ted se dívam na Evan McGregor na mašině kolem světa a předtím jsem četl nějaký článek o cestě směr východ a jak v tom článku tak teď v TV tomu BMW furt praskájí rámy, to stojej tak za hovno nebo čím to je ?
1 reakcí na tento příspěvek Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?
GS rám jako takový vlastně ani nemají.Nosný prvek je blok motoru a ty trubky s trochou nadsázky slouží jen k upevnění sedla,světel a ostatních serepetiček .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?
firecracker píše: FiFi.> jako zátěž to určitě bude ale určitě nemají v těch kufrech víc jak 100kg odhaduju že užitečné zatížení toho bmw bude alespoň 180kg takže by to neměli přepálit. Obrovský cestovní enduro za půl mega by tohle prostě vydržet mělo, dost mě to u toho BMW překvapuje myslel jsem si jak to nejsou kvalitní a odolný motorky, ale ...
Ale ono asi jsou, jenom ta kategorie cestovní enduro je v dnešní době krapet vedle. Teda cestovní to rozhodně je. Ale jako enduro to spíš jenom má vypadat ... Copak endurům trčí válce do stran tak, že ta motorka ani neni schopná normálně upadnout? Copak mají endura 3 metráky, přes sto koní a šířku jako goldwing? A 19" kolo vepředu? Elektrickou výbavu jako moderní autobus? Na takovou cestu by byly mnohem, ale mnohem vhodnější KTM Adv., který jim nechtěli dát ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?
Piwell píše: Ale ono asi jsou, jenom ta kategorie cestovní enduro je v dnešní době krapet vedle. Teda cestovní to rozhodně je. Ale jako enduro to spíš jenom má vypadat ... Copak endurům trčí válce do stran tak, že ta motorka ani neni schopná normálně upadnout? Copak mají endura 3 metráky, přes sto koní a šířku jako goldwing? A 19" kolo vepředu? Elektrickou výbavu jako moderní autobus? Na takovou cestu by byly mnohem, ale mnohem vhodnější KTM Adv., který jim nechtěli dát ...
no nevím, když jim sami z KTM řekli, že to prostě neujede???
1 reakcí na tento příspěvek Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?
Normální majitelé těch strojů ví, že pro takové naložení a kodrcání po rozbitých cestách je potřeba podsedlovku vyztužit a to platí u většiny strojů. Tohle není běžné použití a tak na to není dimenzována. Zvýšilo by to hmotnost stroje a 99,8% majitelů toho modelu to nikdy potřebovat nebude.
X cestovatelů tuhle cestu už dalo na stejných strojích v jednom člověku na vlastní pěst a problémy většinou neměli.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?
Piwell píše: Ale ono asi jsou, jenom ta kategorie cestovní enduro je v dnešní době krapet vedle. Teda cestovní to rozhodně je. Ale jako enduro to spíš jenom má vypadat ... Copak endurům trčí válce do stran tak, že ta motorka ani neni schopná normálně upadnout? Copak mají endura 3 metráky, přes sto koní a šířku jako goldwing? A 19" kolo vepředu? Elektrickou výbavu jako moderní autobus? Na takovou cestu by byly mnohem, ale mnohem vhodnější KTM Adv., který jim nechtěli dát ...
Já myslím že v tomhle případě jsou ty trčící válce spíš výhoda, Kdyba upadle takhle naložená KTM tak by ji ani nezvedli. Nehledě na to že by už v půlce jeli vlakem zpátky. A je to právě o tom že je to "cestovní" enduro, proto ta váha, elektrovýbava a výkon s krouťákem autobusu. Jestli máš na mysli 100kg, obratnost a lítat vzduchem tak na to se hodí "závodní enduro" WR atp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?
Způsobu jejich nocování, kdy stan snad vidí poprvé v životě a v Rusku volí luxusní hotely, tomu jsem se musel smát. V cestopisech normálních cestovatelů je úplně jiný svět, se kterým se tito vůbec nesetkali.
Nevím, jaký díly už šly v televizi, já to viděl celý dřív v originále.
Ty úseky, kde jedou bez doprovodného týmu, to ho maj jen 2km za zády a netočej záběry z aut.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Praskajííc rámy na BMW GS 1150 Adventure ?
firecracker píše: Deadman> většinu cesty opravdu jednou sami, super je hlavně to že mají v podstatě neomezené finační prostředky a když se něco posere tak v 90% můžou čekat na pomoc týmu v autech.
ad posledni veta... takhle si to "sami" prave nekteri z nas nepredstavuji.. moc dilu sem nevidel, ale myslim ze McGregor by mel problem si to i jen v polnich podminkach prezout... naky polni opravy uz vubec nehrozi... je to proste o necem jinem nez to same dat solo na stare hajtre a s malym rozpoctem.. je to proste jen jina televizni show.. tak zas lepsi koukat na tohle nez na ruzovku treba...
By mě zajímalo, kdo by si vybral "jet cestu kolem světa na hajtře solo" místo "jet cestu kolem světa na géesu s autem s náhradní motorkou v závěsu"
jinak je to samozřejmě show. už jen tím jak navštěvujou různý zapadákovy s kdovíjak chudejma lidma...
Naposledy editováno 17.05.2011 11:05:05