1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Huska SM510r r.v. 2009
A jak psals stěma gumama......nevím kdo to měl předemnou ( docela bych ho aj rád videl a hlavne jak na tom jezdil ) ale měl jsem na budíku 2 900km, a jsou tam jeste originální gumy s polovičním vzrokem...ehm teda vlastne byli po mojich 250km je můžu pomalu vyhodit
Jinak stříkačky jsou na spodku fakt marný. Stěžuje si na to hodně lidí a většina lidí na závodech přechází na karbece, protože to jede úplně jinak. Ale jak říkám, zas tak diametrální rozdíl to není.
To, že jsou na tom původní gumy nic neznamená, mohl na nich chvíli jezdit, pak nahodit slicky a při prodeji tam šoupnul nazpět zase ty původní. Od koho to máš?
Jinak nový výfuk pomůže určitě, ale nezapomeň, že pokud dáš nový výfuk i se svodama, musíš nahodit jinou mapu. A když už bys dával jinou mapu, možná můžeš zainvestovat do toho K&Nka, ale nevím, jak se tento filtr chová v prašném terénu, měl bych z toho trochu strach. Ale pokud plánuješ jen asfalt, tak no problemo.
Není zač, klidně se ptej, když budu moct, rád poradím. Taky jsem byl rád, že se mě na začátku někdo ujal a vysvětlil mi co a jak, protože neznám jiný motorsport v kterém by kolovalo víc fám o údržbě, než u motardů : )