Jak to tedy je?
r1 srovnavej s necim ponekud mene cestovnim jak cbr f3 abys mel alespon podvozky na podobne urovni. jinak je jasny ze bude r1 lepsi
Naposledy editováno 09.05.2011 14:55:08
2 reakcí na tento příspěvek Teorie zatáček ?!?
Naposledy editováno 09.05.2011 14:58:14
1 reakcí na tento příspěvek Teorie zatáček ?!?
jinak r1 má lepší podvozek než cbrf
SVSkritek píše: Mno mne to taky tvrdili. Ze sestky jsou lehci a obratnejsi. No neco bude tim ze maz vzadu treba jen 180 gumu a ne 190. A pak to bude mit o par kg min. A i ten motor bude lehci vcetne rotujicich casti co delaj gyroskopicky efekt.
to je možný, ale furt je to podlitr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teorie zatáček ?!?
SVSkritek píše: Mno mne to taky tvrdili. Ze sestky jsou lehci a obratnejsi. No neco bude tim ze maz vzadu treba jen 180 gumu a ne 190. A pak to bude mit o par kg min. A i ten motor bude lehci vcetne rotujicich casti co delaj gyroskopicky efekt.
i tu 190ku si muzes dat s vyssim profilem takze se ti lip poklada to zatacek. rotujici casti taky jiste delaj svoje ale na litru ti zase pro stejnou akceleraci staci nizzsi otacky. jj teorie je krasna ale az silnice ukaze ze je to fakt hlavne o rukach
1 reakcí na tento příspěvek Teorie zatáček ?!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teorie zatáček ?!?
racek píše: i tu 190ku si muzes dat s vyssim profilem takze se ti lip poklada to zatacek. rotujici casti taky jiste delaj svoje ale na litru ti zase pro stejnou akceleraci staci nizzsi otacky. jj teorie je krasna ale az silnice ukaze ze je to fakt hlavne o rukach
To muzes ale ona ta guma bude i tezsi jako neodpruzena hmota. Ale nevim na kolik je to znat. Mne se libi ze litr se proste nemusi tolik tocit. A bere i od spodu. A je mi jedno jestli je trochu tezsi. Hlavne kdyz ma nizko teziste aby to bylo dobre na manipulaci.
Naposledy editováno 09.05.2011 15:08:17
CharlesCBR píše: rozvor, hmotnost.... řekl bych, že toto jsou právě ty věci, co dělaj 6ku obratnější a hravější jak litry.....
kamo mel jsem dve sestky, a muzu ti s cistym svedomim rict ze litr je mnohem hravejsi jak vsechny sestky na svete
edit: nezkoumam moc papirovy hodnoty ale rekl bych ze se v hmotnosti nelisi vic jak o par kg. tj rozdil mezi plnou a prazdnou nadrzi tudiz zanedbatelnej.
Naposledy editováno 09.05.2011 15:14:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teorie zatáček ?!?
zezacatku jsem byl trochu nasranej ze jezdim za 10 na sto ale tedka jsem byl v sobotu s kamosem na sestce na vylete 200 km asi, takova spis klidna vyjizdka nejaky zatacky, nejaky zadaky a spotreba krasnych 6,5 litru... do tedka tomu nemuzu uverit
jinak jasně že nemůžu tolik porovnávat zzr vs gsxr...skoro cesták vs sport
Naposledy editováno 09.05.2011 16:06:26
1 reakcí na tento příspěvek Teorie zatáček ?!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teorie zatáček ?!?
Sefo píše: Na zatáčky serte! Pravej petarďák se vždycky ukáže na rovince!! Hen hééén
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teorie zatáček ?!?
mariano píše: od nastavení podvozku přes setrvačné hmoty - ať samotná motorka nebo jen motor - až po schopnosti řidiče - ovlivňuje to spousta věcí
jinak r1 má lepší podvozek než cbrf
Nechci to uplně srovnávat a beru to s nadhledem, ale na obou jsem seděl já a asi hrál největší roli podvozek, pneu a poloha jezdce.... ale když si vezmeme třeba 600rr a 1000rr 2004 obě
1 reakcí na tento příspěvek Teorie zatáček ?!?
Omg, to jsou zase dotazy..
Tak třeba nová R6 - 91 kW, 189 kg vs R1 - 133 kW, 206 kg o krouťáku ani nemluvě.
Ale pokud budeme srovnávat nějakej litrovej těžkej cesťák případně ingot typu moto guzzi ... tak je jasný, že lehká malá obratná šestka má šanci ho v zatáčce vypráskat...
Nejpodstatnější rozdíl je podle mě v tom, že řidič litru má k dispozici vyšší výkon v širším spektru otáček, narozdíl od ridiče šestky, kterej se musí pohybovat v úzkým spektru, kde má ten motor špičku ...
Naposledy editováno 09.05.2011 22:57:25
1 reakcí na tento příspěvek Teorie zatáček ?!?
takže jak už řek Vlastík - je to hlavně o rukách !!
to tvrzení je myšlený tak, že je těžší ukočírovat víc výkonou motorku, takže pokud to člověk na litru neumí, tak ho povodí víc zkušenej na 6ce... nesmíš v tom hledat takový složitosti.
ten hmotnostní rozdíl není tak velkej, aby litr měl nějakou větší nevýhodu... hlavní faktor jsou ty ruce
to je asi jako z tvrzením, že 750 je nejlepší objem - lehká jak šestka, výkonná jak litr
NEKOUKEJTE co mám za mašinu !!!...
Speedy_James píše: Nechci to uplně srovnávat a beru to s nadhledem, ale na obou jsem seděl já a asi hrál největší roli podvozek, pneu a poloha jezdce.... ale když si vezmeme třeba 600rr a 1000rr 2004 obě
Tak konkrétně u těch dvou je šestka o 10kg lehčí, ale má téměř o 60 koní méně a hlavně krouťák má poloviční! Co z toho plyne? Na výjezdu bude šestka pomalejší a i kopyto na litru (jako já ) ji bez problémů ujede. Ovšem pokud jezdec není schopný ani využít výkon šestky, tak mu logicky bude litr k hovnu..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teorie zatáček ?!?
Forty píše: co jsem se tak kdysi díval - Gixerka K1 - 600 161 kg 750 166 kg 1000 169 kg
takže jak už řek Vlastík - je to hlavně o rukách !!
to tvrzení je myšlený tak, že je těžší ukočírovat víc výkonou motorku, takže pokud to člověk na litru neumí, tak ho povodí víc zkušenej na 6ce... nesmíš v tom hledat takový složitosti.
ten hmotnostní rozdíl není tak velkej, aby litr měl nějakou větší nevýhodu... hlavní faktor jsou ty ruce
to je asi jako z tvrzením, že 750 je nejlepší objem - lehká jak šestka, výkonná jak litr
NEKOUKEJTE co mám za mašinu !!!...
Jo říká se to, tam kde je šestka malá a litr velkej, 750 vítězí
Jinak pěknej gixerek
abcman: něco na tom bude
Naposledy editováno 10.05.2011 07:36:25
1 reakcí na tento příspěvek Teorie zatáček ?!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Teorie zatáček ?!?
enusim2 píše: v tech rukach neco bude:D jezdil jsem nja na yzf600r 74kw polocestak a kamos na cbr neco kolem 82kw a cisty sport...jezdime uplne stejne vyrovnane a on to cebro pujcil kamosovi co je na tom o dost lepe jak my dva,stacily mi dva vingle a on byl totalne nekde v dalce a ja jen cumel jak to prolitnul:D
zustan svisle..