2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350
většinou jsem jezdil svižným tempem za 4 litry na 100
a při vyloženě úsporné jízdě jsem se dostal až na 3,5 litru. teď jezdím za 4,5 litru ale to je tim že jezdím do práce a to je 30 km po státní pořád na nejvyšší kvalt v otáčkách maximálního výkonu kvůli rychlosti a dalších 10 kilometrů přes brno, odpoledne to samý.
ve dvou s baťohama a část po dálnici ve spěchu si vzala nějakejch 4,7 litru čemuž jsem sám nechtěl věřit.
takže fakt nežere pokud nemá rozhašenej karbec, pokud je směs v prdeli tak se nedostane pod 7 ale to neni chyba mašiny ale toho prasete co to tak dalo ale je to jawa takže jeden šroubek . a co se týká spolehlivosti, za celej letošní rok se objevila jediná závada- rozpadl se silentblok co drží světlo což neni nic nepochopitelnýho vzhledem k tomu že mašina je 21 let stará, guma neni věčná, on je původní a navíc novej stojí dvacet korun
takže japonec úspornější nebude
a co se týka kvality olejů, doslova tady platí že "méně je někdy více", on kvalitní olej často nadělá víc škody než užitku. minerál je ideální, polosyntetika je dobrá, syntetiku v žádným případě. ani žádnou špičkovou polosyntetiku bych tam radši nedával- nehledě na to že to naplňuje přísloví "házet perly sviním"
a o karbonování m2t se nedá mluvit, nezaznamenal jsem prakticky žádný
jakej je rozdíl mezi motorem nsr a třipade- otáčky, tlaky, teploty a cokoliv dalšího a to ovlivňuje jak spalování tak film různejch olejů.
Naposledy editováno 14.06.2011 22:23:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350
memphis.unv píše: jo tak na ekonomickou jízdu to je fakt ta pravá
většinou jsem jezdil svižným tempem za 4 litry na 100
a při vyloženě úsporné jízdě jsem se dostal až na 3,5 litru. teď jezdím za 4,5 litru ale to je tim že jezdím do práce a to je 30 km po státní pořád na nejvyšší kvalt v otáčkách maximálního výkonu kvůli rychlosti a dalších 10 kilometrů přes brno, odpoledne to samý.
ve dvou s baťohama a část po dálnici ve spěchu si vzala nějakejch 4,7 litru čemuž jsem sám nechtěl věřit.
takže fakt nežere pokud nemá rozhašenej karbec, pokud je směs v prdeli tak se nedostane pod 7 ale to neni chyba mašiny ale toho prasete co to tak dalo ale je to jawa takže jeden šroubek . a co se týká spolehlivosti, za celej letošní rok se objevila jediná závada- rozpadl se silentblok co drží světlo což neni nic nepochopitelnýho vzhledem k tomu že mašina je 21 let stará, guma neni věčná, on je původní a navíc novej stojí dvacet korun
takže japonec úspornější nebude
a co se týka kvality olejů, doslova tady platí že "méně je někdy více", on kvalitní olej často nadělá víc škody než užitku. minerál je ideální, polosyntetika je dobrá, syntetiku v žádným případě. ani žádnou špičkovou polosyntetiku bych tam radši nedával- nehledě na to že to naplňuje přísloví "házet perly sviním"
a o karbonování m2t se nedá mluvit, nezaznamenal jsem prakticky žádný
jakej je rozdíl mezi motorem nsr a třipade- otáčky, tlaky, teploty a cokoliv dalšího a to ovlivňuje jak spalování tak film různejch olejů.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |