globalmoto_kveten





Téma: Výběr auta (dieselu)
 
2.6.2011 v 14:17
Zdravím všechny příznivce jedné stopy
potřebuji pár dalších názorů, zkušeností případně rad ohledně výběru přibližovadla.
Jasně, tohle je portál o mašichách, ale každý, nebo většina z Vás auto má, a určitě alespoň pár z vás řešilo stejný problém jako já teď.
Pokud tohle téma někoho bude obtěžovat,tak to nečtěte, případně pokud je to něco proti něčemu, ať to admini smažou...
K věci. Potřebuju vybrat diesla,kvůli spotřebě, pohodlnýho, co nejmíň náročnýho na opravy, se slušným zavazadelníkem.Aby to auto trochu vypadalo a nemusel sem se za něj stydět. Je to auto jak na dojíždění do rachoty, tak na dlouhé cesty.
Mám pár variant a chci vaše názory.

Škoda Octavia 1,9 tdi ( 66 nebo 81 kw, je mi to celkem jedno) 2001 a výš
VW Passat 1,9tdi 2000+
Renault Laguna 1,9 dci 2001+

Potom se nabízí ještě Alfa 156 a A4 , ale italku moc nechci, a A4 se mi vyloženě nelíbí.

Prosím Vás o rozumné rady a názory opravdu pouze k tématu, zbytek mažu.

...Miky...

E: zapoměl jsem na cenu.Měla by se vyšplhat max k 85 000.(bmw 320d je tímto mimo:)) Samozřejmě, rezerva tam ještě je...

Naposledy editováno 03.06.2011 10:57:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 15:00 | Nahoru | #1

lordmaso píše: Vůbec neřeš... Jedině Oktávku 81kW v kombiku. Bezporuchový a i když jě tam potřeba něco vyměnit tak to spraví každej nýmand na lontě a náhr. díly tě taky nezrujnujou. Stydět se za ni taky určitě nemusíš a tenhle motor jede hodně dobře a i když s tím budeš jezdit jak kretén tak se dostaneš sotva přes 6l/100km. I totální brzda plyn ve městě je tak za 8,5l/100km, což u jiných aut je tak za 15l. Bral bych ale rok 2004, prostě po faceliftu...
něco takovýho , ale s tim 81kW motorem, 66kW nebrat!!! (jezdil sem s obouma)



kdyz s tim jezdim jako kreten mam kolem 8l... a je to dost o hubu protoze ten podvozek moc nefunguje.. hlavne zadni naprava (dverma napred ve 100kmh+ je prdel jen v aute kde ten pretacivej smyk jde snadno kontrolovat) a taky to pri akcnejsi jizde moc nebrzdi.. na okresce dvakrat po sobe zabrzdis ostre ze 180ti a ses bez brzd no je asi fakt ze jezdit jako kreten si kazdej predstavuje jinak no:) kazdopadne jak pracant je to supr a spolehlivost taky ok, takze mam jen pripominku k tomu ze "jede".. proste kdo si to koupi s tim ze jezdi "svizne" tak si koupi spatne...

BTW ty motory 66kw a 81kw jsou skoro totozny, hlavni rozdil je v turbu s nastavitelnou geometrii lopatek u 81kw..coz se umi i dost srat.. takze 66kw s chipem na 81kw je da se rict stejne fungujici, jednodussi reseni.... a jelikoz je to temer stejnej motor tak ani tech par kw navic se na nem nejak extra nepodepise...

jinak nejede ani jedno samo, to jak ten motor na 3500ot umre, to dokaze cloveka co na to neni zvyklej celkem prekvapit, predjizdel sem twingo za prejezdem, pani si me nevsimla a asi stala na podlaze.. ja vyrazil na trojku.. auto vystrelilo a byl sem vedle ni.. ale pak to umrelo, proti auto a clovek nevi jestli tocit tu trojku ktera je na 3500ot a uz skoro netahne, nebo ztratit cas razenim.... jako tohle me u toho motoru fakt stvalo a najezdil sem s tim kolem 100tis a nezvykl si na to... proste zataha slusne kolem 2tis a okolo mrtvola....

Naposledy editováno 02.06.2011 15:04:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 15:39 | Nahoru | #2

assassin píše: kdyz s tim jezdim jako kreten mam kolem 8l... a je to dost o hubu protoze ten podvozek moc nefunguje.. hlavne zadni naprava (dverma napred ve 100kmh+ je prdel jen v aute kde ten pretacivej smyk jde snadno kontrolovat) a taky to pri akcnejsi jizde moc nebrzdi.. na okresce dvakrat po sobe zabrzdis ostre ze 180ti a ses bez brzd no je asi fakt ze jezdit jako kreten si kazdej predstavuje jinak no:) kazdopadne jak pracant je to supr a spolehlivost taky ok, takze mam jen pripominku k tomu ze "jede".. proste kdo si to koupi s tim ze jezdi "svizne" tak si koupi spatne...

BTW ty motory 66kw a 81kw jsou skoro totozny, hlavni rozdil je v turbu s nastavitelnou geometrii lopatek u 81kw..coz se umi i dost srat.. takze 66kw s chipem na 81kw je da se rict stejne fungujici, jednodussi reseni.... a jelikoz je to temer stejnej motor tak ani tech par kw navic se na nem nejak extra nepodepise...

jinak nejede ani jedno samo, to jak ten motor na 3500ot umre, to dokaze cloveka co na to neni zvyklej celkem prekvapit, predjizdel sem twingo za prejezdem, pani si me nevsimla a asi stala na podlaze.. ja vyrazil na trojku.. auto vystrelilo a byl sem vedle ni.. ale pak to umrelo, proti auto a clovek nevi jestli tocit tu trojku ktera je na 3500ot a uz skoro netahne, nebo ztratit cas razenim.... jako tohle me u toho motoru fakt stvalo a najezdil sem s tim kolem 100tis a nezvykl si na to... proste zataha slusne kolem 2tis a okolo mrtvola....



Asi mas pravdu, ale muj dost velkej pocitovej rozdíl ve výkonu mezi 66 a 81 kw, může být ovlivněnej že 66kW sem měl rok 1999 a 81kW 2004, tak mohla být ta starší třeba chcíplá, ale pro mě je tam rozdíl v dynamice značnej, ve spotřebě žádnej . A to předjíždění aut je jasný... na trojku to v 70tce tahne jak kůň ale u 110 tam musíš tu čtverku prostě vrazit a to hodně rychle, jinak u 120 je omezovač a tradá do protijedoucího auta
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist