globalmoto_kveten





Téma: Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?
 
16.5.2011 v 23:18
Ahoj,

ted se dívam na Evan McGregor na mašině kolem světa a předtím jsem četl nějaký článek o cestě směr východ a jak v tom článku tak teď v TV tomu BMW furt praskájí rámy, to stojej tak za hovno nebo čím to je ?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

16.5.2011 v 23:19 | Nahoru | #1
Já myslim, že částečně zátěží..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

16.5.2011 v 23:22 | Nahoru | #2
FiFi.> to sice jo ale podle mě na to nenakládají víc než je povolené maximum a stejné to praská

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

16.5.2011 v 23:23 | Nahoru | #3
firecracker> těžko říct, ale stejně si myslim, že tam byla zátěž jak blázen a navíc v tom terénu a všem to prostě odejde.. ikdyž je pravda, že to asi nebude nejtvrdší rám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

16.5.2011 v 23:28 | Nahoru | #4
FiFi.> jako zátěž to určitě bude ale určitě nemají v těch kufrech víc jak 100kg odhaduju že užitečné zatížení toho bmw bude alespoň 180kg takže by to neměli přepálit. Obrovský cestovní enduro za půl mega by tohle prostě vydržet mělo, dost mě to u toho BMW překvapuje myslel jsem si jak to nejsou kvalitní a odolný motorky, ale ...

Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

16.5.2011 v 23:56 | Nahoru | #5
Je to přetěžováním.Pokud se hodně nakládá do a na top case tak to ten rám prostě nedává.Prodávají se výztuhy které problém řeší.Já to řešil rozložením co největší váhy do bočních kufrů a rám na mém GS byl i po 100 000km bez prasklin.
GS rám jako takový vlastně ani nemají.Nosný prvek je blok motoru a ty trubky s trochou nadsázky slouží jen k upevnění sedla,světel a ostatních serepetiček .

Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

16.5.2011 v 23:58 | Nahoru | #6
Praská to tam na 1100gs? Praská to tam na 1200gs? Jestli tam praskaj všechny báwa naložený 3 plechovejma kuframa s kupou krámu na mejdan po celým světě+něco připásanýho navrch po dvou měsících kodrcání někde v rusákově tak já osobně se tomu prostě nedivím. Jasně. Stálo to půl milionu a "mělo by to něco vydržet". Ale svar mu tam vyfikl pěknej a frčí dál, no ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 00:12 | Nahoru | #7

firecracker píše: FiFi.> jako zátěž to určitě bude ale určitě nemají v těch kufrech víc jak 100kg odhaduju že užitečné zatížení toho bmw bude alespoň 180kg takže by to neměli přepálit. Obrovský cestovní enduro za půl mega by tohle prostě vydržet mělo, dost mě to u toho BMW překvapuje myslel jsem si jak to nejsou kvalitní a odolný motorky, ale ...



Ale ono asi jsou, jenom ta kategorie cestovní enduro je v dnešní době krapet vedle. Teda cestovní to rozhodně je. Ale jako enduro to spíš jenom má vypadat ... Copak endurům trčí válce do stran tak, že ta motorka ani neni schopná normálně upadnout? Copak mají endura 3 metráky, přes sto koní a šířku jako goldwing? A 19" kolo vepředu? Elektrickou výbavu jako moderní autobus? Na takovou cestu by byly mnohem, ale mnohem vhodnější KTM Adv., který jim nechtěli dát ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 00:22 | Nahoru | #8

Piwell píše: Ale ono asi jsou, jenom ta kategorie cestovní enduro je v dnešní době krapet vedle. Teda cestovní to rozhodně je. Ale jako enduro to spíš jenom má vypadat ... Copak endurům trčí válce do stran tak, že ta motorka ani neni schopná normálně upadnout? Copak mají endura 3 metráky, přes sto koní a šířku jako goldwing? A 19" kolo vepředu? Elektrickou výbavu jako moderní autobus? Na takovou cestu by byly mnohem, ale mnohem vhodnější KTM Adv., který jim nechtěli dát ...



no nevím, když jim sami z KTM řekli, že to prostě neujede???

(reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 00:36 | Nahoru | #9
naprcccs> Je fakt, že by museli K aždý T ýden M ontovat

(reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 05:56 | Nahoru | #10

naprcccs píše: no nevím, když jim sami z KTM řekli, že to prostě neujede???



Mám za to, že jim řekli sódruzi z Mattighofenu, že Ti dvá to nedají

Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 09:26 | Nahoru | #11
ani se nedivím, když s tím furt práskaj o zem v jakýmkoli terénu
(ne že já bych to tak neskládala ale pak se není čemu divit, že to rupne)

Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 09:28 | Nahoru | #12
u ocelovyho ramu je to sumak ne? kdyz to svari kazdej jouda v kazdym blbakove....

Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 09:36 | Nahoru | #13
KTMka by s takovou záteží nevydržela o nic dýl a zkus pak vařit hliníkovou podsedlovku. Varadaro a podobný mrdky už vůbec nezmiňuju.

Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 09:40 | Nahoru | #14
Presne jak rikala Darwi, pokud jsi pozorne sledoval alespon jeden dil od zacatku do konce, videl bys jak s tim mydlej...zvlast McGregor - v kazdym dile to X-krat odlozi takovym stylem ze se divim ze mu to prasklo az v paty epizode. A to nevis, kolikrat to zahozeni nepriznaj na kameru.

1 reakcí na tento příspěvek Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 09:47 | Nahoru | #15
Mastňáci s 20-členným doprovodným týmem si vyjednaj motorky zdarma na to, že jsou populární osobnosti. Pak se vypraví na cestu na strojích, o kterých nic neví.
Normální majitelé těch strojů ví, že pro takové naložení a kodrcání po rozbitých cestách je potřeba podsedlovku vyztužit a to platí u většiny strojů. Tohle není běžné použití a tak na to není dimenzována. Zvýšilo by to hmotnost stroje a 99,8% majitelů toho modelu to nikdy potřebovat nebude.
X cestovatelů tuhle cestu už dalo na stejných strojích v jednom člověku na vlastní pěst a problémy většinou neměli.

Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 10:16 | Nahoru | #16
Už to tu padlo jednou, není to jen otázkou pouze hmotnosti jako takové (max. zatížení je 200 kg, su stokilový drobek tak to 100 kg přece uveze!) ale hlavně rozložení hmotnosti. Cokoliv těžkého navěšené co nejvýš (ideálně na topcase, že...) působí na té délce jako solidní páka, představ si to nebo nakresli Potom když s tím skáčeš po tankodromu tak už krámy ověšená motorka vykoná své.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 10:18 | Nahoru | #17
Deadman> no dyt ale tem motorkam udelali reklamu jako bejk! mam pocit ze vetsinu cesty jeli pouze ve trech. trochu v tobe cejtim zavist

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 10:22 | Nahoru | #18

Piwell píše: Ale ono asi jsou, jenom ta kategorie cestovní enduro je v dnešní době krapet vedle. Teda cestovní to rozhodně je. Ale jako enduro to spíš jenom má vypadat ... Copak endurům trčí válce do stran tak, že ta motorka ani neni schopná normálně upadnout? Copak mají endura 3 metráky, přes sto koní a šířku jako goldwing? A 19" kolo vepředu? Elektrickou výbavu jako moderní autobus? Na takovou cestu by byly mnohem, ale mnohem vhodnější KTM Adv., který jim nechtěli dát ...


Já myslím že v tomhle případě jsou ty trčící válce spíš výhoda, Kdyba upadle takhle naložená KTM tak by ji ani nezvedli. Nehledě na to že by už v půlce jeli vlakem zpátky. A je to právě o tom že je to "cestovní" enduro, proto ta váha, elektrovýbava a výkon s krouťákem autobusu. Jestli máš na mysli 100kg, obratnost a lítat vzduchem tak na to se hodí "závodní enduro" WR atp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 10:26 | Nahoru | #19
WHTRDR> Mně je celkem jedno v kolika lidech jeli, myslím, že parádní cesta to byla i tak plus kdo z nás má profesionálně nafilmovánu cestu, že Navíc jestli se na seriál někdo neznalý mrkne, získá dojem, že i na mašině jezdí občas pár nadšenců na dovolenku a né nějací ti "dárci orgánů 200 z místa" a aslespoň jedno procento amíků po shlédnutí zjistí, že mimo USA existují i další státy a že v rusku kupodivu existují i baráky a lidi nebydlí na stromech, tak seríál splní svůj účel. Já jim fandím, však proč ne

Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 10:30 | Nahoru | #20
jak se tu všishni bavíte o tom přetěžování. Já mám na svém lehkéhm enduru užitečné zatížení asi 180kg, GSX F 600 mělo myslím, ještě o fous větší. Jezdci v oblečení budou vážit tak 85kg minimálně McGregor vypadá jako lehká váha. Takže zbývá nějakých 95-100kg na náklad nevěřím, že toho tam mají naloženo víc. To že zlomil ten kameraman ten rám to bylo po crashi takže dejme tomu, ale jako McGregor zlomil obě trubky podsedlovky. Sice to každou chvíli položil, ale rám v tom místě dostat ránu nemohl protože je to právě chráněné těma kuframa, mimo to to není jen ten serial tady na motorkářích někdo jel někam na ukrajinu taky na BMW 1150GS Advemnture a taky tam řešili prasklý rám a to asi 3x. Díval jsem se že to BMW vlastně ani pořádně rám nemá jak tu někdo psal a taky beru že je možnost podsedlovku vystužit, dá se sice polemizovat o tom, že to vlastně tak uplně enduro není. Nicméně je fakt že stojí přes půl mega, BMW to jednoznačně jako cestovní enduro prezentuje a rozhodně se není čemu divit, že to lidi vezmou na dlouhou cestu divočinou. Prostě bych od BMW čekal víc

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 10:30 | Nahoru | #21
WHTRDR> Vůbec ne, cestování na motorkách je krásné, ale doprovodný tým, co jim vše zařídí a připraví a furt se o ně stará, to vše obrací naruby a dělá z toho směšné komerční divadlo pro diváky. Nemá to reálně vůbec nic společného s dobrodružstvím, tohle už je spíš jakýsi divný druh sportu.
Způsobu jejich nocování, kdy stan snad vidí poprvé v životě a v Rusku volí luxusní hotely, tomu jsem se musel smát. V cestopisech normálních cestovatelů je úplně jiný svět, se kterým se tito vůbec nesetkali.
Nevím, jaký díly už šly v televizi, já to viděl celý dřív v originále.
Ty úseky, kde jedou bez doprovodného týmu, to ho maj jen 2km za zády a netočej záběry z aut.

(reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 10:39 | Nahoru | #22
Deadman> ja to taky videl uz je to davno. v televizi na to nekoukam takze uz to trochu splyva vsechno. jako samozrejme je to neco jinyho ale kdyz si to muzou dovolit tak proc ne. kazdej ma rad neco jinyho. kdyz mas takhle vsechno zarizeny tak to taky neni spatny muzes se akorat soustredit na to jezdeni na motorce. ja bych taky idealne jel na motorce nejakym lehkym ctyrkilu a vsechny veci hodil do auta at jede za mnou. uzijes si vic tu jizdu. ja bych je za to tak neshazoval udelali si to po svem sou to bohaty herci zvykli na pohodli. jiste ze kdyz jedes sam tak to ma svoje kouzlo ale pak bys to nikdy nemel takhle krasne zdokumentovany

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 10:41 | Nahoru | #23
Deadman> většinu cesty opravdu jednou sami, super je hlavně to že mají v podstatě neomezené finační prostředky a když se něco posere tak v 90% můžou čekat na pomoc týmu v autech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 10:45 | Nahoru | #24

firecracker píše: Deadman> většinu cesty opravdu jednou sami, super je hlavně to že mají v podstatě neomezené finační prostředky a když se něco posere tak v 90% můžou čekat na pomoc týmu v autech.



ad posledni veta... takhle si to "sami" prave nekteri z nas nepredstavuji.. moc dilu sem nevidel, ale myslim ze McGregor by mel problem si to i jen v polnich podminkach prezout... naky polni opravy uz vubec nehrozi... je to proste o necem jinem nez to same dat solo na stare hajtre a s malym rozpoctem.. je to proste jen jina televizni show.. tak zas lepsi koukat na tohle nez na ruzovku treba...

(reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 10:47 | Nahoru | #25
assassin> jasný myslel jsem spis že jim nevezou věci atd. že jedou sami ale v případě potřeby mají pomoc blízko ... a nemusí se vždy spoléhat jen na místní, byt jak jsek koukal tak se spoustou věcí jim místní pomáhali

Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 11:03 | Nahoru | #26
No tak určitě televize koupí dvoum hercům bajky za milion a dvě hrdinný go pro kamerky s tím, že to možná po cestě nepoztrácejí nebo neutopí a nezničí tak záběry pro televizní pořad
By mě zajímalo, kdo by si vybral "jet cestu kolem světa na hajtře solo" místo "jet cestu kolem světa na géesu s autem s náhradní motorkou v závěsu"

jinak je to samozřejmě show. už jen tím jak navštěvujou různý zapadákovy s kdovíjak chudejma lidma...

Naposledy editováno 17.05.2011 11:05:05

1 reakcí na tento příspěvek Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 13:16 | Nahoru | #27
Já na to moc nedívám, ale vždycky když se na kousek podívám, tak tam Evan většinou z 80% fňuká jak ho všechno bolí, že se bojí, že mu motorka spdadne a on ji sám nezvedne a když se o to pokusí, tak si může něco udělat se zádama atd. atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 13:56 | Nahoru | #28
majklboj> zkoušel jsi někdy zvedat naložené GS ? Chtěl bych Tě vidět Mě jednou spadlo naložené eFko určitě jsem neměl tak velké kufry jako ma McGregor, neměl jsem v nich tolik naloženo a myslím, že eFko je i lehčí než GS. Mám dva metry a metrák a měl jsem co dělat abych to zvednul a kdyby mě přítelkyně nezapřela nohou přední kolo tak bych to nezvednul protože se to na prachu/štěrku podsmekávalo a místo zvedání jsem to jen posouval. Takže se McGregorovy vůbec nedivím že je z neustáleho zvedání motorky uplně hotovej a že ji sám nezvedne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 14:03 | Nahoru | #29
firecracker> Tak ty kufry bych si oddělal, postavil a zase přidělal zpátky, i když záleží jak tam jsou uchycený, to nemám tucha, ale rozhodně bych plně naloženou nezvedl to je jasný :)))

(reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?

17.5.2011 v 14:08 | Nahoru | #30
majklboj> hele cestoval jsi vůbec někdy někam na naložený motorce ? sundávat ty kufry je fakt nesmysl. Musí tam držet dost pevně takže to sundávání není žádná prdel. Sundání a nandání určitě není na cca 30 vteřin navíc ty kufry jsou plný a celkem těžký. Takže když jednou ve třech tak mají jednodušší zastavit a pomoct si ale i tak je to solidní makačka a když tu motorku ze země zvedají několikrát denně tak se nedivím že je utahanej.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist