globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vibrace 350/640
 
8.1.2007 v 22:29
Jak vyřeším vibrace na jawěnce 350/640??
Někde jsem četl o silentblocích mezi motor a rám, ale potřeboval bych to trochu osvětlit. pls. *yes*
Předchozí
1 2
Následující

Vibrace 350/640

27.1.2007 v 08:57 | Nahoru | #31
Mám Jawu se silentblokem vpředu, uvažoval jsem že ho vyhodím a dám tam držák natvrdo, ale pak se mi za něj nechtělo utrácet... Nevím, jaký mají veškeré silentbloky vpředu účinek, když motor drží natvrdo v dalších dvou úchytech.. tj. za motorem a u stojanu, takže by se ten motor vlastně neměl pohnout, pokud je máš dotažený.. Myslím by to mělo účinek, kdybys nechal motor "otočně" např. na úchytu za motorem a dal silentblok ještě pod motor + vpředu. Pružení motoru by vliv na životnost řetězu asi nemělo, pokud bys ho neměl příliš přeplý. No jinak Jawa mi taky vibruje, ale jezdím na ní právě proto, že potřebuju po 50 km vědět, že jsem se projel.. Kdybych jezdil dálkový trasy, asi bych to řešil taky.. ale místo toho jsem dal dva karbce a koukám aby cesta rychle utekla, ale nejdál jsem jel Šternberk (u OL) - Hořice. Tak to se dá.

Vibrace 350/640

27.1.2007 v 10:11 | Nahoru | #32
Asi by to chtělo ještě dát řídítka na silentbloky - něco jak maj endurka.

Vibrace 350/640

27.1.2007 v 10:44 | Nahoru | #33
já mám řidítka "M" - sportovní, dělaný - asi se projevujeou jinak než seriovka, ale řidítka mi nevydí - vadily mi oririnál ručky - to žebrování mi ničilo rukavice i ruce. Pak jsem na to začal natahovat kus duše z kola a komfort mnohem větší - a zadarmo :) . Ale závažíčka myslím nejsou na škodu... Na normální jawě sedíš jako panák a řidítek se jen držíš - já jsem dlouhej a řidítka mám sport - víc váhy na rukách, ale seriovky bych si tam už nedal.

Vibrace 350/640

28.1.2007 v 23:32 | Nahoru | #34
podle mně je to přecitlivělost jednoválec čz vibruje minimálně stejně, možná víc a jezdím na něm 8-10kkm ročně, i v reichu se byl podívat

1 reakcí na tento příspěvek Vibrace 350/640

5.2.2007 v 19:50 | Nahoru | #35
no tak bych vám to nějak osvětlil, měl sem 2 roky čz 125/476 najezdil sem na ní asi 25tkm, každej den 50km do školy, v létě na brigádu, projíždky atd...ta motorka vibrovala, že sem se z toho málem poto, pak sem dotáhnul šrouby motoru a 2/3 vibrací byly pryč! Teď sem si koupil 350/640, nemám sielentbolky, nemám závažíčka, mám jen sportovní "M" řidítka, žádný vibrace nepociťuji, možná je to tím, že sem na ně z čz zvyklej, nebo ej to tím, že moje 350 je po 40tkm bez GO a je pořád vcajku. Nevim co tu řešíte, asi co jawa 350/640 co kus to originál co se vibrací týče. Ale ty závažíčka plánuju, už jen kvůli vzhledu a posilovací funkci. :P

moje motka je zde: http://moji.motorkari.cz/?10421

(reakce na) Vibrace 350/640

6.2.2007 v 12:41 | Nahoru | #36
misa.89>To bude tim ze mas motorku od yeuopa...Tomu soudruzi vyrobili special unvibram :D

Vibrace 350/640

6.2.2007 v 16:41 | Nahoru | #37
motor po go, bezkontakt a 300km z brna jsem dal s jednou přestávkou, nějaký zásadní zmasakrování těla jsem nepozoroval, ten den jsem od třech ráno do půlnoci najel skoro 800 km..takže asi kus od kusu jak se jim to zrovna povedlo vyrobit. a nějaký ty vibrace k jawě prostě patřej

Vibrace 350/640

7.2.2007 v 17:46 | Nahoru | #38
Tak nevím, jestli sem proti těm vibracím imunní, nebo tam opravdu tak velký zas nejsou. Kolem 90km/h sou sice cítit, ale při nižší rychlosti to vibruje jenom minimálně a když se dostanu přes 100km/h tak taky nějak postupně mizí.
Jinak pokud bych chtěl ty vibrace nějak dát pryč, určitě bych šel do těch silentbloků (ze škodovky nebo třeba z toho traktoru). Párkrát sem četl, že to prej dokáže zázraky a vibrace sou skoro pryč, ale osobní zkušenosti s tím nemám.

Vibrace 350/640

12.3.2007 v 22:39 | Nahoru | #39
Mne 640 lehce vybruje nad 95km, ale spis to pricitam horni kapotazi. Na stupackach a v riditkach do 115 zadny problem. Ale predtim jsem mnel a mam CZ 175(487), takze jsem asi zvykly. Jinak spoustu km na dobrym asfaltu preju ... :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Vibrace 350/640

14.4.2007 v 07:57 | Nahoru | #40
Vibrace jsem vyřešil tak, že jsem nastřihal ze staré duše z kola pasky asi 15 centimetru a natahl jsem jich asi 6 na každý grip. Teď žádné vibrace necitim. Možná by pomohlo ty pasky natahnuť aji okolo te kapotaže *yes*

(reakce na) Vibrace 350/640

14.4.2007 v 09:53 | Nahoru | #41
jezdím cestovní rychlostí kolem 100km/h kdy mám otáčky v pásmu ekonomic :lol:.dal sem tam závaží do řidítek a mam po vibracích *yes*

(reakce na) Vibrace 350/640

18.4.2007 v 23:19 | Nahoru | #42
rastakvajanasta>>
opravdu bych chtěl vidět MZ251 která udělá 0 - 100 km/h o několik vteřin rychleji :lol: *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace 350/640

18.4.2007 v 23:22 | Nahoru | #43
yeuop>>
dost dobry,pobavil jsi mě! ja byl asi 20x pod 5000tis. :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace 350/640

18.4.2007 v 23:25 | Nahoru | #44
marty350> mi to prislo zbytecny takhle tocit tu jawku.. nic z toho nebylo.. a kdyz jsem stal pod svetlama a chtel jsem rychleji odjet, tak stacilo kazdy kvalt vytocit do 3500-4000 otacek, stovka tam za chvili byla a auta jen daleko v zrcatkach..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace 350/640

19.4.2007 v 00:10 | Nahoru | #45
yeuop>něco na tom bude,ale když jezdíš s lidma co maj SV a VFR,tak to jinak nejde no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace 350/640

19.4.2007 v 00:18 | Nahoru | #46
marty350> mas jezdit sam :lol:
Jawa je jedina motorka, na ktere pomala jizda mi prinasela radost.. na japonci uz to nejde..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace 350/640

19.4.2007 v 00:22 | Nahoru | #47
yeuop> :thmubup: o.k. tak já to zkusím ;)

(reakce na) Vibrace 350/640

20.4.2007 v 18:06 | Nahoru | #48
mám doma katalog z roku 1990 :) a tam je zrychlení Mz 251,která má z 0-100 za 10,7s a jawka má 0-100 za 10,5s.Mám devítkovou třindu a párkrát sem jel s kámošem kterej měl mz 251 a neujel mi spiš bych řekl,že v určité rychlosti sem mu ujížděj já. :D *yes*

Vibrace 350/640

20.4.2007 v 18:45 | Nahoru | #49
Měl jsem oboje a pocitově do 60 bude rychlejší MZ, pak se to bude vyrovnávat. Jinak při jízdě krajinou v rychlostech 90-130 na tom bude lépe Jawa (bude stačit jízda na 4ku, na MZ se bude muset střídat 4-5). Škoda, že jsem zrychlení neporovnal, když jsem měl oboje (jawka mi táhla pěkně odspoda, ale přece jenom ted s MZ prchám ze semaforů rychleji)
... muj názor

Vibrace 350/640

20.4.2007 v 21:41 | Nahoru | #50
mi stačilo vidět třindu 1, na stojanu. Uvažovali sme že ji koupime. Obchodštajger ju vytlačil, nakopnul, a postavil na stojan. Jak šla na volnoběh. myslel sem si že z toho stojana seskoči a pojede sama na vylet :) . Nakonec sme ji nevzali, protože v motoru to chrastilo jak ve strarym šrotaku. Kdyby nahodou někdo chtěl koupit Jawu 350/640 rv.94, black style, za 24000 tisic, v ostravě na rudne, u yamahy. ruce pryč :marod:

Vibrace 350/640

19.12.2012 v 16:18 | Nahoru | #51
tady se podívejte jak se pružně dá uložit motor....

základ je uložit ho na všech podporách dostatečně silnými "tlumiči" , které mají velkou tuhost..tak aby nedošlo v určitých jmenovitých otáčkách k rezonanci obou pístů...

http://www.motorkari...uzivatel/?muid=55650
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist