paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
9.5.2011 v 15:19
Dovolím si založit vlákno přímo o FMX, páč toho tady o něm vesměs moc není a jak je to teď můj "silniční" mazlík, tak se mu teď trochu věnuju.Vím, že je o FMX přímo fórum,...ale tam to nějak usnulo,...co odešel hlavní "moderátor", co FMX sám vlsatnil.
Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.



















Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

10.5.2011 v 12:02 | Nahoru | #1
Z-X-R: Jasný,...vím že "laďák" se ladí přímo na konkrétní motor,...ale to "pan Sharon" právě, alespoň co říkal a dal grafy z brzdy dělal.S motorkou jsem tam nemusel,...dělal jich už prý několik na FMX.Jinak vždy, co jsem zažil, když jsem dal "laďák",...myslím tedy nějakou koncovku-rouru na 4T, tak to vždy jelo nejlépe při plný díře.Tak proto mě to trochu u toho FMX překvapilo.Ono by to bylo ale třebas zase jinak, kdybych jinak nastavil DynoJet a poměr sání atd.Tam se totiž to sání podle návodu k DynoJetu trochu upravuje,...a to se mi moc nezdálo.Tam je to ale všechno dost závislé na celkem jemném dolazení a ošéfování poměrů benzínu-trysek, vejfuků a sání,...a šroubku bohatosti.Stálo mě to skoro dva dny nervů, než se mi to takto povedlo.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

10.5.2011 v 12:21 | Nahoru | #2
Matess727x> Mates ten jeho graf vykonu je to ze na to dal nejakej rvac a ukazal co to udelalo na brzde...Dale sam vis jak se s brzdou da delat veci co si sam zakaznik preje...
Bylo zde o tom toho napsane dost.
Tedy toto zadne ladeni neni..jen to co udela po namontovani a jeste jak rikam...Na brzde ti naladi cokoliv na papir cokoliv.
Sam dobre vis ze opravdove ladeni je jaksi vice nez namontovat jeden vyfuk a zmerit.
VIZ Akrapovic.
jo jina vec a do ceho bych sel je treba presna kopie akrapovice treba klidne od sharona to bych si koupil
Takto to delaj s vejfukem Yoshimura trioval spesl sharon.Ten by mohl bejt v cajku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo
Blastry Honda FMX 650 Mufitko 1 14.9.2021 v 15:35 ja1


TOPlist