12500km cca, při předjíždění, jako by mě někdo chytnul zezadu, pulka koní umřela. zacinkalo v tom a bylo.
Jak to vypadalo po rozborce, viz fotky,
paseka docela )
http://mikro-rc.rajc...cz/Hyo_GT_650-ventil
No stalo se .
Kdyby jste někdo věděl o hlavě na přední válec.
Origo stojí cca 10tku, ale za velkou louží..
Rozhodil sem sítě a moc dílů není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
karf píše: Jenže ten "problém" mají i stroje koupené jako nové u nás v čr
A co myslíš tím šalamounským "První Comet. Měl motor z SV" jakože prototyp jezdící po továrně hyosungu postavili nejdřív kolem motoru z SVčka? jestli ten motor vyrábí, tak to bylo samozřejmě dost dobře možné. ale nedovedu si představit, že by bez zakoupení licence od suzuki něco takového pustili na trh! se koukni do svýho rámu Cagivy. TO je motor z SVčka. liší se maximálně převodem a svodem+koncovkama. jinak je to 100% motor od suzuki. jaktože motor v hyosungu nevypadá stejně?
První Comety jezdily v Koreji a měly rám jako Suza GS 500.
O tom, co mám v Cagivce pochopitelně vím. Proto jsem ji koupil.
Edit: Jak to měla Suza x Hyo ošetřené právně netuším. Licence, nebo nákup? Je to konec-konců pro toto téma nepodstatné.
Naposledy editováno 04.06.2011 12:06:43
2 reakcí na tento příspěvek Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
Geogino píše: No nevím panáčku, ale nějaké ty firmy s náhredníma dílama na Hyosung už tu také jsou a jinak já mám také Hyosung, pravidelně ho servisuju a zatím se mi nic takového nestalo zaptám se, byl jsi někdy na seřízení ventilů, po každých 8000 km totiž musíš nechat seřídit ventily, tam kam jezdím já do servisu se to tam objevuje na všech značkách a když jsem se na to optal, proč jim to tak odchází tak mi servisák řekl, že majitelé kašlou na seřízení ventilů a pak to hází na mašinu, že to je nekvalitní, ale problém prý je jedině v jezdci. Tak ti nevím, ale asi něco na tom bude
to mi chceš tvrdit, že servisní interval 8000km u moderního motocyklu ti přijde normální? A 8000km neseřízené ventily automaticky končí pádem talířku do válce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
VlastíkPlamínek píše: to mi chceš tvrdit, že servisní interval 8000km u moderního motocyklu ti přijde normální? A 8000km neseřízené ventily automaticky končí pádem talířku do válce?
Tak samozřejmě že majitelům italských klenotů tento interval přijde sebevražedně dlouhý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
Bludevil píše: Tak samozřejmě že majitelům italských klenotů tento interval přijde sebevražedně dlouhý
naopak, moje strojovna ztrácí s intervalem 12000km na exkluzivitě!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
VlastíkPlamínek píše: naopak, moje strojovna ztrácí s intervalem 12000km na exkluzivitě!
Zapomněl jsi ale dodat, že těch 12tis. Km je interval mezi GO motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
Bludevil píše: Zapomněl jsi ale dodat, že těch 12tis. Km je interval mezi GO motoru
tak to je snad jasný ne? s motorem venku se ventily dělaj snáž
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
VlastíkPlamínek píše: tak to je snad jasný ne? s motorem venku se ventily dělaj snáž
Máš aspoň rozloženej motor po celé kuchyňské lince, jak to máš ve zvyku, nebo jsi díky bydlení s babou změknul a už děláš generálku v garáži?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
Bludevil píše: Máš aspoň rozloženej motor po celé kuchyňské lince, jak to máš ve zvyku, nebo jsi díky bydlení s babou změknul a už děláš generálku v garáži?
mám to v garáži, v bytě nekouřím, hadovi(ům) to nedělá dobře ale zase mám v garage 3 mašiny ve kterých se můžu vrtat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
VlastíkPlamínek píše: mám to v garáži, v bytě nekouřím, hadovi(ům) to nedělá dobře ale zase mám v garage 3 mašiny ve kterých se můžu vrtat
Laciná výmluva ty hadi, škrtám si tě ze seznamu emancipovaných mužů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
Bludevil píše: Laciná výmluva ty hadi, škrtám si tě ze seznamu emancipovaných mužů
Když já nutně potřebuju 1,1 corallus hortulanus
kdy dorazíte do toho prahabádu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
no při prvním seřízení pokud vím je to naprosto běžný interval a to i u jiných mašin. Nebo mi chceš říct, že při záběhu nové mašiny by jsi vyměňoval olej a seřizoval ventily dle intervalu zajeté mašiny no tak to nevím jak by to dopadlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
Geogino píše: VlastíkPlamínek>
no při prvním seřízení pokud vím je to naprosto běžný interval a to i u jiných mašin. Nebo mi chceš říct, že při záběhu nové mašiny by jsi vyměňoval olej a seřizoval ventily dle intervalu zajeté mašiny no tak to nevím jak by to dopadlo
ne, jel bych podle manálu k dané moto. Jako bonus, tohle není první zkapaný Hyosung co se tu objevil Navíc, co si pamatuju tak to potkalo mašiny co měly najeto dost přes 20000km - de facto čerstvě zajetá moto. A pokud mi chceš stále trvdit, že za ulomený ventil může neabsolvovaná kontrola v 8000km tak pak ani snad nemám co bych dodal.
tak to rozhodně netvrdím a nedvrdil, já jen říkal to co mi bylo samotnému v servise řečeno. Je jasné, že důvod může být jakýko-li. a to samé o vydechlých japoncich mohu říci také, opravdu se tu bavíme teď lidově řečeno o hov... dám ti vědět až na tom svěm budu mít najeto více, ale jinak se rád přiučím ale bavit se tu o tom zda támhle tomu nebo támhle tomu vydechla ta a ta mašina nemá cenu já říkám, každá mašina má něco
1 reakcí na tento příspěvek Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
3 reakcí na tento příspěvek Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
...ale vážně, když jsem chtěl ve 12tis seřizovat ventily, dovozce mi řek, že stačí až ve 24tis, tak jsem se na to vybod - a světe div se, nic se nestalo budu to dělat až teď na jaře
...na druhou stranu přiznávám, že ten můj střep je asi poslední ve střední Evropě, co vím, kterýmu ještě ventil neupad asi je dobře zajetý (...na okruhu )
PavelGT píše: že bych se tu něco přiučil? ...mám na té mrdce najeto 24tis a na ventily ještě nikdo nesáhl, dobrý stroj údržbu nepotřebuje a špatný si ji nezaslouží
...ale vážně, když jsem chtěl ve 12tis seřizovat ventily, dovozce mi řek, že stačí až ve 24tis, tak jsem se na to vybod - a světe div se, nic se nestalo budu to dělat až teď na jaře
...na druhou stranu přiznávám, že ten můj střep je asi poslední ve střední Evropě, co vím, kterýmu ještě ventil neupad asi je dobře zajetý (...na okruhu )
nechť je tvůj ventil stále tak pevný jako doposud
PavelGT píše: že bych se tu něco přiučil? ...mám na té mrdce najeto 24tis a na ventily ještě nikdo nesáhl, dobrý stroj údržbu nepotřebuje a špatný si ji nezaslouží
...ale vážně, když jsem chtěl ve 12tis seřizovat ventily, dovozce mi řek, že stačí až ve 24tis, tak jsem se na to vybod - a světe div se, nic se nestalo budu to dělat až teď na jaře
...na druhou stranu přiznávám, že ten můj střep je asi poslední ve střední Evropě, co vím, kterýmu ještě ventil neupad asi je dobře zajetý (...na okruhu )
Tak tohle je dobrý!!!!
Já původně Hyo zvažoval,ale nějak se mi ten nápis na mašině nezamlouval. Jinak se mi to líbilo víc, než SV. Na Raptora to designově pochopitelně nemá,ale nová mašina (byť starý model) za 120 tisíc.... to je slovo do pranice.
1 reakcí na tento příspěvek Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
1 reakcí na tento příspěvek Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
- neviděl jsem upadlej ventil, vždy zadřenej a uraženej
- je jedno co je to za model, prostě se to rozlítlo a další jezdily závody tři roky bez problémů
- nikdy sem neviděl hojšunka s motorem ani rámen Suzuki
- rám podobnej GS má 125/250
- od 2005 jsou hlavy se silnější stěnou okolo vodítka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mě to taky potkalo Hyo GT 650 ventil off
Edit: Nebylo tehdy náhodou - 20 ´C ?
Naposledy editováno 21.02.2012 23:01:57
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hyosung GT650 Comet - a chyba F1 Hyosung GT 650 Comet | michalides999 | 4 | 3.12.2020 v 19:53 michalides999 |
Hyosung gt 650 [1, 2] Hyosung GT 650 Comet | pajachovancu | 40 | 24.11.2016 v 18:25 Grizzlicek |
Naháček s motorem do Včka Hyosung GT 650 Comet | Stigmajstr | 21 | 30.10.2016 v 12:30 Stigmajstr |
Hyosung GT 125 R - problém s elektr... Hyosung GT 650 Comet, Hyosung GT 125 Comet, Hyosung ... | TKH | 1 | 19.11.2015 v 00:53 ST-M |
Hajda 650 comet - motor Hyosung GT 650 Comet | chfox | 8 | 12.7.2010 v 22:50 Haesty |