozdíl v budíkách kde F má celodigitál a světlech kde se mi subjektivně zdá F jako více svítích.
Na začátek super stroječek, spodák, hodně odpustí a osobně jsem spokojen.

(reakce na) Kawasaki er-6n nebo er-6f

18.6.2011 v 08:15 | Nahoru | #8

b.dobrev píše: Kazdej kdo ma nahace, nadava ze do 130 OK pak problem. Ja bych bral F, protoze se me vic libi. Z MZ150 sem sel na ZZR 600 a taky OK. Hlavne mit respekt k vaze a sile motorky.


ja nahace mam, plexi na helme zaviram ve 180 a do 240 nemam problem jet normalne, az pri 250 se prikrcim.
tyhle kecy o tom ze na tom fouka jsou u u harantu... nekupuj si zadnou motorku ani kabriolet. ono do toho fouka a prsi...
lidi kupte si sklep, tam ani nesviti slunicko

Kawasaki er-6n nebo er-6f

18.6.2011 v 09:46 | Nahoru | #9
Jako první motorka je to úplně v pohodě, hmotnost a ovladatelnost je parádní. Výkonově ti postačí nějakej pátek a rozhodně tě neomrzí hned jako GS 500, CB 500 a ER-5 a jim podobné. Dle mého je 650 dvouvál ideální start ... jo a naháč

Kawasaki er-6n nebo er-6f

19.6.2011 v 11:21 | Nahoru | #10
mě překvapila XJ 6Diversion , se svyma 193 cm jsem do 160 byl v pohodě bez foukání , pak jsem si lehl a jel do nějakých 206 km/h , víc to nejede ale zase to vynahrazuje ta spotřeba

Kawasaki er-6n nebo er-6f

19.6.2011 v 11:29 | Nahoru | #11
ber tu,co se Ti líbí víc, při rychlostech, kterych tahle motka dosahuje nějaky extra luxus kapot nepoznaš..kapotu ber spiš jako plus třeba při dešti,nebo při průjezdu rojem komárů...

Kawasaki er-6n nebo er-6f

19.6.2011 v 13:23 | Nahoru | #12
Kup nahace..to, ze to trochu fouka, ti pomuze si uvedomit, ze jedes rychle. A kdyz s tim nahodou trisknes, tak ti oprava vyjde levnejc..jo a taky se na tom lip dela udrzba..

Naposledy editováno 19.06.2011 13:24:12

Kawasaki er-6n nebo er-6f

19.6.2011 v 13:43 | Nahoru | #13
Tak fouká ... kup si velorex

Kawasaki er-6n nebo er-6f

19.6.2011 v 17:51 | Nahoru | #14
Mam F-ko O7 a nestěžuji si, 900km za den není žádnej problém

Kawasaki er-6n nebo er-6f

20.6.2011 v 10:51 | Nahoru | #15
Díky všem moc za Vaše názory. Jak to tady tak pročítám tak asi půjdu do Nka s přídavným šťítem (i když jsem četl že to tu motorku zošklivý). Šlo mi hlavně o to abych si nekoupil Nko a pak jsem čučel jako péro že na dálnici pomalu nemůžu ani vyjet. Potom by určitě všichni říkali že jsem si měl koupit Fko že to je hodně velký rozdíl. Jestli to ale zas tak velký rozdíl není a štítek u Nka taky pomůže půjdu do Nka.
Rychlost si představuji mezi 120 - 150 km/h. Víc ani (kromě vyzkoušení nebo pár vyjímek) nemusím.

Kawasaki er-6n nebo er-6f

20.6.2011 v 19:00 | Nahoru | #16
Doporučuji ti se na obě motorky podívat někde a co tě chytne to si kup. Osobně mam rád kapoty a Ninja styl F, pokud seš více do naháčů jdi do N
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist